Masturboitko mieluummin kuin harrastat seksiä puolisosi kanssa?
Kommentit (316)
Vierailija kirjoitti:
Todellakin masturboin mieluummin.
Mies on sellainen punkero nykyään että ei näy edes kalua roikkuvan vatsan takia.
No ootko itse sitten ihan täydellinen?
Aika ilkeesti puhut miehestäsi...
Meillä sellainen kuvio, toki pientä haastetta on tässä ollut suhteenkin kanssa puolisen vuotta, mutta siis asiaan:
Olen aina ollut itsestäni huolehtiva, siis liikunnalllinen, lihaksikas ( oikeasti ja kunnolla) kaikenlaista sporttia, menoa ja vauhtia. Sairastuin vakavaan stressiperäiseen burn-outiin, liikunta siinä tilassa jäi 1,5v ajaksi tyystin ja vähän lääkitsin välillä alkolla, en lätrännyt mutta silti. Kiloja tuli 10+ ja nyt niitä taas jaksan karistella.
Vaimo aina aiemmin sanoi kirkkain silmin, kun vitsailin joskus että mitäs jos vähän alkaisi vanhemmiten masu pömpöttämään, ettei sellainen haittaa häntä pätkääkään. Ettei ole kehoni vuoksi aviosssa jne.
Kummasti vain ne halut kaikkosivat häneltä ja nykyään ei läheisyyttä oikein tahdo saada.... Silmät vilkkuvat varmaan muille vähän enempi. Noh, aika aikaa kutakin, mielenkiinnolla katselen mitä käy kun tässä taas jonkun ajan kuluttua olen se jonka 'kehtaa' viedä näytille :)
Siinä sen näette, ei se puolisokaan rakasta kuin ulkokuorta.
Niin pinnallista kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Mies on sellainen punkero nykyään että ei näy edes kalua roikkuvan vatsan takia.
Aha...no vaihda miestä jos arvostus häntä kohtaan on noin kova.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sellainen kuvio, toki pientä haastetta on tässä ollut suhteenkin kanssa puolisen vuotta, mutta siis asiaan:
Olen aina ollut itsestäni huolehtiva, siis liikunnalllinen, lihaksikas ( oikeasti ja kunnolla) kaikenlaista sporttia, menoa ja vauhtia. Sairastuin vakavaan stressiperäiseen burn-outiin, liikunta siinä tilassa jäi 1,5v ajaksi tyystin ja vähän lääkitsin välillä alkolla, en lätrännyt mutta silti. Kiloja tuli 10+ ja nyt niitä taas jaksan karistella.
Vaimo aina aiemmin sanoi kirkkain silmin, kun vitsailin joskus että mitäs jos vähän alkaisi vanhemmiten masu pömpöttämään, ettei sellainen haittaa häntä pätkääkään. Ettei ole kehoni vuoksi aviosssa jne.
Kummasti vain ne halut kaikkosivat häneltä ja nykyään ei läheisyyttä oikein tahdo saada.... Silmät vilkkuvat varmaan muille vähän enempi. Noh, aika aikaa kutakin, mielenkiinnolla katselen mitä käy kun tässä taas jonkun ajan kuluttua olen se jonka 'kehtaa' viedä näytille :)
Onko todellinen ongelma kuitenkaan se +10 kiloa?
Minkälaista Teillä muuten oli sen 1,5 vuotta kun sairastit stressiperäistä burn-outtia?
Minulla oli onnellinen parisuhde 28 vuotta, kunnes mieheni sairastui vakavaan masennukseen. Elämä oli todella rankkaa sairastuneen puolisona. Rakastin niin, että sattui. Mieheni muuttui todella paljon, koko perhe eli kun munankuorilla. No, meillä tuli lopulta ero, mutta miehen tahdosta. Kivulias vuosi.
Onneksi olet parantunut, mutta sairastuneen läheisellä ei myöskään ole helppoa. Tämä vain yksi näkökulma ja toivon, että löydätte toisenne. Itse en pystynyt rakastamaan ehjäksi.
Mieluummin masturboin jos haluun saada tyydytyksen, miehelle annan ikäänkuin velvollisuudesta.
Nainen32
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin masturboin jos haluun saada tyydytyksen, miehelle annan ikäänkuin velvollisuudesta.
Nainen32
Sama mutta toisinpäin
Mies 48
Vierailija kirjoitti:
Nainen32
Onhan toikin jotain... Vaimo ei anna mulle edes velvollisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen32
Annatko kuitenkin riittävästi?
Vai runkkaako miehesi ja antaa sulle vaan velvollisuudesta?
Tultiin juuri matkoilta kotiin, oltiin viikko Kreikassa.
Vaimo veti niin kovat kännit joka päivä että sammui illalla jo hyvissä ajoin.
Kiihkeästi sitten masturboin hotellin kylppärissä joka ilta, oikein seksiloma....
Vierailija kirjoitti:
Kiihkeästi sitten masturboin hotellin kylppärissä joka ilta, oikein seksiloma....
Olen pahoillani puolestasi, mutta tuollaisessa tilanteessa ongelman nimi on alkoholismi, ei niinkään seksi. Vaimosi olisi tehtävä sille asialle jotakin.
joskus vain käytännön syistä, se auttaa jaksamaan kämppisarkea. se ei vahingoitta ketään. itse asiassa käytän sauvaa useinkin.
Vierailija kirjoitti:
No kai se punkerokin seksiä haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuulostaa siltä että veti kännit että ei tarvitse sekstata kanssasi. Vakavan keskustelun paikka, viimeistään nyt.
Vaimoa haluttaa ehkä kerran kuussa ja mua joka päivä ja monta kertaa. En tiedä onko minussa jotain vikaa kun tekee mieli seksiä lähes jatkuvasti...siksi pakko masturboida joka päivä.
M38
Jopas oli luettavaa..ikäväää siis. Seksiä mies lupasi äsken mulle kokopäiväksi, 10 orgasmia olis hänen tavoitteensa mulle. Sopii hyvin 1 jo saatu. Ei tässä mitään masturbaatioita tarvita.
Joo ihan varmaan on seksiä koko päivän.
Ihminenhän on kone josta voi painaa nappulaa niin että seksiä on vaikka välillä 07.45-22.00....ja siis ihan kokoajan.
Ja siinä välillä saadaan sit 16 orgasmia, ei enempää eikä vähempää. Tarkalleen 16.
Vierailija kirjoitti:
Ihminenhän on kone josta voi painaa nappulaa niin että seksiä on vaikka välillä 07.45-22.00....ja siis ihan kokoajan.
Ja siinä välillä saadaan sit 16 orgasmia, ei enempää eikä vähempää. Tarkalleen 16.
Kuules, kyllä nainen voi helposti saada 10 orgasmia, saan helposti mutta en ihan peräkkäin, vaan välissä pitää olla hiukan aikaa.
Tämä palsta on outo, kun ei uskota että seksiä voi olla paljon. Ihan normaalia meille.
Vierailija kirjoitti:
Tämän varmasti kirjoittanut putkiaivomies, katsos, kun me naiset kyetään tosiaan rakastelemaan vaikka kokopäivän. Koska ajattelet tässä vain miestä, niin joo eihän sen kalu voikkaan olla tanassa kokopäivää. Ja taas ajattelet miehen lailla vain sitä panoa!
Kerron sulle uutisen: nainen ei välttis kalua orgasmiin tarvii.
Ja mun mies nauttii siitä kun minä nautin.