Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö jotain oikeasti, että hänen veroeuroista menee muutama hassu euro jollekkin työttömälle?

Vierailija
22.02.2026 |

Eihän se kivaa ole, että menee iso osa palkasta veroihin, mutta kuka tuollaisia oikeasti miettii? Eikö teitä harmita enemmän että maksatte itsenne kipeäksi, eikä terveydenhuolto toimi ja tiet ovat reikiä täynnä, ettekä tiedä pääsettekö edes eläkkeelle? Lisäksi rahaa syydetään uskomattomia summia ulkomaille.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskimpia vekkuleita on kokkarit jotka ei halua tukea omia köyhiä mutta rahan syytäminen Afrikkaan ja Zelen korruptioporukalle on ok.

Vierailija
2/87 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaahan työtönkin veroja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskimpia vekkuleita on kokkarit jotka ei halua tukea omia köyhiä mutta rahan syytäminen Afrikkaan ja Zelen korruptioporukalle on ok.

Rahan "syytäminen" Ukrainaan on pitänyt Venäjän huomion siellä. Jos ei moraalista piittaa niin rationaalisuuden kannalta tuo on ollut aika hyvä veto.

Vierailija
4/87 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat jotka ovat nyt työtä vailla, ovat takuulla rahoittaneet työssä ollessaan muutamalla veroeurolla muidenkin palveluita ja nyt heidän pitäisi muka jotain hävetä?

Vierailija
5/87 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ei mua kukaan yksi ihminen elätä.

Vierailija
6/87 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nu stör det inte alls längre.

Vierailija
7/87 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kuitenkaan häiritse, että 7,30% menee eläkeläisille ja itse ei saa tulevaisuudessa eläkettä. 

Vierailija
8/87 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei maksa, valtio maksaa ne työttömän puolesta. Saa sitten tukea sen veron verran vähemmän.

Vierailija
9/87 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on sellainen kummallinen ajatusmaailma, ette heidän pidä elättää kotona makaavia joutilaita. Unohtuu, että heitäkin on muut elättäneet ja kustantaneet ties mitä ilmaiseksi. Itselle on ainakin ihan se ja sama, ketä minä elätän. Suomalaista mieluusti kuitenkin. 

Vierailija
10/87 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama hassu euro = niin paljon että itse joutuu asumaan 1960-luvun homeläävässä ja käyttää nokiaa, samalla kun ananas tukilla on varaa istua itiksen mäkissä päivät pitkät, merkkivaatteet, iphone, uusi keskustakämppä jne jne.

Vierailija
11/87 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ainakin häiritsee että niistä menee palstasilakoille ja -winner-ille euroakaan.

Vierailija
12/87 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, silmänlumetta. Työttömille pitäisi maksaa se 595€ tassuun ja lakata puhumasta veroista, se sekottaa vaan poloisten päät.

Vierailija
13/87 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama hassu euro = niin paljon että itse joutuu asumaan 1960-luvun homeläävässä ja käyttää nokiaa, samalla kun ananas tukilla on varaa istua itiksen mäkissä päivät pitkät, merkkivaatteet, iphone, uusi keskustakämppä jne jne.

tuskin tuilla hankitaan iPhonea ja merkkivaatteita, saati jotain uutta keskustakämppää. Mistä sinä tiedät mistä he ovat rahansa saaneet, vaikka huumebisneksillä?

Vierailija
14/87 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritseekö jotain oikeasti se, että varakkaalta viedään muutama euro vähemmän eikä sitä anneta vähätu loiselle?

Vierailija
15/87 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minua haitannut. Palkasta menee myös työeläkemaksut, työttömyysvakuutusmaksut ja sairausvakuutusmaksut. Olen ollut 20 vuotta töissä ja satunnaisesti lyhyitä pätkiä työttömänä. 

Vierailija
16/87 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua se häiritse, mutta se häiritsee että jos itse jäisin työttömäksi, minä en saisi mitään tukea siltä samalta yhteiskunnalta jolle olen niitä veroja satoja tuhansia euroja työurani aikana maksanut. 

Vierailija
17/87 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä ei riitä kaikille ja työpaikat hankitaan usein suhteilla. Kaikilla ei sellaisia ole. 

Vierailija
18/87 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä, että emme koe enää olevamme samassa veneessä toisten kanssa. Ensinnäkin on niin, että isänmaallisuus ja kansallismielisyys on nykyään kielletty joten olemme jakautuneet erilaisiin ryhmiin maamme sisällä joiden kanssa emme tunne yhteenkuuluvuutta. Toiseksi tänne on tullut ulkomaalaisia hyväksikäyttämään järjestelmää ilman aikomustakaan puhaltaa yhteiseen hiileen.

Itse en halua antaa rahojani ulkomaalaisille, en hyväksy islamia joten sen kannattajille en haluaisi antaa euroakaan enkä kyllä tälle mielisairaalta vaikuttavalle vihanlietsontajengille joka päivystää täälläkin aamusta iltaan sensuroiden itselleen ikäviä tosiasioita. Haluan auttaa ja antaa ihmisille jotka ansaitsevat apuni moraalisesti.

Vierailija
19/87 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin entäs me kantasuomalaiset työttömät, kun meitäkin valitettavasti on. Nokia täälläkin ja paljon opintovelkaa. Valitettavasti tutkinto ei takaa työtä kantasuomalaisellekaan.

Mitä tulee ketjun aiheeseen, niin jokaisella kantistyöttömällä on sen verran sukulaisia, että käytännössä suku maksaa omat työttömänsä. Ellei nyt ole erityisen epäonninen suku.

Vierailija
20/87 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töitä ei riitä kaikille ja työpaikat hankitaan usein suhteilla. Kaikilla ei sellaisia ole. 

Miksi et ole hankkinut suhteita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi