Masturboitko mieluummin kuin harrastat seksiä puolisosi kanssa?
Kommentit (316)
Tuntuu että seksi on vaimolle sellaista pakkopullaa nykyään että en viitsi kovin usein edes ehdottaa.
Makaa ihan aneemisena paikallaan ja tuntuu vain odottavan että se olisi äkkiä ohi.
En tiedä miten siitä tämmöistä on tullut?
Onko sillä joku toinen mies jonka kanssa halunsa tyydyttää vai mistä johtuu.
Joka tapauksessa tämä on johtanut siihen että enimmäkseen masturboin koska ei tunnu seksi mukavalta sellaisen ihmisen kanssa joka ei ole siinä täysillä mukana.
Suhteemme on ollut lähes seksitön jo monta vuotta, alkuvuodesta tapasin ihanan naisen joka on myöskin varattu.
Muutamien tapaamisten jälkeen päädyimme harrastamaan seksiä, enkä edes ole voinut kuvitella että se voisi olla sellaista!
Harmillisesti olemme molemmat tahoillamme naimisissa ja kumpikaan ei halua lasten takia erota.
Mutta seksi, se on taivaallista!
On yhteisiä hotelliöitä, pikapanoja autossa, ulkona syrjäisellä pikkutiellä, jopa naisen työpaikalla. Oli vähän erilainen tapaaminen pankinjohtajan kanssa:)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että seksi on vaimolle sellaista pakkopullaa nykyään että en viitsi kovin usein edes ehdottaa.
Makaa ihan aneemisena paikallaan ja tuntuu vain odottavan että se olisi äkkiä ohi.
Joka tapauksessa tämä on johtanut siihen että enimmäkseen masturboin koska ei tunnu seksi mukavalta sellaisen ihmisen kanssa joka ei ole siinä täysillä mukana.
Sama. Muutenkin seksiä on entistä harvemmin ja sitten kun sitä on niin itsehän vain innostun siitä ja ehdotan pian uusiksi. Mutta viimeisimmän seksikerran jälkeen olen ehdottanut seksiä eri tavoilla miehelleni monta kertaa, kosketellut, vihjaillut, kysynyt suoraan, ehdottanut että puen seksikkäät alusvaatteet (tai mitälie seksivaatteita ovatkaan) mutta ei oikein mitään reaktiota häneltä, joten nyt sitten odotan jotain aloitetta häneltä enkä viitsi enempää häiritä halujeni kanssa. Mieluummin masturboin jos siltä tuntuu ja teen miehen kanssa sitten jotain muuta kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa tämä on johtanut siihen että enimmäkseen masturboin koska ei tunnu seksi mukavalta sellaisen ihmisen kanssa joka ei ole siinä täysillä mukana.Sama. Muutenkin seksiä on entistä harvemmin ja sitten kun sitä on niin itsehän vain innostun siitä ja ehdotan pian uusiksi. Mutta viimeisimmän seksikerran jälkeen olen ehdottanut seksiä eri tavoilla miehelleni monta kertaa, kosketellut, vihjaillut, kysynyt suoraan, ehdottanut että puen seksikkäät alusvaatteet (tai mitälie seksivaatteita ovatkaan) mutta ei oikein mitään reaktiota häneltä, joten nyt sitten odotan jotain aloitetta häneltä enkä viitsi enempää häiritä halujeni kanssa. Mieluummin masturboin jos siltä tuntuu ja teen miehen kanssa sitten jotain muuta kivaa.
Miksi tollasen tolvanan kanssa pitää elää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa tämä on johtanut siihen että enimmäkseen masturboin koska ei tunnu seksi mukavalta sellaisen ihmisen kanssa joka ei ole siinä täysillä mukana.Sama. Muutenkin seksiä on entistä harvemmin ja sitten kun sitä on niin itsehän vain innostun siitä ja ehdotan pian uusiksi. Mutta viimeisimmän seksikerran jälkeen olen ehdottanut seksiä eri tavoilla miehelleni monta kertaa, kosketellut, vihjaillut, kysynyt suoraan, ehdottanut että puen seksikkäät alusvaatteet (tai mitälie seksivaatteita ovatkaan) mutta ei oikein mitään reaktiota häneltä, joten nyt sitten odotan jotain aloitetta häneltä enkä viitsi enempää häiritä halujeni kanssa. Mieluummin masturboin jos siltä tuntuu ja teen miehen kanssa sitten jotain muuta kivaa.
Miksi tollasen tolvanan kanssa pitää elää?
Tiedät varmasti vastauksen itsekin, mutta kerron silti. Tietenkin siksi että rakastan miestäni. Meillä on paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita, sama arvomaailma, ihania kokemuksia ja suunnitelmia. Mukava talo, aika makee auto, kivaa tekemistä yhdessä. Meillä menee oikein hyvin. Seksi on asia, joka ei tällä hetkellä ole se paras juttu suhteessamme, mutta on vain yksi osa-alue ja uskon että siihen kuuluu erilaiset kaudet, enkä todellakaan ole heti jättämässä miestäni jos meillä on eroavaisuuksia haluissa.
Ei se miehestä mitään tolvanaa tee vaikka se ei mikään panokone olisikaan.
Lisään vielä sen että tämä palsta on ihan loistava siksi että täällä voi purkaa omia fiiliksiä, oli se sitten pettymystä, turhautumista, ihmetystä, närkästystä jne. ja lukea muiden kommentteja. Tulee hyvä ja seesteinen olo kun saa täällä jutella ja sitten miehen kanssa ei tarvitse alkaa mitään riitelemään tai suuttumaan, loukkaantumaan jne. vaan voi kanavoida häneen sitten ne positiiviset tunteet kun saa täällä kirjoittaa niistä epäkohdista ja ongelmista.
Mun vaimo ei selvästikään käy täällä, purkaa nimittäin kaikki negatiiviset tunteensa minuun.
Täytynee antaa pieni vinkki....😂
En tiedä mikä on mutta en vaan saa orgasmia nykyään vaimon kanssa.
En vaikka kuinka pitkään nussin tai hän ottaisi suihin tai kädellä tekee minulle.
Olen aina ollut kestävä mutta nyt se on jo piinallista kun ei tule ollenkaan.
Masturboimalla edelleen saan vaikka pitkään kestää niinkin
Itselleni ne palvelevat eri asioita. Seksiä kumppanin kanssa on aina monta kertaa, kun nähdään. Yksin ollessa hoidan toisinaan itseni, mutta voi mennä viikko yksin ollessa, että ei ole seksi mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Onnettomia ja seksittömiä suhteita näyttää tässä maassa riittävän, ei voi muuta sanoa👎
No oliko yllätys?
Taas piti illalla masturboida kun ei mieheni (taaskaan) lämmennyt seksille.
Odottelin sitten hetken ettå kaiketi oli nukahtanut ja sitten hiljaa hieroin itselleni orgasmin peiton alla.
Vierailija kirjoitti:
Taas piti illalla masturboida kun ei mieheni (taaskaan) lämmennyt seksille.
Odottelin sitten hetken ettå kaiketi oli nukahtanut ja sitten hiljaa hieroin itselleni orgasmin peiton alla.
Tuo on pitkien parisuhteitten tyypillinen tapa saada seksiä. Ehkä jopa tyypillisin.
Onneksi ei oo meillä se tyypillisin tapa!
Välillä kyllä masturboin mutta enimmäkseen seksi on yhteistä kivaa mieheni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupsahtanut ja itsestään huolta pitämätön vaimoni ei ole enään vuosiin kiihottanut minua.
Makaa sohvalla herkkuja syöden ja lihoen, seksiä turha edes ehdottaa. Netflix ja karkkipussi vieneet voiton jo pidemmän aikaa.Kuulostaa tutulta, meillä vaimo makaa sohvalla kanssa herkkuja syöden, nukahtaa karkki tai sipsipussinsa viereen, herää ja raahautuu sänkyyn ja seksistä turha edes haaveilla hänen kanssaan.
Valittaa vaan kuinka on aina niin väsynyt....
Tätä on jatkunut päivästä, viikosta ja vuodesta toiseen...
Itse n.40v mies ja olis kovat seksihalut ihan päivittäin, vit**taa ihan suoraan sanottuna ja paljon!
Oletteko koskaan miettineet miksi? Oliisko kyse masennuksesta, sairaudesta vai siitä että kotona olo on pelkkää arkista suorittamista,
Olen itse mies ja minulla on harvinainen vaiva - en tule helposti. Joskus toki, nuorena useammin - lapsia on muutama. Myöskään vaimo ei tule panemalla vaan yhdyntä tarkoittaa sitä että sormetan tai nuolen vaimolle hyvät orkut ja sen jälkeen panen aikani, tulen tai en. Sitten joko vaimo antaa poskihoidon tai ei tai lopetan ilman orkkua.
Tämä on parisuhteen kannalta tärkeää ja ihanaa läheisyyttä ja onhan paneminen mahtavaa vaikka en aina tulekaan. Mutta omin käsin ja sopivan riettaita ajatellen tulen parhaiten.
Olishan se tärkeää mutta jos toista ei vaan kiinnosta niin ei sitä väkisinkään voi ottaa, tai voi mutta...siitä on kuulemma joku saanut ihan rangaistuksenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olishan se tärkeää mutta jos toista ei vaan kiinnosta niin ei sitä väkisinkään voi ottaa, tai voi mutta...siitä on kuulemma joku saanut ihan rangaistuksenkin.
Näin se on. Vähemmän haluava määrää tahdin. Se, kuinka vähän vähemmän haluava haluaa, riippuu ihan siitä minkälainen tuuri parisuhde- arpajaisissa on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupsahtanut ja itsestään huolta pitämätön vaimoni ei ole enään vuosiin kiihottanut minua.
Makaa sohvalla herkkuja syöden ja lihoen, seksiä turha edes ehdottaa. Netflix ja karkkipussi vieneet voiton jo pidemmän aikaa.Kuulostaa tutulta, meillä vaimo makaa sohvalla kanssa herkkuja syöden, nukahtaa karkki tai sipsipussinsa viereen, herää ja raahautuu sänkyyn ja seksistä turha edes haaveilla hänen kanssaan.
Valittaa vaan kuinka on aina niin väsynyt....
Tätä on jatkunut päivästä, viikosta ja vuodesta toiseen...
Itse n.40v mies ja olis kovat seksihalut ihan päivittäin, vit**taa ihan suoraan sanottuna ja paljon!Oletteko koskaan miettineet miksi? Oliisko kyse masennuksesta, sairaudesta vai siitä että kotona olo on pelkkää arkista suorittamista.
En ole tuon alkuperäinen kirjoittaja mutta meillä on kyllä ihan samanlaista. Aina kyllä tietää mistä rouvan löytää kun tulee kotiin tai mihin hän suunnistaa kun tulee kotiin. Ja aina ensimmäinen kommentti kun nähdään on väsyttää, haluttaa jotain herkkua tai johki paikkaa sattuu.
Miten se voi olla arkista suorittamista jos hän vain makaa sohvalla? Masennustahan se voi olla, vähemmästäkin sohvalla makoilusta masentuu. Ei vaan suostu mihinkään missä joutuu näkemään vaivaa jonkun asian eteen.
Väittäisin todellakin kyseessä olevan sairauden, sellaisen mikä täällä meilläkin on jo joka toisella, kasvavissa määrin. Kyseinen sairaus on nimeltään saatanallinen laiskuus.
Niin, jos jotain lohtua hakee niin on sentään mukava huomata etten ole ainoa jolla on täysin haluton vaimo.
Pitkään hänen vapaa-aikaansa on jo hallinnut puhelin, televisio ja sitten sänky (nukkumista varten, ei muuta)
M38
Onhan masturbointi esim.vapaapäivänä todella hyvä keino rentoutua.
Ei ketään muuta kotona kuin minä, saan tehdä sitä ilman mitään kiirettä ajan kanssa, vain omaa nautintoani ajatellen.
Nainen37v