Masturboitko mieluummin kuin harrastat seksiä puolisosi kanssa?
Kommentit (316)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis todellakin mieluummin soolona kuin mieheni kanssa.
Seksi ei ollut edes nuorempana hyvää, lähinnä mies vaan tyhjensi kassinsa kerran viikossa ja minun nautinnolla ei ollut mitään väliä.
Nykyään se on syönyt ja ryypännyt itsensä siihen kuntoon että on ällöttävä koko tyyppi, koitan vältellä seksiä kaikin tavoin.
N44No kuten palstalla tapana on, niin kysytään taas, että miksi sitten olet sellaisen miehen kanssa? Ja jos vastaus on ne lapset, niin jatkokysymys, kuvitteletko että lasten on parasta olla sellaisessa perheessä, jossa vanhemmat inhoaa toinen toisiaan?
Tää on kyllä aivan uskomatonta. Aina ollut paskaa seksiä ja aina vaan jatketaan ja halutaan lisää. Kyseessä lienee jokin mielisairas masokisti.
Mielisairas masokisti....no jos huono parisuhde on sen merkki niin sitten niitä on kyllä Suomessa paljon.
Meillä on kolme lasta, 16, 10 ja 5v.
Usein masturbointi on ainoa tapa saada halut tyydytettyä, miehen kanssa ois tietty hauskempaa mutta yhteistä aikaa arjessa ei liiemmin ole. Sellaista jossa saataisiin olla ihan kaksistaan.
Lapset häiritsee seksielämä😊
Ja tämä on varmaan tuttu tilanne monelle lapsiperheen arkea eläville.
Että kyllä se seksuaalisen nautinnon tyydytys on usein illalla peiton alla kun saa lapset sänkyyn ja mies on yövuorossa töissä.... omilla sormilla. Tuntuu sitten kyllä sitäkin paremmalta esim.yhteinen hotelliyö miehen kanssa ihan vaan kaksistaan.
N39
Lapset on kyllä mahtavia ja kaikista tärkeintä elämässä mutta seksin määrään ne kyllä vaikuttaa negatiivisesti.
Ne on aina paikalla väärään aikaan ja sitä kahdenkeskistä aikaa ei tosiaan vaimon kanssa liiemmin ole.
M38
Vierailija kirjoitti:
Lapset on kyllä mahtavia ja kaikista tärkeintä elämässä mutta seksin määrään ne kyllä vaikuttaa negatiivisesti.
Ne on aina paikalla väärään aikaan ja sitä kahdenkeskistä aikaa ei tosiaan vaimon kanssa liiemmin ole.
M38
Järjestelykysymys.
Järjestely kysymys tosiaan mutta joka päivä vähän vaikea "järjestää".
Mulla on kolme seksinukkea, kyllästyin vaimon päänsärkyyn aina kun seksiä ehdotin.
Nyt saa särkeä niin paljon kuin haluaa, ei haittaa mua.
Seksinuket on kivoja mutta kamalia puhdistaa kun en malta olla laukeamatta sisään
Miehellä oli kans tuommoinen seksinukke piilossa, löysin kaappeja siivotessani.
Otti niin paljon päähän että tein siihen saksilla pari pikku reikää, siinähän koittaa leluansa naida.
Ei asiassa muuta vikaa olisi mutta kun minua ei huomioi juuri mitenkään.
Luojan kiitos olen nainen 😳 Luulen, että halukkaan miehen löytäminen ei ole pitkän etsinnän takana.. Kyllä seksiä pitää olla ja usein. Ja erilaista. No, saisi meillä mies vähän kokeilunhaluisempi olla, kaikki ehdotukset ym tulee minulta. Mutta munaa saan eli en valita 😋
N36
Mitäs sillä väliä on jos kuitenkin kokeilee sun ehdotuksia, meillä jo suuseksi on liian rietasta, anaaliseksistä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sillä väliä on jos kuitenkin kokeilee sun ehdotuksia, meillä jo suuseksi on liian rietasta, anaaliseksistä puhumattakaan.
Totta, olen tyytyväinen 👍
N36
Kyllästyminen sen seksin tappaa, miehet on saalistajia ja sellaisen pitää saada uutta saalista säännöllisesti.
Jos jokainen mies jättäis sen pihtarinaisen, niin
mistä kaikille löytyis se himokas sitten ?
Ne himokkaat naiset loppuis hetkessä kesken.
Eli ei tuokaan kauan toimis ! Olispa vaan se
himokas
Vierailija kirjoitti:
En tee kumpaakaan, vaikka parisuhteessa olenkin.
Puoliso varmaan kuitenkin tekee, ehkä jopa molempia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee kumpaakaan, vaikka parisuhteessa olenkin.
Puoliso varmaan kuitenkin tekee, ehkä jopa molempia...
Hänet ja traumansa tuntien, tuskinpa. Mutta eipä se minulle kuulu, vaikka tekisikin.
No siinä on toisilleen sopiva pari, ei nussita eikä runkata. Ei yhdessä eikä erikseen.😅😂
No kuten palstalla tapana on, niin kysytään taas, että miksi sitten olet sellaisen miehen kanssa? Ja jos vastaus on ne lapset, niin jatkokysymys, kuvitteletko että lasten on parasta olla sellaisessa perheessä, jossa vanhemmat inhoaa toinen toisiaan?