Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maisterihaku 2023 tulokset

Vierailija
08.05.2023 |

Haitko maisteriahaussa? Joko olet saanut tulokset?

Kommentit (426)

Vierailija
401/426 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylään olin varasijalla, mutta nyt lukee opiskelijavalinta kesken. Kummallista.

Vierailija
402/426 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylään olin varasijalla, mutta nyt lukee opiskelijavalinta kesken. Kummallista.

Hyväksytty ylempään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/426 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksytty ylempään?

Jyväskylän alapuolella on itä-suomi johon vieläkin varasijalla..

Vierailija
404/426 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksytty ylempään?

Jyväskylän alapuolella on itä-suomi johon vieläkin varasijalla..

No onpas erikoista, toivotaan, että tarkoittaa hyvää 😊.

Vierailija
405/426 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kirjoitti:

Onko kellään tietoa mihin kauppiksen maisteriin on helpoin päästä? Nyt ei paikka napannut, tradenomitutkinnon ka 4.2 ja oppari 4. Markkinointia opiskellut ja haluisin kovasti jatkaa maisteriksi.

Valitettavasti ei riitä. Pitää mennä avoimeen suorittamaan kursseja ja niitäkin jonkin verran hyvällä arvosanalla. Itsellä ka 4.5 ja opparista 5. Ei Turkuun Porin pisteeseen lähelläkään mahiksia päästä sisään ja näin olen ymmärtänyt tradeilla olevan ellei suorita aineopintoja avoimessa ennen. Odottelen vielä Vaasan tuloksia, mutta oli niin nöyryytys tuo Turun kauppis, että ymmärsin kyllä yskän 😁

Vierailija
406/426 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tuli Vaasastakin henkilöstöjohtamisen tulokset, alimmat hyväksytyt pisteet vaivaiset 34/34 😁 Ei se Vaasakaan ihan helpoimmasta päästä siis ole.

Vierailija
407/426 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt tuli Vaasastakin henkilöstöjohtamisen tulokset, alimmat hyväksytyt pisteet vaivaiset 34/34 😁 Ei se Vaasakaan ihan helpoimmasta päästä siis ole.

No huh huh!

Onko kenelläkään liikkunut varasijat tänään?

Vierailija
408/426 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän näkee pisteet? Tai mistä näen, kuinka pisteeni on muodostuneet?

Vierailija
409/426 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin vihdoinkin siihen talousoikeuden maisteriohjelmaan! Ai vitsi kun oon onnellinen. Kannatti siis suorittaa avoimessa opintoja. 

Vierailija
410/426 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä pistetiedot Vaasan yliopiston hakijapalveluista! Minä pyysin viimeksi pistetiedot + haussa huomioon otetut opinnot tradenomitutkinnosta. Muuten on todella hankala laskea miten paljon kannattaa kursseja suorittaa ja mitä arvosanoja avoimen kursseista olisi pakko saada jotta pisteet nousisi.

Vierailija
411/426 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pääsin vihdoinkin siihen talousoikeuden maisteriohjelmaan! Ai vitsi kun oon onnellinen. Kannatti siis suorittaa avoimessa opintoja. 

Vau ihan huippua, onnea!! Niin se vaan kova työ jossain kohtaa palkitaan

Vierailija
412/426 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 varasija vaasaan, onkohan mitään mahdollisuuksia. liikkuuko nää maisterihaut?

Vierailija
413/426 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna en itse päässyt 1 varasijalta, mutta varmasti vaihtelee tuokin. Samalla varasijalla voi olla useita opiskelijoita myös. Mutta kyllähän se mahdollista on!

Vierailija
414/426 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna en itse päässyt 1 varasijalta, mutta varmasti vaihtelee tuokin. Samalla varasijalla voi olla useita opiskelijoita myös. Mutta kyllähän se mahdollista on!

Mille linjalle hait? Itse olen varasijalla 2 taloustieteisiin.

Vierailija
415/426 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nyt varasijalla 3 henkilöstöjohtamiseen Vaasaan. Onkohan mahkuja päästä?

Vierailija
416/426 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tradejotamyösvituttaa kirjoitti:

Vituttaa kirjoitti:

Onko kellään tietoa mihin kauppiksen maisteriin on helpoin päästä? Nyt ei paikka napannut, tradenomitutkinnon ka 4.2 ja oppari 4. Markkinointia opiskellut ja haluisin kovasti jatkaa maisteriksi.

Valitettavasti ei riitä. Pitää mennä avoimeen suorittamaan kursseja ja niitäkin jonkin verran hyvällä arvosanalla. Itsellä ka 4.5 ja opparista 5. Ei Turkuun Porin pisteeseen lähelläkään mahiksia päästä sisään ja näin olen ymmärtänyt tradeilla olevan ellei suorita aineopintoja avoimessa ennen. Odottelen vielä Vaasan tuloksia, mutta oli niin nöyryytys tuo Turun kauppis, että ymmärsin kyllä yskän 😁

Ei muuta kuin reippaasti avoimeen. Vuodessa ehtii tarvittavat opinnot.

Vierailija
417/426 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä menee, oletteko päässeet varasijoilta vastaanottamaan paikkaa? Itse kuulun tähän onnekkaaseen joukkoon, Jyväskylään napsahti paikka.

Vierailija
418/426 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveyskasvatus/Jyväskylä 4. Varasija. Tuskin liikkuu🙄

Jono liikahti, liikahtiko sinulle saakka?

Vierailija
419/426 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä pistetiedot Vaasan yliopiston hakijapalveluista! Minä pyysin viimeksi pistetiedot + haussa huomioon otetut opinnot tradenomitutkinnosta. Muuten on todella hankala laskea miten paljon kannattaa kursseja suorittaa ja mitä arvosanoja avoimen kursseista olisi pakko saada jotta pisteet nousisi.

Yleisenä ohjeena kannattaa vaan reippaasti suorittaa kaikki, mitä avoimessa on tarjolla. Ei siis omaa järkeilyä, mitkä voi jättää tekemättä. Jollain muulla voi olla kaikki ja menee sitten haussa ohi.

Vierailija
420/426 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eritoten avoimessa kannattaa suorittaa kvanteja ja kvaleja mikäli vaan on mahdollista. Ne on ne surullisen kuuluisat kurssit mitkä meinaa koulussakin jäädä viimeiseksi.