Maisterihaku 2023 tulokset
Kommentit (426)
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylään olin varasijalla, mutta nyt lukee opiskelijavalinta kesken. Kummallista.
Hyväksytty ylempään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylään olin varasijalla, mutta nyt lukee opiskelijavalinta kesken. Kummallista.
Hyväksytty ylempään?
Jyväskylän alapuolella on itä-suomi johon vieläkin varasijalla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksytty ylempään?
Jyväskylän alapuolella on itä-suomi johon vieläkin varasijalla..
No onpas erikoista, toivotaan, että tarkoittaa hyvää 😊.
Vituttaa kirjoitti:
Onko kellään tietoa mihin kauppiksen maisteriin on helpoin päästä? Nyt ei paikka napannut, tradenomitutkinnon ka 4.2 ja oppari 4. Markkinointia opiskellut ja haluisin kovasti jatkaa maisteriksi.
Valitettavasti ei riitä. Pitää mennä avoimeen suorittamaan kursseja ja niitäkin jonkin verran hyvällä arvosanalla. Itsellä ka 4.5 ja opparista 5. Ei Turkuun Porin pisteeseen lähelläkään mahiksia päästä sisään ja näin olen ymmärtänyt tradeilla olevan ellei suorita aineopintoja avoimessa ennen. Odottelen vielä Vaasan tuloksia, mutta oli niin nöyryytys tuo Turun kauppis, että ymmärsin kyllä yskän 😁
No nyt tuli Vaasastakin henkilöstöjohtamisen tulokset, alimmat hyväksytyt pisteet vaivaiset 34/34 😁 Ei se Vaasakaan ihan helpoimmasta päästä siis ole.
Vierailija kirjoitti:
No nyt tuli Vaasastakin henkilöstöjohtamisen tulokset, alimmat hyväksytyt pisteet vaivaiset 34/34 😁 Ei se Vaasakaan ihan helpoimmasta päästä siis ole.
No huh huh!
Onko kenelläkään liikkunut varasijat tänään?
Mistähän näkee pisteet? Tai mistä näen, kuinka pisteeni on muodostuneet?
Minä pääsin vihdoinkin siihen talousoikeuden maisteriohjelmaan! Ai vitsi kun oon onnellinen. Kannatti siis suorittaa avoimessa opintoja.
Pyydä pistetiedot Vaasan yliopiston hakijapalveluista! Minä pyysin viimeksi pistetiedot + haussa huomioon otetut opinnot tradenomitutkinnosta. Muuten on todella hankala laskea miten paljon kannattaa kursseja suorittaa ja mitä arvosanoja avoimen kursseista olisi pakko saada jotta pisteet nousisi.
Vierailija kirjoitti:
Minä pääsin vihdoinkin siihen talousoikeuden maisteriohjelmaan! Ai vitsi kun oon onnellinen. Kannatti siis suorittaa avoimessa opintoja.
Vau ihan huippua, onnea!! Niin se vaan kova työ jossain kohtaa palkitaan
1 varasija vaasaan, onkohan mitään mahdollisuuksia. liikkuuko nää maisterihaut?
Viime vuonna en itse päässyt 1 varasijalta, mutta varmasti vaihtelee tuokin. Samalla varasijalla voi olla useita opiskelijoita myös. Mutta kyllähän se mahdollista on!
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna en itse päässyt 1 varasijalta, mutta varmasti vaihtelee tuokin. Samalla varasijalla voi olla useita opiskelijoita myös. Mutta kyllähän se mahdollista on!
Mille linjalle hait? Itse olen varasijalla 2 taloustieteisiin.
Itse nyt varasijalla 3 henkilöstöjohtamiseen Vaasaan. Onkohan mahkuja päästä?
Tradejotamyösvituttaa kirjoitti:
Vituttaa kirjoitti:
Onko kellään tietoa mihin kauppiksen maisteriin on helpoin päästä? Nyt ei paikka napannut, tradenomitutkinnon ka 4.2 ja oppari 4. Markkinointia opiskellut ja haluisin kovasti jatkaa maisteriksi.
Valitettavasti ei riitä. Pitää mennä avoimeen suorittamaan kursseja ja niitäkin jonkin verran hyvällä arvosanalla. Itsellä ka 4.5 ja opparista 5. Ei Turkuun Porin pisteeseen lähelläkään mahiksia päästä sisään ja näin olen ymmärtänyt tradeilla olevan ellei suorita aineopintoja avoimessa ennen. Odottelen vielä Vaasan tuloksia, mutta oli niin nöyryytys tuo Turun kauppis, että ymmärsin kyllä yskän 😁
Ei muuta kuin reippaasti avoimeen. Vuodessa ehtii tarvittavat opinnot.
Miten täällä menee, oletteko päässeet varasijoilta vastaanottamaan paikkaa? Itse kuulun tähän onnekkaaseen joukkoon, Jyväskylään napsahti paikka.
Vierailija kirjoitti:
Terveyskasvatus/Jyväskylä 4. Varasija. Tuskin liikkuu🙄
Jono liikahti, liikahtiko sinulle saakka?
Vierailija kirjoitti:
Pyydä pistetiedot Vaasan yliopiston hakijapalveluista! Minä pyysin viimeksi pistetiedot + haussa huomioon otetut opinnot tradenomitutkinnosta. Muuten on todella hankala laskea miten paljon kannattaa kursseja suorittaa ja mitä arvosanoja avoimen kursseista olisi pakko saada jotta pisteet nousisi.
Yleisenä ohjeena kannattaa vaan reippaasti suorittaa kaikki, mitä avoimessa on tarjolla. Ei siis omaa järkeilyä, mitkä voi jättää tekemättä. Jollain muulla voi olla kaikki ja menee sitten haussa ohi.
Ja eritoten avoimessa kannattaa suorittaa kvanteja ja kvaleja mikäli vaan on mahdollista. Ne on ne surullisen kuuluisat kurssit mitkä meinaa koulussakin jäädä viimeiseksi.