Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maisterihaku 2023 tulokset

Vierailija
08.05.2023 |

Haitko maisteriahaussa? Joko olet saanut tulokset?

Kommentit (426)

Vierailija
381/426 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan päässyt Helsingin yliopiston yleiseen ja aikuiskasvatukseen maisterinohjelmaan sisään 1. varasijalta? Vähän jännittää että kannattaako tässä olla toiveikas

Vierailija
382/426 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskasvatus/Jyväskylä 4. Varasija. Tuskin liikkuu🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/426 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gerontologia 2. varasija. En jaksa uskoa, että kaksi 12 valitusta peruisi paikkansa. Niin lähellä, mutta niin kaukana!

Vierailija
384/426 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan päässyt Helsingin yliopiston yleiseen ja aikuiskasvatukseen maisterinohjelmaan sisään 1. varasijalta? Vähän jännittää että kannattaako tässä olla toiveikas

Olisin sinun kengissäsi erittäin toiveikas! 😊

Vierailija
385/426 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiempina vuosina on ilmeisesti liikkunut.

Vierailija
386/426 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin ensikertaa haen maisteriohjelmaan, mulla sotemaisteri vaan. On aika hämmentävää ajatella, että motivaatiokirjeestä ei sais hyvin pisteitä jos siitä motivaatio välittyy, mulla milläs mittaat tai vertailet toisten motivaatioita keskenään ja niitä sitten paremmuusjärjestykseen 😂 toki siinä nyt oli muitakin tehtäviä, mutta verrattaen iso osa pisteitä tulee siitä motivaatiokirjeestä kuitenkin.

Motivaatiokirjeessä painaa varmasti se, miten hyvin osaat linkittää sun kokemuksen ja intressit tieteenalalla oleviin keskeisiin kysymyksiin. Ei kaikki välttämättä osaa tehdä taustatyötä vaan kirjoittaa vaan jotain yleistä lätinää. Varmasti on tasoeroa.

Just näin. Ilmeisesti oli riittävän hyvin höpötelty, kun sisään pääsin. 😂

Aivan mahtavaa! Paljon onnea 😊

Vierailija
387/426 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millo sieltä vaasasta oikein kuuluu XD. Ollaan nyt sen kortin varassa kun tampereelle en päässyt. Eikö noista viimestään nyt pe ole jo pakko ilmoittaa?

Vierailija
388/426 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, perjantaina on deadline. Jyväskylän, Itä-Suomen ja Vaasan yliopistoilla näköjään kestää 😅 Vaasa ainakin on ilmeisesti monesti mennyt ihan loppuviikkoon asti

Vierailija
389/426 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tietoa mihin kauppiksen maisteriin on helpoin päästä? Nyt ei paikka napannut, tradenomitutkinnon ka 4.2 ja oppari 4. Markkinointia opiskellut ja haluisin kovasti jatkaa maisteriksi.

Vierailija
390/426 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nyt tuli Jyväskylästä tulokset, kannatti odottaa sisällä ollaan!

Vierailija
391/426 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurjasti onnea! Mihin pääsit ja tuliko tulos tosiaan näin illalla!

Vierailija
392/426 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Pääsin kauppakorkeakouluun pääaineena johtaminen :)

Vierailija
393/426 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hurjasti onnea! Mihin pääsit ja tuliko tulos tosiaan näin illalla!

Ja tulokset tuli tosiaan jossain välillä 16.00-18.00. Edellisen kerran katsoin 15.50, ja seuraavan kerran 18.00 jolloin oli tulos tullut näkyviin.

Vierailija
394/426 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kirjoitti:

Onko kellään tietoa mihin kauppiksen maisteriin on helpoin päästä? Nyt ei paikka napannut, tradenomitutkinnon ka 4.2 ja oppari 4. Markkinointia opiskellut ja haluisin kovasti jatkaa maisteriksi.

Voi ei, onpa harmi. Minne hait noilla papereilla?

Vierailija
395/426 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa kirjoitti:

Voi ei, onpa harmi. Minne hait noilla papereilla?

Tee avoimessa perus ja aineopinnot sekä tutkimusopinnot hyvällä arvosanalla tuohon päälle. Tradena on vaikea päästä sisään.

Vierailija
396/426 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kirjoitti:

Varmaan Hanken :) siellä voi myös englanniksi opiskella, jos ei osaa ruotsia :)

Sinne on varmaan helpompi päästä sen takia, että hakijoita on vähemmän :)

Vierailija
397/426 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kirjoitti:

Veikkaan Vaasaa? Mut en ole selvillä missä kaikkialla on avoimen väyllä.

Vierailija
398/426 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa kirjoitti:

Veikkaan Vaasaa? Mut en ole selvillä missä kaikkialla on avoimen väyllä.

Toivon itsekkin tätä, koska sillä sinne hain, että jos pääsis :)

Tietopalkki vaasasta ollu näkyvillä ny aamupäivän mutta saa nähä tuleeko tulokset tänään myös.

Vierailija
399/426 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että Vaasankin osalta varmasti riippuu aika paljon myös siitä, että mille linjalle on hakenut. Minä haen nyt talousoikeuden linjalle kolmatta kertaa. Ensin olin varasijalla 4, viime vuonna varasijalla 1. Minulla paperit tradepaperit myös aika samoissa spekseissä. Ne ei riittänyt silloin ekassa haussa lähellekään. Olen tehnyt avoimessa kursseja, joista tullut lisää pisteitä. Sanoisin että nyt on aika hilkulla että pääsenkö vai en. Harmittaa kyllä ihan sikana jos joutuu taas venaamaan vuoden.

Vierailija
400/426 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että Vaasankin osalta varmasti riippuu aika paljon myös siitä, että mille linjalle on hakenut. Minä haen nyt talousoikeuden linjalle kolmatta kertaa. Ensin olin varasijalla 4, viime vuonna varasijalla 1. Minulla paperit tradepaperit myös aika samoissa spekseissä. Ne ei riittänyt silloin ekassa haussa lähellekään. Olen tehnyt avoimessa kursseja, joista tullut lisää pisteitä. Sanoisin että nyt on aika hilkulla että pääsenkö vai en. Harmittaa kyllä ihan sikana jos joutuu taas venaamaan vuoden.

Kerro sitten kuinka kävi. Itsekin hain tosiaan Vaasaan, Jyväskylään ja Itä-Suomeen.