Maisterihaku 2023 tulokset
Haitko maisteriahaussa? Joko olet saanut tulokset?
Kommentit (426)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HY:n humanistinen vois nyt tänään päästää meikäläisen tuskistaan ja julkasta ne tulokset :D
Mut vois päästää tuskistani kans! Nyt sinne oli ilmestynyt "lisätietoja" painikkeet, mutta tyhjää niidenkin alla näyttää olevan.
Löysin hakemusnumerolla jo pisteet HY:n sivuilta, vaikka tuloksia ei vielä näy. 28 pojoa, veikkaan että sisään mennään niin että heilahtaa. Mutta mikään ei oo vielä varmaa!
T. Se huuhaahumanisti
Ja sieltähän se paikka napsahti!
Tsemppiä kaikille odottelijoille ja kiitos teille, jotka elitte tätä ihanan yhteisöllistä ja ah niin tuskallista odotusta! :D
T. huuhaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HY:n humanistinen vois nyt tänään päästää meikäläisen tuskistaan ja julkasta ne tulokset :D
Mut vois päästää tuskistani kans! Nyt sinne oli ilmestynyt "lisätietoja" painikkeet, mutta tyhjää niidenkin alla näyttää olevan.
Löysin hakemusnumerolla jo pisteet HY:n sivuilta, vaikka tuloksia ei vielä näy. 28 pojoa, veikkaan että sisään mennään niin että heilahtaa. Mutta mikään ei oo vielä varmaa!
T. Se huuhaahumanisti
Tsemppiä kaikille odottelijoille ja kiitos teille, jotka elitte tätä ihanan yhteisöllistä ja ah niin tuskallista odotusta! :D
T. huuhaa
Hienoa, onnea! Minä varmaan jään yksin odottelemaan Jyväskylän tuloksia 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Se huuhaahumanisti
T. huuhaa
Hienoa, onnea! Minä varmaan jään yksin odottelemaan Jyväskylän tuloksia 🙈
Mä odottelen myös Jyväskylästä!!
Vaasaa, Jyväskylää ja Itä-Suomen yliopistoa odotellaan vielä kaikkia..
Vierailija kirjoitti:
Voi, miksi kerroit tästä! Mun ykköskohteeseen 23 pistettä, kakkoskohteeseen 28... Nyt ahdistaa hirveesti tuo eka :D
Ekaan hakutoiveeseen 6. varasija, joten sinne taitaa olla turha enää odottaa pääsyä. Mut tokaan pääsin sisään!
Jäin varasijalle. Tietääkö kukaan, päivittyykö varasija opintopolussa sitä mukaa kun paikkoja otetaan vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Jäin varasijalle. Tietääkö kukaan, päivittyykö varasija opintopolussa sitä mukaa kun paikkoja otetaan vastaan?
Opintopolku päivittyy kerran päivässä.
Jyväskylästä on tullu lisätietoja -kohta!
Jyväskylään hakeneet: mihin haitte? Onko kaikista alkanut jo lisätieto-kohtia tulemaan 😊
Oon jo ihan sekaisin, kun hain kevään ensimmäisessä haussa kahteen ja nyt toisessa haussa kolmeen, joten auttakaa pliis:
Kevään ensimmäisessä haussa mut hyväksyttiin kahteen ja nyt toisessa yhteen. Tässä toisessa haussa mut hyväksyttiin kakkosvaihtoehtoon, ja ykkösvaihtoehdossa oon jollain perimmäisellä varasijalla. Eli saanko siis 7.7. ottaa vastaan sen kakkosvaihtoehdon, jos mua ei sitä ennen hyväksyty varasijalta siihen ykköseen? Ja toisena kysymyksenä, että vaikuttaako kevään eka haku tähän toiseen hakuun mitenkään vai onko mun mahdollista 14.7. saakka valita kumman tahansa haun tuottama paikka?
Mun ykkösvaihtoehto oli kauppakorkeakoulu KTM pääaineena johtaminen, ja vikana oli vielä informaatioteknologia tietojärjestelmätieteet (KTM). Lisätietopalkit on tullut tohon jälkimmäiseen tjt vaihtoehtoon, ensimmäiseen ei vielä mitään
Vierailija kirjoitti:
Oon jo ihan sekaisin, kun hain kevään ensimmäisessä haussa kahteen ja nyt toisessa haussa kolmeen, joten auttakaa pliis:
Kevään ensimmäisessä haussa mut hyväksyttiin kahteen ja nyt toisessa yhteen. Tässä toisessa haussa mut hyväksyttiin kakkosvaihtoehtoon, ja ykkösvaihtoehdossa oon jollain perimmäisellä varasijalla. Eli saanko siis 7.7. ottaa vastaan sen kakkosvaihtoehdon, jos mua ei sitä ennen hyväksyty varasijalta siihen ykköseen? Ja toisena kysymyksenä, että vaikuttaako kevään eka haku tähän toiseen hakuun mitenkään vai onko mun mahdollista 14.7. saakka valita kumman tahansa haun tuottama paikka?
Hei! Mulla oli tavallaan sama tilanne: ykköshaussa sain paikan, mutta en ollut vielä ottanut sitä vastaan. Nyt sain myös paikan, ja otin sen heti vastaan - niin se ekan haun paikka peruuntui automaattisesti, koska saman syksyn aikana voi aloittaa vain yhdessä ohjelmassa :) mut jottei tulisi mitään väärää infoa täältä - kannattaa ehdottomasti ottaa yhteyttä hakijapalveluun ja sieltä kysyä :) ne varmasti tietää parhaiten :)
Onko lisätietoja -kohdan ilmestyminen Opintopolkuun negatiivinen asia kun sain tästä mainitsemisesta täällä miinusta? :o
Mulla on näkynyt lisätieto-kohta jo kolme päivää. Pahoin pelkään, että antaa odotuttaa ensi viikkoon asti.
Mulla lisätietoja kohta on ollut jo kymmenen päivää.
Onko tuloksia turha odotella tulevaksi pitkin päivää vai onko niin että opintopolku päivittyy kerran päivässä ja se on jo tapahtunut tänään aamulla?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuloksia turha odotella tulevaksi pitkin päivää vai onko niin että opintopolku päivittyy kerran päivässä ja se on jo tapahtunut tänään aamulla?
Mulle tulokset tuli eilen joskus 14:00 tienoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kaiketi menee niin, että varsinainen päivitys tapahtuu kerran vrk (aamupäivällä), mutta esim tulokset voivat tulla tämän lisäksi esimerkiksi iltapäivällä.
Lääkiksen tuloksia alkanut myös tippumaan, jokohan kohta tulisi muitakin!