Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maisterihaku 2023 tulokset

Vierailija
08.05.2023 |

Haitko maisteriahaussa? Joko olet saanut tulokset?

Kommentit (426)

Vierailija
341/426 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkiksen tuloksia alkanut myös tippumaan, jokohan kohta tulisi muitakin!

Vierailija
342/426 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HY:n humanistinen vois nyt tänään päästää meikäläisen tuskistaan ja julkasta ne tulokset :D

Mut vois päästää tuskistani kans! Nyt sinne oli ilmestynyt "lisätietoja" painikkeet, mutta tyhjää niidenkin alla näyttää olevan.

Löysin hakemusnumerolla jo pisteet HY:n sivuilta, vaikka tuloksia ei vielä näy. 28 pojoa, veikkaan että sisään mennään niin että heilahtaa. Mutta mikään ei oo vielä varmaa!

T. Se huuhaahumanisti

Ja sieltähän se paikka napsahti!

Tsemppiä kaikille odottelijoille ja kiitos teille, jotka elitte tätä ihanan yhteisöllistä ja ah niin tuskallista odotusta! :D

T. huuhaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/426 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HY:n humanistinen vois nyt tänään päästää meikäläisen tuskistaan ja julkasta ne tulokset :D

Mut vois päästää tuskistani kans! Nyt sinne oli ilmestynyt "lisätietoja" painikkeet, mutta tyhjää niidenkin alla näyttää olevan.

Löysin hakemusnumerolla jo pisteet HY:n sivuilta, vaikka tuloksia ei vielä näy. 28 pojoa, veikkaan että sisään mennään niin että heilahtaa. Mutta mikään ei oo vielä varmaa!

T. Se huuhaahumanisti

Tsemppiä kaikille odottelijoille ja kiitos teille, jotka elitte tätä ihanan yhteisöllistä ja ah niin tuskallista odotusta! :D

T. huuhaa

Hienoa, onnea! Minä varmaan jään yksin odottelemaan Jyväskylän tuloksia 🙈

Vierailija
344/426 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Se huuhaahumanisti

T. huuhaa

Hienoa, onnea! Minä varmaan jään yksin odottelemaan Jyväskylän tuloksia 🙈

Mä odottelen myös Jyväskylästä!!

Vierailija
345/426 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasaa, Jyväskylää ja Itä-Suomen yliopistoa odotellaan vielä kaikkia..

Vierailija
346/426 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, miksi kerroit tästä! Mun ykköskohteeseen 23 pistettä, kakkoskohteeseen 28... Nyt ahdistaa hirveesti tuo eka :D

Ekaan hakutoiveeseen 6. varasija, joten sinne taitaa olla turha enää odottaa pääsyä. Mut tokaan pääsin sisään!

Vierailija
347/426 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin varasijalle. Tietääkö kukaan, päivittyykö varasija opintopolussa sitä mukaa kun paikkoja otetaan vastaan?

Vierailija
348/426 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin varasijalle. Tietääkö kukaan, päivittyykö varasija opintopolussa sitä mukaa kun paikkoja otetaan vastaan?

Opintopolku päivittyy kerran päivässä.

Vierailija
349/426 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylästä on tullu lisätietoja -kohta!

Vierailija
350/426 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylään hakeneet: mihin haitte? Onko kaikista alkanut jo lisätieto-kohtia tulemaan 😊

Vierailija
351/426 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidekasvatukseen :)

Vierailija
352/426 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo ihan sekaisin, kun hain kevään ensimmäisessä haussa kahteen ja nyt toisessa haussa kolmeen, joten auttakaa pliis:

Kevään ensimmäisessä haussa mut hyväksyttiin kahteen ja nyt toisessa yhteen. Tässä toisessa haussa mut hyväksyttiin kakkosvaihtoehtoon, ja ykkösvaihtoehdossa oon jollain perimmäisellä varasijalla. Eli saanko siis 7.7. ottaa vastaan sen kakkosvaihtoehdon, jos mua ei sitä ennen hyväksyty varasijalta siihen ykköseen? Ja toisena kysymyksenä, että vaikuttaako kevään eka haku tähän toiseen hakuun mitenkään vai onko mun mahdollista 14.7. saakka valita kumman tahansa haun tuottama paikka?

Vierailija
353/426 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ykkösvaihtoehto oli kauppakorkeakoulu KTM pääaineena johtaminen, ja vikana oli vielä informaatioteknologia tietojärjestelmätieteet (KTM). Lisätietopalkit on tullut tohon jälkimmäiseen tjt vaihtoehtoon, ensimmäiseen ei vielä mitään

Vierailija
354/426 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon jo ihan sekaisin, kun hain kevään ensimmäisessä haussa kahteen ja nyt toisessa haussa kolmeen, joten auttakaa pliis:

Kevään ensimmäisessä haussa mut hyväksyttiin kahteen ja nyt toisessa yhteen. Tässä toisessa haussa mut hyväksyttiin kakkosvaihtoehtoon, ja ykkösvaihtoehdossa oon jollain perimmäisellä varasijalla. Eli saanko siis 7.7. ottaa vastaan sen kakkosvaihtoehdon, jos mua ei sitä ennen hyväksyty varasijalta siihen ykköseen? Ja toisena kysymyksenä, että vaikuttaako kevään eka haku tähän toiseen hakuun mitenkään vai onko mun mahdollista 14.7. saakka valita kumman tahansa haun tuottama paikka?

Hei! Mulla oli tavallaan sama tilanne: ykköshaussa sain paikan, mutta en ollut vielä ottanut sitä vastaan. Nyt sain myös paikan, ja otin sen heti vastaan - niin se ekan haun paikka peruuntui automaattisesti, koska saman syksyn aikana voi aloittaa vain yhdessä ohjelmassa :) mut jottei tulisi mitään väärää infoa täältä - kannattaa ehdottomasti ottaa yhteyttä hakijapalveluun ja sieltä kysyä :) ne varmasti tietää parhaiten :)

Vierailija
355/426 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisätietoja -kohdan ilmestyminen Opintopolkuun negatiivinen asia kun sain tästä mainitsemisesta täällä miinusta? :o

Vierailija
356/426 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on näkynyt lisätieto-kohta jo kolme päivää.  Pahoin pelkään, että antaa odotuttaa ensi viikkoon asti.

Vierailija
357/426 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lisätietoja kohta on ollut jo kymmenen päivää.

Vierailija
358/426 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuloksia turha odotella tulevaksi pitkin päivää vai onko niin että opintopolku päivittyy kerran päivässä ja se on jo tapahtunut tänään aamulla?

Vierailija
359/426 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuloksia turha odotella tulevaksi pitkin päivää vai onko niin että opintopolku päivittyy kerran päivässä ja se on jo tapahtunut tänään aamulla?

Mulle tulokset tuli eilen joskus 14:00 tienoilla.

Vierailija
360/426 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiketi menee niin, että varsinainen päivitys tapahtuu kerran vrk (aamupäivällä), mutta esim tulokset voivat tulla tämän lisäksi esimerkiksi iltapäivällä.