Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maisterihaku 2023 tulokset

Vierailija
08.05.2023 |

Haitko maisteriahaussa? Joko olet saanut tulokset?

Kommentit (426)

Vierailija
361/426 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voikohan päästä sosiaalitieteissä maisteriopintoihin HKI yliopistossa 4. Varasijalta Miten on aiempina vuosina varasijat liikkuneet sosiaalitieteissä? Stressaa aivan kamalasti ;;(((

Kiinnostaa myös tämä.

Vierailija
362/426 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paikan saa, tuleeko siitä samantien ilmoitus myös sähköpostiin vai vasta viiveellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/426 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli hetki sitten tulokset Jyväskylään, yhteiskuntatieteiden maisteri.

Vierailija
364/426 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli ainakin joitakin Jyväskylän yliopiston tuloksia 🏼.

Vierailija
365/426 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasasta ei vielä mitään, ei edes sitä lisätietokohtaa. Onko kellään ollut niin, että tulokset on vaan tullut yhtäkkiä ilman että tuo lisätietokohta olisi tullut aikaisemmin jo? Mietin että kannattaako tässä enää tänään sitten tuloksia päivystää...

Vierailija
366/426 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä Jyväskylään terveystieteistä ole mitään hajua 🤐

Vierailija
367/426 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuloksia turha odotella tulevaksi pitkin päivää vai onko niin että opintopolku päivittyy kerran päivässä ja se on jo tapahtunut tänään aamulla?

Kaiketi menee niin, että varsinainen päivitys tapahtuu kerran vrk (aamupäivällä), mutta esim tulokset voivat tulla tämän lisäksi esimerkiksi iltapäivällä.

Jep, Helsingin sosiaalitieteistä tuli keskiviikkona tieto kolmen maissa iltapäivällä, joten pitkälle iltapäivään voi välillä mennä.

Vierailija
368/426 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paikan saa, tuleeko siitä samantien ilmoitus myös sähköpostiin vai vasta viiveellä?

Klo 8 ja20 lähtee sähköpostitse tiedot.

Vierailija
369/426 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ilmesty tänään Jyväskylän ja Itä-Suomen kauppikseen palkit, ja aiempi varasija hävisi kokonaan

Vierailija
370/426 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ilmesty tänään Jyväskylän ja Itä-Suomen kauppikseen palkit, ja aiempi varasija hävisi kokonaan

Onneksi olkoon, olet saanut opiskelupaikan! Minulle tuli Jyväskylään myös lisätietoja- palkki, mutta siellä vaan avoimen hausta, jossa en siis hakenut?

Vierailija
371/426 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan noin varma juttu? Ei ihan uskalla vielä juhlia, kun eikös täälläkin jollain palkkiteoria pettänyt?

Vierailija
372/426 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ilmesty tänään itä-suomen palkki. Miten se la sinne tulee.

Vierailija
373/426 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ilmestynyt myös palkit, mutta alemmat varasijat näkyvät edelleen. Taisi olla homma siinä.

Vierailija
374/426 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku saanut tulokset siten, että ensin näkyi alempi hyväksytty kohde, joka odotti ylempiä kohteita? Jos tulit hyväksytyksi ylempään kohteeseen, hävisikö alempi hyväksytty-tieto, kun ylempään kohteeseen tuli lisätietoja-kohta näkyviin?

Vierailija
375/426 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin ensikertaa haen maisteriohjelmaan, mulla sotemaisteri vaan. On aika hämmentävää ajatella, että motivaatiokirjeestä ei sais hyvin pisteitä jos siitä motivaatio välittyy, mulla milläs mittaat tai vertailet toisten motivaatioita keskenään ja niitä sitten paremmuusjärjestykseen 😂 toki siinä nyt oli muitakin tehtäviä, mutta verrattaen iso osa pisteitä tulee siitä motivaatiokirjeestä kuitenkin.

Motivaatiokirjeessä painaa varmasti se, miten hyvin osaat linkittää sun kokemuksen ja intressit tieteenalalla oleviin keskeisiin kysymyksiin. Ei kaikki välttämättä osaa tehdä taustatyötä vaan kirjoittaa vaan jotain yleistä lätinää. Varmasti on tasoeroa.

Vierailija
376/426 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mutta tänään ei varmasti tapahdu mitään.

Vierailija
377/426 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on lisätietopalkit Jyväskylässä ja Itä-Suomen yliopistossa, jokohan maanantaina tärppäisi.. Vaasa antaa vielä odottuttaa lisätietopalkkiakin

Vierailija
378/426 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niitä harvoja hetkiä kun odottaa viikonlopun päättyvän mahdollisimman nopeasti et alkais viikko jolloin tulokset varmasti tulevat. Toivottavasti jo huomenna, perjantaihin ei millään enää jaksais odottaa😅

Vierailija
379/426 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sinulla muita alempia hakuja, joista tulokset olisivat jo näkyneet?

Vierailija
380/426 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin ensikertaa haen maisteriohjelmaan, mulla sotemaisteri vaan. On aika hämmentävää ajatella, että motivaatiokirjeestä ei sais hyvin pisteitä jos siitä motivaatio välittyy, mulla milläs mittaat tai vertailet toisten motivaatioita keskenään ja niitä sitten paremmuusjärjestykseen 😂 toki siinä nyt oli muitakin tehtäviä, mutta verrattaen iso osa pisteitä tulee siitä motivaatiokirjeestä kuitenkin.

Motivaatiokirjeessä painaa varmasti se, miten hyvin osaat linkittää sun kokemuksen ja intressit tieteenalalla oleviin keskeisiin kysymyksiin. Ei kaikki välttämättä osaa tehdä taustatyötä vaan kirjoittaa vaan jotain yleistä lätinää. Varmasti on tasoeroa.

Just näin. Ilmeisesti oli riittävän hyvin höpötelty, kun sisään pääsin. 😂