Pois tuo Jonna Hellgren maikkarilta!
Toinen turha käkättäjä on Kirsi Alm-Siira (kuuluisa penkiltä putoamisestaan ja TTK-ohjelmassa pyörtymisestään). Tykkään katsoa aamutelkkaria ja myös Tämä on tämä -ohjelmaa, mutta nuo muijat. 👎
Kommentit (15)
Helpottaa oloasi kun et katso maikkaria, itse en katso maikkarilta kuin ehkä uutiset ja sää ja ehkä jos sattuu tulemaan joku hyvä elokuva. Muutenhan maikkari on tätä apskahömppää täynnä ja samat naamat joka ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Laita maikkarille palautetta, vinkuminen av:lla ei auta.
Ja sinäkö tiedät, että en ole laittanut? Itse vingut turhaa vaikka et mistään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Helpottaa oloasi kun et katso maikkaria, itse en katso maikkarilta kuin ehkä uutiset ja sää ja ehkä jos sattuu tulemaan joku hyvä elokuva. Muutenhan maikkari on tätä apskahömppää täynnä ja samat naamat joka ohjelmassa.
Vastahan kerroin, että tykkään katsoa, mutta en tykkää Jonnasta. En hänen takiaan kuitenkaan jätä katsomatta koko ohjelmaa.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinäkö tiedät, että en ole laittanut? Itse vingut turhaa vaikka et mistään tiedä.
ÄÄLIÖ
Vierailija kirjoitti:
Jonna Hellgren.? 😯Siis kuka.???
Joku "tehohoitaja". Ehkä homma ei sujunut ja nyt siis kikattelee maikkarilla.
Vierailija kirjoitti:
Maikkarin uutiset ohitan jos Almsiira on siellä. Vain Suomessa voi olla uutisankkurina niin kehnolla ulosannilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄÄLIÖ
Moikka! Älä vähättele itseäsi. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Eli BB Jonna
Onko se sielläkin ollut?
Sama kuin puoli seitsemän, ei tarvita kahta juontajaa.
Kirsi Armin kasvot on venynyt kauneusleikkauksista kuvottaviksi. Sen lisäksi käkättävä ääni ja noi temput inhottaa.