Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
18881/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕🤍💕🤍💕🤍💕 Kauniita unia 💕🤍💕🤍💕🤍💕

Jutellaan lisää huomenna 😊

Vierailija
18882/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valvon sun unta ja sun kaunista unimaailmaasi.

Kenelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18883/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miehiä.

Miehiä on helppo ymmärtää. Tarvitsemme vain seksiä, ruokaa, lepoa, olutta.

Voisin vaikka panna olutta, jos joku mies ottaisi omakseen.

Ainahan olut kelpaa. Sivumies.

Olut kelpaa, minä en. Paitsi katseltavaksi.

Katseltava ihminen! Mitä haluat sinussa katseltavan?

En halua minua katseltavan. Haluan, että joku tekee jotain muutakin.

Ok. Sun täytyy pyytää sitten.

Vierailija
18884/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan reissussa?

Olen ollut reilun viikon. Nyt palannut. Tuu moikkaan.

Vierailija
18885/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja p.s. Olen ajatellut sua reissussakin. Olet yksi merkillinen tyyppi. Ilu

Vierailija
18886/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä kiva saada aina munaa.

Se on muuten justiinsakin näin! Muna suuhun niin pysyy hiljaisena naisena. 😂

Öh no en kyllä suuhun nyt miettinyt, mutta kiitos kun latistit tunnelmat ja voin miettiä taas muuta

Kyllä sitä saa tuuppia muuallekin. Ei jaksa enää yhtään pihtarimiestä! Perkele!

Minäkin mietin kyllä päivällä myös suuseksijuttuja, mutta sitten tulin palstalle ja täällähän nyt meininki tietysti sellainen että halut lässähtää, joten enää vaan mielessä munan saanti flegmaattisena lahnaten (tuo on minulle sellainen, että ei haluja, mutta muna tietysti kelpaa aina)

Okei, meillä on siis vähän eri intressit! Jatka vain rauhassa.

On varmaan, ku emmä ees puhu paljoo :D 

Aivan joo, no se! XD

Saan välillä puheripuleita, mutta muuten olen hiljaa. 

Ihan normaalia. Mä nyt höpöttelen alati kaikenlaista asiaa, välillä myös asian vierestä tai mitä nyt sylki suuhun tuo. Oon aika avoin ihminen. Joku on sanonut joskus että liian avoin ja rehellinen. Mut se ei ite katsos ollutkaan niin pelkäsi että puhun totuutta joka ei saa tulla julki.

Minäkin ajattelin joskus olevani liian avoin tms., mutta olen tajunnut myöhemmin ettei toisten kuva ole välttämättä sellainen ja kuulemma minusta saa nyhtää kaiken irti. Oletin joskus ehkä että muut on mun päässä tms. Puhun vähän sitä sun tätä, aika yleisluontoisia juttuja tai tilanteeseen liittyvää jaarittelua kai enimmäkseen. 

Oletko epäaito ja valehtelet paljonkin? Miten ne sinne päähäsi olisivat päässeet? Mun on helppo olla kun en mieti vaan puhun vaan. Toki täytyy miettiä joskus jos joku kysyy neuvoa ja muita mietinnän arvoisia asioita tietenkin eikä kaikki tule aina mieleen mutta luultavasti puhun ulos kaiken sen mitä muut eivät. Olen elossa edelleen. Tiedän että tämä saa mut kuulostamaan tyhmältä naivilta naiselta joka ei ymmärrä mutta ei se minua haittaa. Se pelastaa monelta asialta myös. Kuulemma minua lukee kuin avointa kirjaa ja se on myös niin mutta samalla se ei ole kuitenkaan. No.. Niin.. XDXD

En valehtele tai ole mitenkään epäaito. Olen aika impulsiivinen eli en mieti sanomisiani sen kummemmin, mutta en ole sillä tavalla avoin esim. omista asioistani. Puhun yleisellä tasolla yleensä, jotain muita asioita kuin omiani tai kenenkään ihmisen asioita. Vähän hankala se on itse sanoa, mutta olen muiden palautteesta tajunnut ettei oma käsitykseni ja muiden näkemä kuva ole välttämättä kovinkaan samanlaiset. Oman pään sisäinen elämä vs. mitä näkyy ulospäin ei ole välttämättä niin sama, päässä on helposti enempi elämää varmaan monillakin. 

Kaivattu on sulkeutunut eikä kerro oma-aloitteisesti mitään omista asioistaan, tunteistaan, perheestään, kotiasioistaan. Kaikki pitäisi hohtimilla kiskoa. Sivueri

Just tuollaisista asioista en halua kertoa puolitutuille tai tuntemattomille, enkä tiedä miksi pitäisikään? Vai kertooko ihmiset yleensä tuollaisia ja miksi?

Mielipiteitä ja näkemyksiä voin kyllä jakaa, tunteitakin, mutta en tiedä miksi pitäisi puhua omista asioista, perheestä, kotiasioista ym. Yksityisasioita. En odota muidenkaan kertovan niistä. 

Aito luottamus ja ihmissuhde perustuvat avoimuudelle ja luottamukselle. Voihan sitä kenen kanssa tahansa höpötellä jostain Seiskan otsikoista, mutta aito ihmissuhde rakentuu sillä, että kerrotaan myös ne yksityisasiat. Mutta jos haluaa antaa itsestään etäisen ja kylmän vaikutelman, niin sit tekee just niin kuin sä. Yleensä se sulkeutuneisuus kuitenkin perustuu ihmisen ajatukselle omasta paremmuudesta ja ylivertaisuudesta; ei halua kertoa, koska pitää toista alempiarvoisena ja kertomisen arvoisena. Tuollaisilla ihmisillä on vain pintapuolisia ihmissuhteita, jotka pohjautuvat hyötynäkökohtiin. He eivät myöskään koskaan kutsu ihmisiä kotiinsa kylään tai tarjoa mitään, vaikka itse kyllä ovat valmiita menemään toisten pitopöytiin.

Olen mykistynyt tästä kommentistasi. Hyvin yksipuolinen näkökulma sulkeutuneen ihmisen persoonasta. Sivusta

Samoin. kohtalaisen negatiivinen tulkinta siihen mistä sulkeutuneisuus juontaa juurensa. Toisaalta jokainen tulkitsee omasta näkökulmastaan. sivusta myös

Njoo joillain ne perheasiatkin voi olla sellaisia, että aiheuttaa vaan rasittavia reaktioita, monelta kantilta. Mieluiten puhumatta.

Vierailija
18887/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika on täysi.

Mihin? Otatko häneen yhteyttä?

Vierailija
18888/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedähän Sari ittes h i r t e e n. Olisin kiitollinen poismenostasi.

Veikö nainen miehesi?

Sillä lehmän naamalla ketään saa.

Aika kovasanaisesti haukut Saria. Vedähän henkeä, ota vähän palstaan etäisyyttä ja palaa sitten kun olet päässyt eroon tuosta vihastasi.

Viha ei lopu siihenkään kun hän on h a u da n pohjalla.

Sairaat hmiset kuuluu hoidon piiriin. Sinä olet jäänyt ilman sitä.

Laitetaan poliisi tutkimaan tuota uhkausta.

Vierailija
18889/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon liian väsynyt kaipaamaan. Se että ihastuin sinuun ei ollut käsissäni.

Ehkä vielä joskus jaksan jotain.

-r

Vierailija
18890/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä & kauniita unia rakas J😘

Ilman tuota rakas sanaa voisin toivottaa samoin yhdelle J:lle.

Kerro jotain tästä J:stä

Vierailija
18891/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J💙💙💙💙

👍💕

Vierailija
18892/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä voin ajatella sinua näin paljon mies. Ärsyttää. Olen ruvennut jopa etsimään sinusta negtiivisia puolia, että pääsisin tästä tunteesta eroon. Silti, jos vain olisimme joskus jossain kahden, sinun ei tarvitsi kuin katsoa silmiini ja olisin sulaa vahaa edessäsi. Saisit tehdä minulle mitä vain. 

Vierailija
18893/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä olet ajatellut?

Vierailija
18894/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin selvittäneeni viimein sun lempipaikan. Että se on todennäköisesti se itsestäänselvin tai se yksi pikkupaikka sen lähellä. Että hieman kauempana oleva se ei ainakaan ole, koska siellä oli yksi juttu ihan erilailla. Jäin miettimään enää, että voisko se olla vielä kauempana jossain sun lähellä. Mutta näköjään se onkin nykyään ihan joku muu. Vähän jotenkin tuli ehkä kiusoitteleva fiilis.

Oon alkanut taas miettiä, että onkohan niin ettet haluakaan enää nähdä. No ei sitten. Pitää kai sitten jättää hyvästit. Muista että mua saa aina alkaa seuraamaan instassa. Vaikka et varmaan koskaan uskalla tai sitten eräs ei anna sun seurata mua. No ei voi mitään. Ois kai se ystävyyskin ollut sitten aika hankalaa.

Mistä päättelee, että hänellä on jotain lempipaikkoja?

Somessa mainitsi kerran.

Vierailija
18895/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidille kauniita unia!

Vierailija
18896/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miehiä.

Miehiä on helppo ymmärtää. Tarvitsemme vain seksiä, ruokaa, lepoa, olutta.

Voisin vaikka panna olutta, jos joku mies ottaisi omakseen.

Ainahan olut kelpaa. Sivumies.

Olut kelpaa, minä en. Paitsi katseltavaksi.

Katseltava ihminen! Mitä haluat sinussa katseltavan?

En halua minua katseltavan. Haluan, että joku tekee jotain muutakin.

Mä tekisin. En kaipaa puheen lätinää, vaan sitä litinälätinää.

Sivu

Vierailija
18897/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä olet ajatellut?

nn, merkillistä tyyppiä

Vierailija
18898/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meinaat kirjoittaa kaipausviestin ja sitten muistatkin tosiasiat ja jätät kirjoittamatta (liekö monillakin täällä sama, ot-lätinästä päätellen)

Vierailija
18899/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä voin ajatella sinua näin paljon mies. Ärsyttää. Olen ruvennut jopa etsimään sinusta negtiivisia puolia, että pääsisin tästä tunteesta eroon. Silti, jos vain olisimme joskus jossain kahden, sinun ei tarvitsi kuin katsoa silmiini ja olisin sulaa vahaa edessäsi. Saisit tehdä minulle mitä vain. 

Aika turhaan etsit. Ei niitä ole olemassa😉

Vierailija
18900/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot rakas. Se on vähän surullistakin🐥

Ketju on lukittu.