Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Ruususelle kauniita unia.
Värttinän piikkiä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda vaan irl.
Ei ole sellaista mahdollisuutta minulla.
Tutkiiko vaimo pikaviestimet? 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä kiva saada aina munaa.
Se on muuten justiinsakin näin! Muna suuhun niin pysyy hiljaisena naisena. 😂
Öh no en kyllä suuhun nyt miettinyt, mutta kiitos kun latistit tunnelmat ja voin miettiä taas muuta
Kyllä sitä saa tuuppia muuallekin. Ei jaksa enää yhtään pihtarimiestä! Perkele!
Minäkin mietin kyllä päivällä myös suuseksijuttuja, mutta sitten tulin palstalle ja täällähän nyt meininki tietysti sellainen että halut lässähtää, joten enää vaan mielessä munan saanti flegmaattisena lahnaten (tuo on minulle sellainen, että ei haluja, mutta muna tietysti kelpaa aina)
Okei, meillä on siis vähän eri intressit! Jatka vain rauhassa.
On varmaan, ku emmä ees puhu paljoo :D
Aivan joo, no se! XD
Saan välillä puheripuleita, mutta muuten olen hiljaa.
Ihan normaalia. Mä nyt höpöttelen alati kaikenlaista asiaa, välillä myös asian vierestä tai mitä nyt sylki suuhun tuo. Oon aika avoin ihminen. Joku on sanonut joskus että liian avoin ja rehellinen. Mut se ei ite katsos ollutkaan niin pelkäsi että puhun totuutta joka ei saa tulla julki.
Minäkin ajattelin joskus olevani liian avoin tms., mutta olen tajunnut myöhemmin ettei toisten kuva ole välttämättä sellainen ja kuulemma minusta saa nyhtää kaiken irti. Oletin joskus ehkä että muut on mun päässä tms. Puhun vähän sitä sun tätä, aika yleisluontoisia juttuja tai tilanteeseen liittyvää jaarittelua kai enimmäkseen.
Oletko epäaito ja valehtelet paljonkin? Miten ne sinne päähäsi olisivat päässeet? Mun on helppo olla kun en mieti vaan puhun vaan. Toki täytyy miettiä joskus jos joku kysyy neuvoa ja muita mietinnän arvoisia asioita tietenkin eikä kaikki tule aina mieleen mutta luultavasti puhun ulos kaiken sen mitä muut eivät. Olen elossa edelleen. Tiedän että tämä saa mut kuulostamaan tyhmältä naivilta naiselta joka ei ymmärrä mutta ei se minua haittaa. Se pelastaa monelta asialta myös. Kuulemma minua lukee kuin avointa kirjaa ja se on myös niin mutta samalla se ei ole kuitenkaan. No.. Niin.. XDXD
En valehtele tai ole mitenkään epäaito. Olen aika impulsiivinen eli en mieti sanomisiani sen kummemmin, mutta en ole sillä tavalla avoin esim. omista asioistani. Puhun yleisellä tasolla yleensä, jotain muita asioita kuin omiani tai kenenkään ihmisen asioita. Vähän hankala se on itse sanoa, mutta olen muiden palautteesta tajunnut ettei oma käsitykseni ja muiden näkemä kuva ole välttämättä kovinkaan samanlaiset. Oman pään sisäinen elämä vs. mitä näkyy ulospäin ei ole välttämättä niin sama, päässä on helposti enempi elämää varmaan monillakin.
Kaivattu on sulkeutunut eikä kerro oma-aloitteisesti mitään omista asioistaan, tunteistaan, perheestään, kotiasioistaan. Kaikki pitäisi hohtimilla kiskoa. Sivueri
Onkohan hänelläkin kokemus siitä kuinka sanomiset juorutaan ympäri kaupunkia ja käännetään päinvastaisiksi? Silloin oppii varomaan sanomisiaan ja sitä kenelle avautuu elämästään. Viimeksi tänään sain kuulla etten kuulemma suostu töihin. Aivan en lähi Prismaan useammastakaan syystä, mutta haen aktiivisesti töitä ja aion työllistyä. En tosiaankaan aio jäädä sinkkuna leikkimään kotirouvaa. erieri
Sama, mutta olen antanut rivien välistä ymmärtää väärin elämääni. Mikään ei ole niin kuin ovat luulleet. Siis ihmiset, joiden tiedän niitä eteenpäin juoruavan pahassa hengessä. On oman etuni mukaista, ettei minusta tiedetä totuutta. Olisi turhan paljon yhteydenottoja monestakin syystä. Nyt saan olla rauhassa, koska minusta ei ole oikein hyötyä kenellekään. Luullun mukaan.
Luulin selvittäneeni viimein sun lempipaikan. Että se on todennäköisesti se itsestäänselvin tai se yksi pikkupaikka sen lähellä. Että hieman kauempana oleva se ei ainakaan ole, koska siellä oli yksi juttu ihan erilailla. Jäin miettimään enää, että voisko se olla vielä kauempana jossain sun lähellä. Mutta näköjään se onkin nykyään ihan joku muu. Vähän jotenkin tuli ehkä kiusoitteleva fiilis.
Oon alkanut taas miettiä, että onkohan niin ettet haluakaan enää nähdä. No ei sitten. Pitää kai sitten jättää hyvästit. Muista että mua saa aina alkaa seuraamaan instassa. Vaikka et varmaan koskaan uskalla tai sitten eräs ei anna sun seurata mua. No ei voi mitään. Ois kai se ystävyyskin ollut sitten aika hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh no en kyllä suuhun nyt miettinyt, mutta kiitos kun latistit tunnelmat ja voin miettiä taas muuta
Minäkin mietin kyllä päivällä myös suuseksijuttuja, mutta sitten tulin palstalle ja täällähän nyt meininki tietysti sellainen että halut lässähtää, joten enää vaan mielessä munan saanti flegmaattisena lahnaten (tuo on minulle sellainen, että ei haluja, mutta muna tietysti kelpaa aina)
Aivan joo, no se! XD
Ihan normaalia. Mä nyt höpöttelen alati kaikenlaista asiaa, välillä myös asian vierestä tai mitä nyt sylki suuhun tuo. Oon aika avoin ihminen. Joku on sanonut joskus että liian avoin ja rehellinen. Mut se ei ite katsos ollutkaan niin pelkäsi että puhun totuutta joka ei saa tulla julki.
Minäkin ajattelin joskus olevani liian avoin tms., mutta olen tajunnut myöhemmin ettei toisten kuva ole välttämättä sellainen ja kuulemma minusta saa nyhtää kaiken irti. Oletin joskus ehkä että muut on mun päässä tms. Puhun vähän sitä sun tätä, aika yleisluontoisia juttuja tai tilanteeseen liittyvää jaarittelua kai enimmäkseen.
Oletko epäaito ja valehtelet paljonkin? Miten ne sinne päähäsi olisivat päässeet? Mun on helppo olla kun en mieti vaan puhun vaan. Toki täytyy miettiä joskus jos joku kysyy neuvoa ja muita mietinnän arvoisia asioita tietenkin eikä kaikki tule aina mieleen mutta luultavasti puhun ulos kaiken sen mitä muut eivät. Olen elossa edelleen. Tiedän että tämä saa mut kuulostamaan tyhmältä naivilta naiselta joka ei ymmärrä mutta ei se minua haittaa. Se pelastaa monelta asialta myös. Kuulemma minua lukee kuin avointa kirjaa ja se on myös niin mutta samalla se ei ole kuitenkaan. No.. Niin.. XDXD
En valehtele tai ole mitenkään epäaito. Olen aika impulsiivinen eli en mieti sanomisiani sen kummemmin, mutta en ole sillä tavalla avoin esim. omista asioistani. Puhun yleisellä tasolla yleensä, jotain muita asioita kuin omiani tai kenenkään ihmisen asioita. Vähän hankala se on itse sanoa, mutta olen muiden palautteesta tajunnut ettei oma käsitykseni ja muiden näkemä kuva ole välttämättä kovinkaan samanlaiset. Oman pään sisäinen elämä vs. mitä näkyy ulospäin ei ole välttämättä niin sama, päässä on helposti enempi elämää varmaan monillakin.
Kaivattu on sulkeutunut eikä kerro oma-aloitteisesti mitään omista asioistaan, tunteistaan, perheestään, kotiasioistaan. Kaikki pitäisi hohtimilla kiskoa. Sivueri
Onkohan hänelläkin kokemus siitä kuinka sanomiset juorutaan ympäri kaupunkia ja käännetään päinvastaisiksi? Silloin oppii varomaan sanomisiaan ja sitä kenelle avautuu elämästään. Viimeksi tänään sain kuulla etten kuulemma suostu töihin. Aivan en lähi Prismaan useammastakaan syystä, mutta haen aktiivisesti töitä ja aion työllistyä. En tosiaankaan aio jäädä sinkkuna leikkimään kotirouvaa. erieri
Totta. Ymmärrän! Antakaa ihmisten olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Oisin sun Moisturiser.
Sehän sopivaa, ihoa kutittaa kamalasti 😊
Vierailija kirjoitti:
Jospa vaikka skipataan värttinät ja nukkumisosiot ja hypätään suoraan happily ever afteriin tai edes siihen suudelmaosioon? Vai pitääkö tässä hoitaa orjantappurasavottakin omakätisesti...
Valvon sun unta ja sun kaunista unimaailmaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa vaikka skipataan värttinät ja nukkumisosiot ja hypätään suoraan happily ever afteriin tai edes siihen suudelmaosioon? Vai pitääkö tässä hoitaa orjantappurasavottakin omakätisesti...
Olennaiset osiot on vain hoidettava. Olen hyvin ja syväluotaavasti pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, silmiäsi ja hymyäsi. Miten saisin sinut hymyilemään?
Joka ikinen päivä, jonka vietän yksin, kuolen sisältä enemmän ja enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Valvon sun unta ja sun kaunista unimaailmaasi.
Kaunis viesti.
Vierailija kirjoitti:
Luulin selvittäneeni viimein sun lempipaikan. Että se on todennäköisesti se itsestäänselvin tai se yksi pikkupaikka sen lähellä. Että hieman kauempana oleva se ei ainakaan ole, koska siellä oli yksi juttu ihan erilailla. Jäin miettimään enää, että voisko se olla vielä kauempana jossain sun lähellä. Mutta näköjään se onkin nykyään ihan joku muu. Vähän jotenkin tuli ehkä kiusoitteleva fiilis.
Oon alkanut taas miettiä, että onkohan niin ettet haluakaan enää nähdä. No ei sitten. Pitää kai sitten jättää hyvästit. Muista että mua saa aina alkaa seuraamaan instassa. Vaikka et varmaan koskaan uskalla tai sitten eräs ei anna sun seurata mua. No ei voi mitään. Ois kai se ystävyyskin ollut sitten aika hankalaa.
Mistä päättelee, että hänellä on jotain lempipaikkoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan joo, no se! XD
Just tuollaisista asioista en halua kertoa puolitutuille tai tuntemattomille, enkä tiedä miksi pitäisikään? Vai kertooko ihmiset yleensä tuollaisia ja miksi?
Mielipiteitä ja näkemyksiä voin kyllä jakaa, tunteitakin, mutta en tiedä miksi pitäisi puhua omista asioista, perheestä, kotiasioista ym. Yksityisasioita. En odota muidenkaan kertovan niistä.
Aito luottamus ja ihmissuhde perustuvat avoimuudelle ja luottamukselle. Voihan sitä kenen kanssa tahansa höpötellä jostain Seiskan otsikoista, mutta aito ihmissuhde rakentuu sillä, että kerrotaan myös ne yksityisasiat. Mutta jos haluaa antaa itsestään etäisen ja kylmän vaikutelman, niin sit tekee just niin kuin sä. Yleensä se sulkeutuneisuus kuitenkin perustuu ihmisen ajatukselle omasta paremmuudesta ja ylivertaisuudesta; ei halua kertoa, koska pitää toista alempiarvoisena ja kertomisen arvoisena. Tuollaisilla ihmisillä on vain pintapuolisia ihmissuhteita, jotka pohjautuvat hyötynäkökohtiin. He eivät myöskään koskaan kutsu ihmisiä kotiinsa kylään tai tarjoa mitään, vaikka itse kyllä ovat valmiita menemään toisten pitopöytiin.
Olen mykistynyt tästä kommentistasi. Hyvin yksipuolinen näkökulma sulkeutuneen ihmisen persoonasta. Sivusta
Samoin. kohtalaisen negatiivinen tulkinta siihen mistä sulkeutuneisuus juontaa juurensa. Toisaalta jokainen tulkitsee omasta näkökulmastaan. sivusta myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miehiä.
Miehiä on helppo ymmärtää. Tarvitsemme vain seksiä, ruokaa, lepoa, olutta.
Voisin vaikka panna olutta, jos joku mies ottaisi omakseen.
Ainahan olut kelpaa. Sivumies.
Olut kelpaa, minä en. Paitsi katseltavaksi.
Katseltava ihminen! Mitä haluat sinussa katseltavan?
En halua minua katseltavan. Haluan, että joku tekee jotain muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Kesäjuhlien jatkot.
Sopii. Ehdota.