Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kirjoitapas sinä vuorostaan nyt minusta jotain kaunista
Kaunis äänesi ja kirkas katseesi ovat syöpyneet ikiajoiksi sydämeni sopukoihin yhdessä suloisen, mutta liian harvoin pilkahtavan hymysi kanssa. Rauhalliset hetket seurassasi jättivät mukavan muiston ja aina olisin toivonut niiden kestäneen pidempään. Harmi, että emme ole nähneet pitkään aikaan.
Kenelle? Naiselle vai miehelle? Millaiselle? Jollekin myrtsille?
Naiselle, joka ei minun seurassani yleensä koskaan ollut iloinen ja vapautunut. Yksipuolinen ihastus huokui minusta liiaksi ulospäin, mikä teki ilmapiiristä välillämme kireän ja väkinäisen. Siksi en juurikaan päässyt hänen hymyään ja virheetöntä pepsodent-hymyään päässyt juuri näkemään. Tai kuulemaan hänen heleää nauruaan. Nyt siihen ei ole mahdollisuuttakaan.
Itse olen ollut kireä ja väkinäinen sellaisen miehen seurassa, johon olin pitkään tolkuttoman rakastunut. En vaan pystynyt muuhun, kun hän oli samassa tilassa, järki seisoi, muisti pätki ja päästelin suustani sammakoita. Oli kauheata miten huonon kuvan onnistuin kerta toisensa perään hänelle itsestäni antamaan. Muiden seurassa olen yleensä rento ja iloinen. Enää ei nähdä. Nainen sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis äänesi ja kirkas katseesi ovat syöpyneet ikiajoiksi sydämeni sopukoihin yhdessä suloisen, mutta liian harvoin pilkahtavan hymysi kanssa. Rauhalliset hetket seurassasi jättivät mukavan muiston ja aina olisin toivonut niiden kestäneen pidempään. Harmi, että emme ole nähneet pitkään aikaan.
Naiselle, joka ei minun seurassani yleensä koskaan ollut iloinen ja vapautunut. Yksipuolinen ihastus huokui minusta liiaksi ulospäin, mikä teki ilmapiiristä välillämme kireän ja väkinäisen. Siksi en juurikaan päässyt hänen hymyään ja virheetöntä pepsodent-hymyään päässyt juuri näkemään. Tai kuulemaan hänen heleää nauruaan. Nyt siihen ei ole mahdollisuuttakaan.
Hmmmrauhalliset hetket hänen seurassaan jättivät mukavan muiston, mutta toisaalta yksipuolinen ihastus huokui sinusta, mikä teki ilmapiiristä kireän ja väkinäiseen 😳
Jokin aika sitten kerroin katsoneeni kuvaasi, jossa selität jotakin käsillä elehtien. Oli huono tunniste, kun teet sitä melkein joka kuvassa. Sulle tyypillistä! 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kirjoitapas minusta jotain kaunista
Arvostin sinua paljon jo silloin, tykkäsin seurastasi ja erityislaatuisuudestasi, ja muistan taistelleeni alusta lähtien myös ihastumisen tunteita vastaan. Sydämen menetys ei olisi sopinut silloiseen omaan käsikirjoitukseeni.
Silti oli yllätys, millä voimalla tunteiden aalto paljon myöhemmin löi ylitseni. Olen alkanut uskoa tähtiin kirjoitettuihin kohtaloihin.
Olet käsittämättömän ihana. Miehelle.
Kieltämättä tuollaista olisi kiva lukea, jos saisi irl viestinä kaivatulta. Tai vaikka joltain muulta. Varmaan ainakin miettisin, että pitäisikö antaa mahdollisuus ja tavata, jos olis joltain suht normaalilta ja nätiltä tapaukselta.
Alennut ystävällisesti antamaan mahdollisuuden...hmm
Älkää viitsikö olla niin vihaisia. Ei se ole niin tarkkaa jokaisen sanan kanssa, itse viesti oli kuitenkin ystävällinen. Ollaan kilttejä toisillemme!
En ole vihainen, mutta kyllä tuo nosti kynnystä aika korkealle, että erehtyisi laittamaan tuollaista kenellekään. Toinen sivusta.
Ehkä joo, mutta hän tarkoitti hyvää.
Jos yrittää edistää väkisin "hyvää" väkinäisellä "hyvällä" voi jopa tuho olla mittavampi kuin uskookaan. Ei tehdä pahasta hyvää ja hyvästä pahaa. Menee solmuun aivan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
En halua kehuja keneltäkään jos ne eivät ole aitoja. Häpeäisin muuten itseni maan rakoon myös ja varsinkin siinä tapauksessa jos häpeäisin itseäni aiheesta ja joku kieltää sen ja kertoo perään kuinka ihana olen. Älkää nyt tehkö vielä lisää ongelmia ja aiheuttako harmia. Ei se totuus kieltämällä oikene!
Ajattelitko tuossa säälistä kehumista vai millaista tilannetta tarkoitit?
Gallup: Emoji, joka jollain lailla viittaa kaivattuusi!
Onneksi on kuvamuisti 😊 näen aina, kun haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmmrauhalliset hetket hänen seurassaan jättivät mukavan muiston, mutta toisaalta yksipuolinen ihastus huokui sinusta, mikä teki ilmapiiristä kireän ja väkinäiseen 😳
Niinpä, no... Ei kannata valehdella. Sama ihmetys!
Kuulethan<br />
I<br />
toiveeni kirjoitti:Terve. Kaipaan sinua niin, että kuivat kituliaat risukotkin muuttuu viheriöiksi, lehdettömätkin oksat muutuu viheriöiksi, kukkivaksi kasviksi.... Talven kylmyys muuttuu kesän lämmöksi....Harmaa taivas muuttuu aurinkoiseksi......Linnuton maailma muuttuu valtavaksi lintuparveksi linnun lauluineen.....Harmaus joka on täyttänyt maailman, muuttuu rauhaksi.... Aseet muuttuu kukkakedoiksi.....Huonot käytöstavat muuttuu tervehdykseksi.............Kaipaan sinua elämääni, tulethan nopeasti, sillä maailman myrskyt ja salamoivat taivaat,,keinuttaa kansalaisten elämänlaivaa , kunnes vesi tavoittaa jalkamme. Tulethan jo huomenna........Parempi ihana itsenäinen Suomi
Tämän kaipauksen kuulen.
Omat ajatuksenikin kirmailevat toisinaan samoilla taajuuksilla.
Hyvää huomenta Suomi ja sinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua kehuja keneltäkään jos ne eivät ole aitoja. Häpeäisin muuten itseni maan rakoon myös ja varsinkin siinä tapauksessa jos häpeäisin itseäni aiheesta ja joku kieltää sen ja kertoo perään kuinka ihana olen. Älkää nyt tehkö vielä lisää ongelmia ja aiheuttako harmia. Ei se totuus kieltämällä oikene!
Ajattelitko tuossa säälistä kehumista vai millaista tilannetta tarkoitit?
Esimerkiksi! Ollaan rehellisiä. Rehellisyys ei ole aina mukavaa mutta se ei tarkoita ilkeyttäkään. Pelkkä puhdas rehellisyys. Joskus se voi tuntua olevan liikaa tai lisätä tuskaa mutta on se sen arvoista! Se on se juttu koko rehellisyydessä ja oikeanlaisessa hyvän edistämisessä.
Vierailija kirjoitti:
🚴
Vierailija kirjoitti:
🏃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut kireä ja väkinäinen sellaisen miehen seurassa, johon olin pitkään tolkuttoman rakastunut. En vaan pystynyt muuhun, kun hän oli samassa tilassa, järki seisoi, muisti pätki ja päästelin suustani sammakoita. Oli kauheata miten huonon kuvan onnistuin kerta toisensa perään hänelle itsestäni antamaan. Muiden seurassa olen yleensä rento ja iloinen. Enää ei nähdä. Nainen sivusta
Itse käyttäydyn juuri näin miehen seurassa johon olen ihastunut. Jäädyn täysin vaikka seurassa olisi muitakin. Häpeän käytöstäni ja ahdistun, koska pelkään, että hän ja muut huomaavat. Ja varmaan on huomannut jo.
Mä olen jostain syystä luottavainen, että kaikki menee, kuin pitääkin 💗 oli lopputulos sitten mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jostain syystä luottavainen, että kaikki menee, kuin pitääkin 💗 oli lopputulos sitten mikä tahansa.
Mä en, mä pelkään että kaikki menee päin prsettä, niin kuin oikeastaan on jo mennytkin. Mutta loputkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta 😊
Jostain syystä tämä biisi on soinut mulla tiuhaan viime viikkoina🥺
Sama. Sen takia laitoinkin, kun on soinut päässä muutaman päivän.
Aiheuttaako nostalgiaa?
Ei. Se on vaan soinut jostain kumman syystä pari päivää päässä.
Ajattelin vaan, että täällä on paljon reilut nelikymppisiä joille nuo Karjalaisen biisit voi nostaa pintaan nuoruusmuistoja. Mullekin, elävästi herää muistoissa henkiin eräs ihana kitaransoittaja joka tuota lauleskeli 💗
Taitaa olla enemmänkin viis-kuuskymppisten musaa tuo. Olen 44, ja J. Karjalainen oli jotain mitä mun äiti kuunteli kun olin lapsi. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
📈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en, mä pelkään että kaikki menee päin prsettä, niin kuin oikeastaan on jo mennytkin. Mutta loputkin.
Mikä on menny päin persettä? Mitä ne loput sitten on? Ei meilläkään kyllä ihan nappiin ole mennyt 🤭 silti luotan.
Ehkä joo, mutta hän tarkoitti hyvää.