Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
18141/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on kuvamuisti 😊 näen aina, kun haluan.

Sama. Kuvasi mukanani lähden nyt täältä pois.

nauttimaan vapaapäivistä.

Palaan hyvin muistaneena

Illemmalla takaisin ja huomennakin. 😊

Vierailija
18142/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niin väärältä että olen sinulle kirjoittanut. Soimaan itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18143/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistus tarttuu. Kirjoitetaan vain kauniita asioita, jookos? Lupaan lopettaa ankeuttamisen minäkin

Tällaisessa paikassa ei oikein voi vaatia sellaista sillä on myös ihmisiä jotka tarvitsevat apuamme kun voivat huonosti. Monella ei ole edes ystäviä joten kaikki tuki ja turva on tarpeen. Ahdistuksellesi on syy, miksi ahdistut ikävistä asioista? Se helpottaisi kun käyt asiaa läpi sillä muuten se rajoittaa sinunkin elämääsi.

Tämä kaipausketju, ei mielenterveystoimisto. Minustakin tuo omien traumojen puiminen käydään ihan muualla.

Eri

Vierailija
18144/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Emoji, joka jollain lailla viittaa kaivattuusi!

🎺

Vierailija
18145/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😘👋

Vierailija
18146/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sun kuva puhelimessa ja videotallenne siitä esiintymisestäsi. Niitä katselen kun tulee ikävä.

Harmi että et halunnut suhdetta vaikka kerroit tykkääväsi ja tuntevasi kipinää. Mietin vieläkin oliko sulla oikea syy vai pelottiko vain liikaa, kun itse en peitellyt tunteitani.

Sitten kun aloin tapailla muita, etkö pystynytkään olemaan tekemisissä? Miksi muuten olisit laittanut yhteyden poikki?

Sulle olisi edelleen paikka mun elämässä jos pystyisit myöntämään miksi on vaikeaa ja puhumaan siitä mun kanssa. En tarvitse täydellisyyttä, voitaisiin yhdessä katsoa ja kokeilla. Jos myöhemmin olet taas yhteydessä ja kerron sulle tämän, menetkö paniikkiin? Mitäköhän sulle on käynyt kun olet niin arka avautumaan.

Vierailija
18147/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuntuu väärältä?

Vierailija
18148/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Emoji, joka jollain lailla viittaa kaivattuusi!

🐕🐕🦺

Vierailija
18149/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta päivääsi ihana. 🥰😘

Vierailija
18150/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on väärin.

Vierailija
18151/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kirjoitapas minusta jotain kaunista

Arvostin sinua paljon jo silloin, tykkäsin seurastasi ja erityislaatuisuudestasi, ja muistan taistelleeni alusta lähtien myös ihastumisen tunteita vastaan. Sydämen menetys ei olisi sopinut silloiseen omaan käsikirjoitukseeni.

Silti oli yllätys, millä voimalla tunteiden aalto paljon myöhemmin löi ylitseni. Olen alkanut uskoa tähtiin kirjoitettuihin kohtaloihin.

Olet käsittämättömän ihana. Miehelle.

Kieltämättä tuollaista olisi kiva lukea, jos saisi irl viestinä kaivatulta. Tai vaikka joltain muulta. Varmaan ainakin miettisin, että pitäisikö antaa mahdollisuus ja tavata, jos olis joltain suht normaalilta ja nätiltä tapaukselta.

Alennut ystävällisesti antamaan mahdollisuuden...hmm

Älkää viitsikö olla niin vihaisia. Ei se ole niin tarkkaa jokaisen sanan kanssa, itse viesti oli kuitenkin ystävällinen. Ollaan kilttejä toisillemme!

No tämä. Osalle täällä ei varmaan ikinä uskaltaisi puhua mitään tosielämässä, kun puolesta sanastakin loukkaannutaan. Sivu

Vierailija
18152/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kirjoitapas sinä vuorostaan nyt minusta jotain kaunista

Kaunis äänesi ja kirkas katseesi ovat syöpyneet ikiajoiksi sydämeni sopukoihin yhdessä suloisen, mutta liian harvoin pilkahtavan hymysi kanssa. Rauhalliset hetket seurassasi jättivät mukavan muiston ja aina olisin toivonut niiden kestäneen pidempään. Harmi, että emme ole nähneet pitkään aikaan.

Kenelle? Naiselle vai miehelle? Millaiselle? Jollekin myrtsille?

Naiselle, joka ei minun seurassani yleensä koskaan ollut iloinen ja vapautunut. Yksipuolinen ihastus huokui minusta liiaksi ulospäin, mikä teki ilmapiiristä välillämme kireän ja väkinäisen. Siksi en juurikaan päässyt hänen hymyään ja virheetöntä pepsodent-hymyään päässyt juuri näkemään. Tai kuulemaan hänen heleää nauruaan. Nyt siihen ei ole mahdollisuuttakaan.

Hmmmrauhalliset hetket hänen seurassaan jättivät mukavan muiston, mutta toisaalta yksipuolinen ihastus huokui sinusta, mikä teki ilmapiiristä kireän ja väkinäiseen 😳

Juuri niin: minulle jäi mukava muisto niistä kerroista, kun sain olla hänen seurassaan kahden. Mutta hän luultavasti koki ne tilanteet jotenkin kiusallisina, koska en onnistunut varmaan peittelemään ihastustani. Yritin tietysti jutella ja saada häntä avautumaan ja jäämään pitemmäksi aikaa jne., kun taas hän luultavasti halusi esim. vain juoda nopeasti kahvit ja lähteä sitten. Ei kai se nyt ole niin vaikeaa ymmärtää, että samasta tilanteesta voi kahdelle ihmiselle jäädä erilainen muistikuva?

Vierailija
18153/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jostain syystä luottavainen, että kaikki menee, kuin pitääkin 💗 oli lopputulos sitten mikä tahansa.

Mä en, mä pelkään että kaikki menee päin prsettä, niin kuin oikeastaan on jo mennytkin. Mutta loputkin.

Jos teet väärin niin kuuluu mennäkin. Jos haluat päästä vähemmällä, tee oikein. Jos taas olet koko ajan tehnyt oikein, silloin lopputulos tulee olemaan se mikä on jumalallinen tarkoitus. Toivon että edes joku ihminen kykenee korjaamaan virheitään sillä niin kauan kuin voi korjata on mahdollisuus vaikuttaa positiivisesti myös omaan menestykseensä elämässä. En ikinä voisi elää itseni kanssa jos tekisin virheitä enkä korjaisi niitä. En edes pysty tekemään tietoisesti virheitä joten olen järkyttynyt ihmisistä! Kirjoitusvirhekin aiheuttaa häpeää joten voitte kuvitella että en todellakaan pystyisi tekemään pahaa! En vaan pysty, onneksi. Enkä edes halua. En näe siinä järjeä.

Vierailija
18154/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta 😊

Jostain syystä tämä biisi on soinut mulla tiuhaan viime viikkoina🥺

Sama. Sen takia laitoinkin, kun on soinut päässä muutaman päivän.

Aiheuttaako nostalgiaa?

Ei. Se on vaan soinut jostain kumman syystä pari päivää päässä.

Ajattelin vaan, että täällä on paljon reilut nelikymppisiä joille nuo Karjalaisen biisit voi nostaa pintaan nuoruusmuistoja. Mullekin, elävästi herää muistoissa henkiin eräs ihana kitaransoittaja joka tuota lauleskeli 💗

Taitaa olla enemmänkin viis-kuuskymppisten musaa tuo. Olen 44, ja J. Karjalainen oli jotain mitä mun äiti kuunteli kun olin lapsi. Sivusta.

Kyllä minäkin kuuntelen, vasta 36v. Olen lapsena ja kuunnellut vanhempieni kanssa paljon heidän musiikkiaan sekä laulanut karaokea. Kaveritkaan eivät välittäneet iskelmämusiikista mutta minä se vaan olen tykännyt!

Vierailija
18155/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jostain syystä luottavainen, että kaikki menee, kuin pitääkin 💗 oli lopputulos sitten mikä tahansa.

Mä en, mä pelkään että kaikki menee päin prsettä, niin kuin oikeastaan on jo mennytkin. Mutta loputkin.

Jos teet väärin niin kuuluu mennäkin. Jos haluat päästä vähemmällä, tee oikein. Jos taas olet koko ajan tehnyt oikein, silloin lopputulos tulee olemaan se mikä on jumalallinen tarkoitus. Toivon että edes joku ihminen kykenee korjaamaan virheitään sillä niin kauan kuin voi korjata on mahdollisuus vaikuttaa positiivisesti myös omaan menestykseensä elämässä. En ikinä voisi elää itseni kanssa jos tekisin virheitä enkä korjaisi niitä. En edes pysty tekemään tietoisesti virheitä joten olen järkyttynyt ihmisistä! Kirjoitusvirhekin aiheuttaa häpeää joten voitte kuvitella että en todellakaan pystyisi tekemään pahaa! En vaan pysty, onneksi. Enkä edes halua. En näe siinä järjeä.

Nonni, saman tien häpeää! Lupasin oikolukea, nyt täytyy ottaa sitä vastuuta. 😩

Vierailija
18156/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teit virheen! Järjeä...!!!

Kyllä tein. Olen pahoillani. Harmi kun ei ole muokkausmahdollisuutta. Siinä piti lukea järkeä. Kiitos kun toit asian esille! 🙂

Vierailija
18157/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kirjoitapas sinä vuorostaan nyt minusta jotain kaunista

Kaunis äänesi ja kirkas katseesi ovat syöpyneet ikiajoiksi sydämeni sopukoihin yhdessä suloisen, mutta liian harvoin pilkahtavan hymysi kanssa. Rauhalliset hetket seurassasi jättivät mukavan muiston ja aina olisin toivonut niiden kestäneen pidempään. Harmi, että emme ole nähneet pitkään aikaan.

Kenelle? Naiselle vai miehelle? Millaiselle? Jollekin myrtsille?

Naiselle, joka ei minun seurassani yleensä koskaan ollut iloinen ja vapautunut. Yksipuolinen ihastus huokui minusta liiaksi ulospäin, mikä teki ilmapiiristä välillämme kireän ja väkinäisen. Siksi en juurikaan päässyt hänen hymyään ja virheetöntä pepsodent-hymyään päässyt juuri näkemään. Tai kuulemaan hänen heleää nauruaan. Nyt siihen ei ole mahdollisuuttakaan.

Itse olen ollut kireä ja väkinäinen sellaisen miehen seurassa, johon olin pitkään tolkuttoman rakastunut. En vaan pystynyt muuhun, kun hän oli samassa tilassa, järki seisoi, muisti pätki ja päästelin suustani sammakoita. Oli kauheata miten huonon kuvan onnistuin kerta toisensa perään hänelle itsestäni antamaan. Muiden seurassa olen yleensä rento ja iloinen. Enää ei nähdä. Nainen sivusta

Voi olla kummin vaan, itse ainakin käyttäydyn suht samoin, kun olen itse ihastunut tai joku on muhun yksipuolisesti ihastunut. Sitä keskittyy liikaa omaan käytökseen ja välit ovat vaikeat. Tietämättä on vaikea toisesta muuten hahmottaa, kummasta on kyse.

Eri nainen sivusta.

Vierailija
18158/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistus tarttuu. Kirjoitetaan vain kauniita asioita, jookos? Lupaan lopettaa ankeuttamisen minäkin

Tällaisessa paikassa ei oikein voi vaatia sellaista sillä on myös ihmisiä jotka tarvitsevat apuamme kun voivat huonosti. Monella ei ole edes ystäviä joten kaikki tuki ja turva on tarpeen. Ahdistuksellesi on syy, miksi ahdistut ikävistä asioista? Se helpottaisi kun käyt asiaa läpi sillä muuten se rajoittaa sinunkin elämääsi.

Tämä kaipausketju, ei mielenterveystoimisto. Minustakin tuo omien traumojen puiminen käydään ihan muualla.

Eri

Niistä julkisista mielenterveystoimistoista on useimmille enemmän haittaa kuin hyötyä. Kannattaa ennemmin itse lukea, opiskella ja työstää asioita. Sen jälkeen yksityisen psykiatrin kautta Kelan korvaamaan terapiaan, jos vielä tarpeen.

Aivan sama niiden kanssa, mutta tämä ei ole paikka puimiselle. Täällä on tarkoitus kirjoittaa ja lukea viestejä kaipaamalle henkilölle, ei lätistä omasta itsestä.

Vierailija
18159/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom! Toisessa viestissä "jo" sana oli korvautunut sanalla "ja". Huomasin nyt jälkikäteen. Ehkä täytyy jatkossa yrittää muistaa oikolukea, sitä niin helposti vain kirjoittaa nopeasti ja lähettää. Puhelimeni on aika vanha, vaikuttaakohan tekstin syöttämiseen myös se että on kirjoittanut paljon? Mitkään toimet puhelimen suhteen eivät auta. On turhauttavaa oikolukea kaikkia viestejä. Enkä nyt halua tyhmältäkään väkisin näyttää tai kuulostaa. Tai ainakaan tyhmemmältä kuin olen tai näytän! Hehheh.

Vierailija
18160/27486 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta 😊

Jostain syystä tämä biisi on soinut mulla tiuhaan viime viikkoina🥺

Sama. Sen takia laitoinkin, kun on soinut päässä muutaman päivän.

Aiheuttaako nostalgiaa?

Ei. Se on vaan soinut jostain kumman syystä pari päivää päässä.

Ajattelin vaan, että täällä on paljon reilut nelikymppisiä joille nuo Karjalaisen biisit voi nostaa pintaan nuoruusmuistoja. Mullekin, elävästi herää muistoissa henkiin eräs ihana kitaransoittaja joka tuota lauleskeli 💗

Taitaa olla enemmänkin viis-kuuskymppisten musaa tuo. Olen 44, ja J. Karjalainen oli jotain mitä mun äiti kuunteli kun olin lapsi. Sivusta.

Olen suunnilleen samanikäinen kuin sinä, ja olen kuunnellut Jiitä jo lapsesta asti. Lapsena kolahti Jiin "Apinaorkesteri". Olen siis kuunnellut Jiitä oikeastaan koko elämäni, kun taas vanhempani eivät ole kuunnelleet ollenkaan, koska he kuuntelevat vain iskelmää, tangoja ym. tanssimusiikkia. Toinen sivueri

Ketju on lukittu.