Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
14921/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee kiire saada heila helluntaiksi

Miksei näitä voida jakaa niinku ämpäreitä. Voisin jonottaa vaikka yhden ämpäripään, sellanen sopis mulle.

Tervolalaisista kannattaa pysyä kaukana.

-kokemuksen syvä rintaääni sivusta

Jaa monestako kokemusta?

Vierailija
14922/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kesää on kohta kestänyt yhtä pitkään, mitä minun kaipaustani. Alkaisi jo riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14923/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan olla ihastunut. Joo tiedän masokistin vikaa

Ihastuneen keho tuottaa sellaisia kemikaaleja, että olo on energinen, itsevarma, hyvinvoiva. Ja siihen fiilikseen olet koukussa.

Ai, minne saa valittaa kun mulle on aina annettu ihan väärät tropit? Olen ihastuessani stressaantunut, ahdistunut, kireä, itseinhoinen, epävarma ja hermostunut. Ei sovi mulle ollenkaan. Aina kun ihastus menee ohitse, puhkean kukkaan, olen täynnä virtaa ja motivaatiota, pidän taas itsestäni, ja tuntuu kuin pystyisin mihin tahansa.

Ihastukset pelkästään tuhlaa mun aikaa. Hukkaan heitettyjä vuosia, joiden aikana en saa tehtyä mitään järkevää.

Sivusta

Ai että. Rankkaa. 😁👍

Juu, mutta ei onneksi osu kohdalle kovin usein. Olen ollut neljästi ihastunut elämäni aikana, viimeisin päättyi tässä kuluvan vuoden mittaan ja nyt olis toiveissa omistaa koko loppuelämä vain itseni kehittämiselle. En siis aio enää koskaan ihastua kehenkään.

Samasivu

Vierailija
14924/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muruseni T. 🧡

Onko T mies vai nainen?

t. T

Vierailija
14925/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun hymyäsi on ilo katsella. Se saa hyvälle tuulelle, ja saa se muutakin. Tekee mieli silittää poskea ja halata koko miestä. 😍

Ihailen sua ja vähän muutakin.

Ketä ihailet?

Naistahan minä.

Millaista naista? Ja millä kirjaimella alkavaa?

Luultavasti se J kuten muillakin. 🙄

Näin J-naisena täytyy kyllä olla otettu kaikista näistä ihailijoista

Vierailija
14926/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Love you, T.

Kerro hänestä!

t. T

Vierailija
14927/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee kiire saada heila helluntaiksi

Miksei näitä voida jakaa niinku ämpäreitä. Voisin jonottaa vaikka yhden ämpäripään, sellanen sopis mulle.

Tervolalaisista kannattaa pysyä kaukana.

-kokemuksen syvä rintaääni sivusta

Jaa monestako kokemusta?

Eihän niitä kauhiasti edes ole

Eri

Vierailija
14928/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤍🥰🤍 Hyvää yötä halin kera 🤍🥰🤍

Palstaillaan huomenna lisää. Jospa tulisi myös vahvistus postiini? 🤗 Vai mikä kestää? Etkö uskalla postailla? 😏

Vierailija
14929/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa et olisi pelannut minulla. Pelkkä ajantasainen rehellisyys olisi riittänyt.

Näköjään tällainen ilta taas kun kyyneleet häälyvät silmien pinnalla. Jonkinlaista typeryyttä pidätellä niitä. Ei vaan jaksaisi sitä mitä ne vaativat. Se on liian todellista. Itkeä vuoksesi. Itkeä tätä särkynyttä sydäntä ja sitä kun tekee niin saatanan kipeää ettet ole elämässä mukana. Itkeminen tuntuu entisestään eristävän. Tuntee olevansa yksinäisin otus maailmassa, otus jolla ei ole yhteyttä tai tuntumaa kehenkään tai mihinkään. Otus, jolla ei ole mitään tekoa täällä. Otus, joka oli niin mitätön että häntä ja hänen sisinpänsä herkintä muotoa sai kohdella ihan miten tykkää, välittämättä yhtään mistään. Ei olisi tarvinnut muuta kuin sen verran kunnioittaa ja pitää minua ihmisenä, että kertoo totuuden ajallaan eikä vuosikausia anna ymmärtää ja johda harhaan uskomaan, että sinäkin todella haluat minut. Kuten niin monta kertaa sanoit. Ei olisi tarvinnut muuta kuin rahtusen ihmisyyttä.

Olisit säästänyt minua paljolta tarpeettomalta kivulta, ahdistukselta, stressiltä ja surulta. Olisit säästänyt minua siltä, että ehkä en tuntisi yhtä voimakasta halua kadota tällaisina hetkinä kuten nyt. Pärjään, koska on pakko. Voin jopa nauttia asioista. Äänikirjoista. Luonnosta. Kaikesta mistä tavallisestikin, joskin surullisena. Löydän kauneutta sekä nautin ja menen tavalliseen tapaan säröille siitä. Eilenkin kuiskasin ihmetyksestä ääneen metsälle: "There's so much magic. There's so much magic." Illan valo matkaamassa puiden lomitse hohtaviksi mustikanvarvuiksi, häilyvät hämähäkin verkot, valossa kirkkaasti heijuvat pikkuhyönteiset. Sekä tupasvillaa muistuttava kissa. Ilma ja hetki todella oli täynnä taikaa. Siinä oli hyvä ja minusta oli mukava olla siinä yksin.

Silti. Kaipaan sitä, että olisit voinut yksinkertaisella tavalla, totuuden aikeistasi ja tunteidesi oletetusta riittämättömyydestä kertomalla, voinut säästää minua paljolta. Tuntisin nyt itseni enemmän ihmiseksi ja vähemmän roskaksi elämäni yhden tärkeimmän ja olennaisimman ihmisen silmissä. Ehken ollut sinun arjessasi mitään, mutta minulle olit paljon. Emme ehkä nähneet fyysisesti koska syyt, mutta silti olit hyvin läheinen ja tiheä osa elämääni. Olisin suonut ja toivonut sinun olevan vieläkin tiheämpi, läheisempi ja fyysisempi osa sitä. Ja nyt et ole siinä enää ja itseluottamuksenikin on irrationaalisesti mustelmilla. En pidä itseäni arvottomana ja silti tunnen niin. Sain tummuvan sinelmän jonnekin toimivan ja tutun rationalisoinnin ulottumattomiin. Samaan aikaan ikävä jäytää minne tahansa katson.

Vierailija
14930/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muruseni T. 🧡

Onko T mies vai nainen?

t. T

Mies

Vierailija
14931/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisit minua hyvänä, minä sinua.

Vierailija
14932/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan olla ihastunut. Joo tiedän masokistin vikaa

Ihastuneen keho tuottaa sellaisia kemikaaleja, että olo on energinen, itsevarma, hyvinvoiva. Ja siihen fiilikseen olet koukussa.

Ai, minne saa valittaa kun mulle on aina annettu ihan väärät tropit? Olen ihastuessani stressaantunut, ahdistunut, kireä, itseinhoinen, epävarma ja hermostunut. Ei sovi mulle ollenkaan. Aina kun ihastus menee ohitse, puhkean kukkaan, olen täynnä virtaa ja motivaatiota, pidän taas itsestäni, ja tuntuu kuin pystyisin mihin tahansa.

Ihastukset pelkästään tuhlaa mun aikaa. Hukkaan heitettyjä vuosia, joiden aikana en saa tehtyä mitään järkevää.

Sivusta

Kun olen ihastunut, niin mulla nuo tunnetilat vaihtelee ja välillä tuntuu, että koko kroppa ja mieli on aivan sekaisin.

Sivusta myös

Vierailija
14933/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tú, pájaro 🥰

Vierailija
14934/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaappaatte aloituksia? Veitte taas omani. Kirjoittakaa sivusta, jos kirjoitat sivusta.

Älä marise

Älä käyttäydy lapsekkaasti.

Lapsekas käytös on hyvä. Lapsellisuus aikuisella ei.

Vierailija
14935/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Love you, T.

Kerro hänestä!

t. T

Vaaleahko mies, kollega.

Vierailija