Miksi palstalla ei ole vahvaa tunnistautumispakkoa
Kommentit (35)
Mene Facebookiin. Siellä on.
Sinne vaan. Ja voihan laittaa tyrkyn noihin päivälehtien palstoille. Siellä voi paistatella.
Tämä on ihana, kun saa ajatelle, eikä tarvi pällisellä tai patsastella kaikkien nähden.
Rekisteröitymistä kokeiltiin aikanaan. Palstalle tuli ehkä 30 uutta aloitusta per päivä.
Tämä on tosi kiva. Sopii mulle.
Kai voit vaikka kirjoittaa nimesi? Pistät sen sinne loppuun. Eihän siitä kukaan pahastu.
Mua ei kylläkään kiinnosta, että kuka kirjoittaa. Mua kiinnostaa ajatukset.
Porukka on toisilleen randomia, niin mitä me toistemme nimitiedoilla tehtäisiin?
Tämähän on ajatustenvaihtoa varten luotu.
Koska ihmiset tulevat tänne juuri sen takia, että ei ole? Internet on täynnä kaikenlaisia kirjautumista vaativia keskustelupaikkoja, jos sellaista kaipaat. Tämä on harvinainen poikkeus.
Siksi koska se romahduttaisi kävijämäärän, ja Sanoma yrittää tienata tällä, sekä luotailla mitä pohjamudissa ryömivien kansan syvien rivien päässä liikkuu.
Kai nimimerkin voi tehdä omalla nimelläänkin, jos haluaa 😃 ja eikö tänne voi kirjautua myös facen kautta
Koska emme halua pohjois Korean mallia
Sama kun antaisit lopettamiskäskyn palstasta.
Miksi olet täällä sen sijaan, että olisit palstalla jossa on rekisteröitymispakko?
Tänne kuuluvat provot ja muut omituisuudet. Siksi tämä on vauva palsta ja rekisteröinti tukahduttaisi palstan.
Täällä ei kannata olla ruuvi kireellä.
Tunnistautuminen maksaa rahaa. Joka kerta kun tunnustaudu jonnekin, se maksaa rahaa. Olisitko valmis maksamaan siitä, että pääset vauva-palstalle? Jonkun se lasku pitäisi maksaa.
Riittäisi pelkkä kirjautuminen vaikka Huuhaa nimellä. Voisi sitten paskan jankkaajan laittaa jäähylle tai ainakin joutuisi uuden nimimerkin asettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska se romahduttaisi kävijämäärän, ja Sanoma yrittää tienata tällä, sekä luotailla mitä pohjamudissa ryömivien kansan syvien rivien päässä liikkuu.
Mitenkä tällä voi tienata. Pelkkiä menojahan tästä on.
Eihän täällä kirjoittelisi silloin kuin Vassarit saastaansa, se kun on ainoa oikea hyväksytty mielipide. Kipeää, vaarallista saastaa mutta ah niin oikeanlaista.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Kai nimimerkin voi tehdä omalla nimelläänkin, jos haluaa 😃 ja eikö tänne voi kirjautua myös facen kautta
No ei helvetissä kannata jos et halua haukkujen kohteeksi loppuiäksesi Mieti em millainen Pera55 on
🏋🏽🔥💪🏼🎧
Vierailija kirjoitti:
Hiljainen olisi palsta.
Mitä sit. Ei se viestien määrä palstasta hyvää tee
Minä en käytä ollenkaan palstoja, joissa on vaatimuksena oma nimi tai edes nimimerkki. Vaikka nimimerkit ovat anonyymejä niin pitkässä juoksussa heitäkin alkaa "tuntemaan".
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet täällä sen sijaan, että olisit palstalla jossa on rekisteröitymispakko?
Niin, tyttökulta. Aikuisuus on vastuuta, ei joululahjalista toiveita. Ei täällä ole mikään pakko olla..
Hiljainen olisi palsta.