Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Muikkuselle, hyvää yötä 17 km länteen.
Nuppunen 🥰
Kaipaan ja toivon että nähdään taas pian.
Vierailija kirjoitti:
Love you, L.
😘🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun maha kasvaa tän kaipauksen mukana.
Mä kans lihon aina ihastuessani. Olen niin hermostunut, että nukun huonosti ja olen koko ajan väsynyt, joten haen energiaa mättämällä sokeria ja rasvaa. Ihastuksen laantuessa läskitkin haihtuu ilmaan.
Tutkitusti käy päin vastoin, olette poikkeuksia.
On liikaa vaihtoehtoja, mutten tiedä mihin suuntaan kallistua. Toinen toistaan upeampia ilmestyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee kiire saada heila helluntaiksi
Miksei näitä voida jakaa niinku ämpäreitä. Voisin jonottaa vaikka yhden ämpäripään, sellanen sopis mulle.
Tervolalaisista kannattaa pysyä kaukana.
-kokemuksen syvä rintaääni sivusta
Jaa monestako kokemusta?
Yhdestä vaan. Elettiin yhdessä melkein vuosikymmen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kans lihon aina ihastuessani. Olen niin hermostunut, että nukun huonosti ja olen koko ajan väsynyt, joten haen energiaa mättämällä sokeria ja rasvaa. Ihastuksen laantuessa läskitkin haihtuu ilmaan.
Ei kukaan muusta kuin itsestä puhunutkaan.
Mutta kun kerran väität tutkituksi, niin linkitä ihmeessä se tutkimus. Mun mielestä toi on vain vahva käsitys, jota toistellaan totuutena.
Kaipaan, ikävöin ja muita kliseitä mitä on. Lähes täydellinen mies mulle. En arvannut, että tuollaiseen törmäsin tässä elämässä. Mä tuun kaipaamaan ja ikävöimään ja muita kliseitä.
Sori, sä et ollut mulle tolla tavalla tärkeä. Elämäs oli mulle seiskalehti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina hyvin poikkeuksellinen.
Vierailija kirjoitti:
On liikaa vaihtoehtoja, mutten tiedä mihin suuntaan kallistua. Toinen toistaan upeampia ilmestyksiä.
Tuossa tilanteessa ei kannata kallistua mihinkään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko horoskooppimerkiltäsi kaksonen? Kaksoset eivät osaa sitoutua yhteen ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Sori, sä et ollut mulle tolla tavalla tärkeä. Elämäs oli mulle seiskalehti.
Mäkin tykkään aku ankasta, kun siinä enemmän kuvia, mitä tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Heli, olisitpa minun. Ikävä. Kaikkea sinussa.
T. Hiljainen mies takavasemmalta
Et ota kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko horoskooppimerkiltäsi kaksonen? Kaksoset eivät osaa sitoutua yhteen ihmiseen.
En ole sitoutumisvaiheessa vielä. Eipä nyt oikaista liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ja toivon että nähdään taas pian.
Ketä kaipaat?
En usko, et oot niin hyvä kokoamaan palapelejä. Silti välillä mietityttää.
Vierailija kirjoitti:
Peli jatkuu, niin kolmosella kuin vauvapalstallakin. Terkkuja kaivatulle!
Niin, meissä on ero. Sinulle tämä on vain peliä ja minulle koko elämä. Sinä mietit vain seuraavia siirtoja. Minä yritän selvitä hetkestä. Sinä olet aina askeleen edellä. Minä kompuroin perässäsi enkä kiinni saa.
Vierailija kirjoitti:
En usko, et oot niin hyvä kokoamaan palapelejä. Silti välillä mietityttää.
Kyllä minä olen, jos se on kriteerisi niin ota minut. Rakastan lautapelejä ja muita.