Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Hyvää yötä, sinua, kainaloasi ja pussaamista mietin tänään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun hymyäsi on ilo katsella. Se saa hyvälle tuulelle, ja saa se muutakin. Tekee mieli silittää poskea ja halata koko miestä. 😍
Ihailen sua ja vähän muutakin.
Ketä ihailet?
Naistahan minä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, sinua, kainaloasi ja pussaamista mietin tänään
Kävi mullakin mielessä neidonryöstö.
Vierailija kirjoitti:
Iltapalan aika.
Eikö ketään kiinnosta mitä minä syön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan olla ihastunut. Joo tiedän masokistin vikaa
Ihastuneen keho tuottaa sellaisia kemikaaleja, että olo on energinen, itsevarma, hyvinvoiva. Ja siihen fiilikseen olet koukussa.
Ai, minne saa valittaa kun mulle on aina annettu ihan väärät tropit? Olen ihastuessani stressaantunut, ahdistunut, kireä, itseinhoinen, epävarma ja hermostunut. Ei sovi mulle ollenkaan. Aina kun ihastus menee ohitse, puhkean kukkaan, olen täynnä virtaa ja motivaatiota, pidän taas itsestäni, ja tuntuu kuin pystyisin mihin tahansa.
Ihastukset pelkästään tuhlaa mun aikaa. Hukkaan heitettyjä vuosia, joiden aikana en saa tehtyä mitään järkevää.
Sivusta
Ihana Heli, olisitpa minun. Ikävä. Kaikkea sinussa.
T. Hiljainen mies takavasemmalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee kiire saada heila helluntaiksi
Miksei näitä voida jakaa niinku ämpäreitä. Voisin jonottaa vaikka yhden ämpäripään, sellanen sopis mulle.
Tervolalaisista kannattaa pysyä kaukana.
-kokemuksen syvä rintaääni sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan olla ihastunut. Joo tiedän masokistin vikaa
Ihastuneen keho tuottaa sellaisia kemikaaleja, että olo on energinen, itsevarma, hyvinvoiva. Ja siihen fiilikseen olet koukussa.
Ai, minne saa valittaa kun mulle on aina annettu ihan väärät tropit? Olen ihastuessani stressaantunut, ahdistunut, kireä, itseinhoinen, epävarma ja hermostunut. Ei sovi mulle ollenkaan. Aina kun ihastus menee ohitse, puhkean kukkaan, olen täynnä virtaa ja motivaatiota, pidän taas itsestäni, ja tuntuu kuin pystyisin mihin tahansa.
Ihastukset pelkästään tuhlaa mun aikaa. Hukkaan heitettyjä vuosia, joiden aikana en saa tehtyä mitään järkevää.
Sivusta
Ai että. Rankkaa. 😁👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun hymyäsi on ilo katsella. Se saa hyvälle tuulelle, ja saa se muutakin. Tekee mieli silittää poskea ja halata koko miestä. 😍
Ketä ihailet?
Naistahan minä.
Millaista naista? Ja millä kirjaimella alkavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä ihailet?
Naistahan minä.
Tule istumaan viereen. Katsellaan maisemia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä ihailet?
Naistahan minä.
Millaista naista? Ja millä kirjaimella alkavaa?
Luultavasti se J kuten muillakin. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä ihailet?
Naistahan minä.
Tule istumaan viereen. Katsellaan maisemia.
Tää on ihan hyvä. Täältäkin näkee. Kiitti kuitenkin kun otit huomioon minutkin.
Miksi kaappaatte aloituksia? Veitte taas omani. Kirjoittakaa sivusta, jos kirjoitat sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaappaatte aloituksia? Veitte taas omani. Kirjoittakaa sivusta, jos kirjoitat sivusta.
Älä marise
Peli jatkuu, niin kolmosella kuin vauvapalstallakin. Terkkuja kaivatulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä marise
Älä käyttäydy lapsekkaasti.
Kiva. Tykkäätkö olla koukussa?