Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ymmärrä miks te otatte toisten sanomiset aina itseenne

Vierailija
13.09.2026 |

Esim jos Maria Nordin väittää että migreeni johtuu traumoista niin se näkee asian noin. Mä näen sen niin että se johtuu pääosin elämäntavoista. Molemmat voi olla oikeassa osaltaan ja osaltaan väärässä. MItä siihen lähtee mäkättämään ja ottaa itseensä? Te elätte omaa elämäänne ja muodostatte itse mielipiteenne omista kokemuksistanne, antakaa muiden tehdä sama

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan egoksi.

Vierailija
2/6 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kyllä nämä ihmiset elää muiden kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verot alas ja sairaat maksavat itse sairastumisensa hoidot!

Vierailija
4/6 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hassu aloitus  siinä mielessä, että miksi sinua taas häiritsee niin paljon mitä muut tekevät? Voisiko olla että sinua häiritsee muissa se, mitä teetkin itse?

Vierailija
5/6 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossa Nordinin jutussa ongelma on se, että hän levittää tieteenvastaista hömppää, joka on potentiaalisesti vaarallista ihmisille. Ei sen "vastustuksessa" ole kyse kenenkään loukkaantumisesta, tunteista tms.

Sitten taas yleisemmin, esim. minun tunteeni sivuutettiin ja niitä poljettiin koko lapsuuteni, minkä takia opin, että jos minulla on huono olla, se johtuu siitä, että minussa on jotain pahasti vialla. Siksi minussa heräsi usein hyvin vahva negatiivinen reaktio, jos joku oli minulle ikävä tai oli joku konflikti. Terapia auttoi tähän vähitellen. Mutta ei se loukkaantuminen ole välttämättä mikään oma valinta, minkä voi kääntää pois päältä.

Vierailija
6/6 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain ihmisillä on tapana ottaa ihan kaikki henkilökohtaisena loukkauksena. Eli jos minä sanon, etten pidä kahvista, niin joku kahvinrakastaja tulee raivokkaasti puolustaumaan ja haukkumaan minut maanrakoon, ihan kuin se olisi häneltä jollain tavalla pois, kun minä en tykkää kahvista.

Itseäni ei kiinnosta tipan vertaa mistä joku tuntematon tykkää tai mistä ei 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan