Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon suihinottaja

Vierailija
13.09.2026 |

Mä oon 23 ja mä tykkään suihinotosta.

Ja mä oon jo aivan kyllästynyt siihen et kaikilla on jotain tuomittavaa sanottavaa. Mitä jos mä vaan aidosti tykkään ottaa suihin eri miehiltä? Mitä jos mä tykkään olla nainen ja tykkään miehistä ja niiden kaluista?Kaikki hokee et tytön pitäis vaan tehdä uraa ja et miehet ei tarvii olla meiän elämässä. Mut mitä jos mä en haluu sitä? Mitä jos mä haluun olla perinteinen nainen… tai no, ei ehkä ihan perinteinen. Koska mä tykkään monista eri miehistä ja mua kiihottaa ihan sairaasti se fiilis et oon joskus “paha tyttö”. Semmonen kutiava tunne vatsassa just siitä ajatuksesta.

Esimerkiks kun oon kaupan kassalla tai pankissa ja vastapäätä on nätti poika. Katson sitä silmiin ja ajattelen et… tietsä, et mä voisin ottaa sulta suihin. Tietsä mistä tää tyttö just nyt ajattelee. Tietsä et tää suu on jo imenyt niin paljon kaluja.

Ja mä en vaan ajattele sitä. Mä tykkään riisuutua ihan alasti ja mennä polville miehen eteen ja katsoa sitä suoraan silmiin. Tykkään kun sen kalu on niin lähellä mun kasvoja et se tähtää just mun suuhun. Tykkään kastella sen ensin syljellä, rauhassa ja huolella. Sit kun mies alkaa kuksia mua suihin… ne on usein tosi ujoja ja varovaisia aluksi. Mut sit jotkut tajuaa et mun kans ei tarvii olla liian kiltti. Ne tarttuu hiuksista lujasti, kallistaa mun päätä taaksepäin ku seksinukkea ja alkaa naida mun suuta ihan kursailematta. Mä nielen aina. Ja sit vielä nuolen sen kalun puhtaaks, et sen ei tarvii mennä heti pesuun. Et se lähtis mun luota ihan tyytyväisenä ja siistinä.

Ja sit vielä kiihottavampaa on ajatus et se vois kertoa jätkille esimerkiks kaljalla: “Tietsä kuinka kiva tutti se tyttö on… Imee, nielee ja vielä siivoo jälkeensä. Täyden palvelun juttu.” Semmonen terävä, hullaannuttava fiilis just siitä.

En mä aio hävetä tätä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin yhden tytön joka myös tykkäsi kuin hullu puurosta imeä kaluja ja niellä multa ja kavereiltani. Ei me sitä sen kummemmin ihmetelty, että miksi hän haluaa ottaa suihin melkein kaikilta, nautittiin vain tytön suusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan