Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Oot ollut tänään aika hiljaa.
Olin puolet päivästä pihalla. Keväthommia.
Vierailija kirjoitti:
Kalamies oli täällä tänään
Mitäs kirjoitteli?
Vierailija kirjoitti:
Voisin pyytää sua kahville mun luo. Ja leipoa jonkun hyvän piirakan, mikähän sulle maistuisi?
Kermapiir... ei vaan, jotain raikasta, marjaisaa tai hedelmäistä, ehkä vadelmaa, mustikkaa. Tykkään myös juustokakuista yli kaiken. Semmoisessa jos on suklaata, niin nam. 😋
Vierailija kirjoitti:
Voisin pyytää sua kahville mun luo. Ja leipoa jonkun hyvän piirakan, mikähän sulle maistuisi?
Mulle jotain suolaista. Kaikki käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kirjoitteli?
Parit viestit.
Nyt kylppärin kautta nukkumaan.
ta ta!
Olisi kiva viettää kanssasi edes yksi päivä ja yö jossain kahdelleen. Riittäisiköhän meillä puhuttavaa vai olisimmekohan aivan liian erilaisia. En varmaan koskaan saa tietää. Tyydyn nykyiseen tylsään elämääni. Onneksi on edes kissa, jota voi paijata. Sinun näkemisesi pitäisi lopettaa kokonaan, niin en haaveilisi turhia enää.
Vierailija kirjoitti:
Taisi syötti puuttua taas.
En ole treffailu tyyppiä minäkään. Kyllä mä olen naimisiinkin joskus päässyt. Lapsiakin on siunaantunut. Viihdyn parhaiten miehen kanssa, joka myös tykkää tehdä arkisia asioita
yhdessä.
Museot, teatterit, festarit, baarit, kylpylät ym ei ole mun juttu.
Kaipaako kukaan H:lla alkavaa naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi syötti puuttua taas.
Ehkä hän ei uskalla laskea viehettään riittävän syvälle? Sieltä voisi tarttua sellainen vonkale, ettei siitä selviäisi kalamieskään kuivin jaloin. Ehkä pitäisi kokeilla nuottaa tai troolia? ;)
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva viettää kanssasi edes yksi päivä ja yö jossain kahdelleen. Riittäisiköhän meillä puhuttavaa vai olisimmekohan aivan liian erilaisia. En varmaan koskaan saa tietää. Tyydyn nykyiseen tylsään elämääni. Onneksi on edes kissa, jota voi paijata. Sinun näkemisesi pitäisi lopettaa kokonaan, niin en haaveilisi turhia enää.
Mistä sitä koskaan tietää, ennen kuin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaako kukaan H:lla alkavaa naista?
Hoolla on huono haiku
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hän, mies niin juhannus on vielä auki. Ei ole vielä tappiin saakka suunniteltu.
Vierailija kirjoitti:
Sopii hyvin. Tykkään kondensoidusta maidosta tehdyistä piiraista, joten banoffee tai key lime, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Saitko talon valmiiksi ja muuttokuntoon?
Ei se kyllä vielä IHAN ole. 😂 pikkusta vaille.
Taas sen tänään huomasin, ei sitä oikein kaipaa ihmisten pariin, kaipaan vaan kaivattua. harvassa on ne joiden seurassa viihtyy enemmän
Tai jos vaan ois rehellinen jos haluaa jostain eroon, tyyliin "oon vauva.fi ja runkkaan yksin himassa"
Pakko päästä kyllä käyttään tää laini xD
Vierailija kirjoitti:
Taas sen tänään huomasin, ei sitä oikein kaipaa ihmisten pariin, kaipaan vaan kaivattua. harvassa on ne joiden seurassa viihtyy enemmän
Ollaan samassa veneessä. Toivotaan, ettei ole reikää pohjassa.