Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Katso kengurun loikkaa..mies on löytänyt sen..
No niinpä, ei ole ennen tullut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluan sut vaan syliin, mitä merkitystä millään muulla edes on..
Kenet?
Kun toivut tai löydät jotain, joka ravitsee sieluasi ja tuo iloa, välitä tarpeeksi itsestäsi, jotta voit tehdä sille tilaa elämässäsi.
-Jean Shinoda Bolen-
Vierailija kirjoitti:
Netti toimii taas! 😊
-tosis
Onko Elisasta kyse? Kyllä punaista vilkuttelee vasurista entisen täyden vihreän linjan sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punastelitko tänään?
Mulla nousee aina puna poskille, jos kaivattu näköpiirissä.
Ujostuttaako? Pieni häpeä itsestä ja ujous tietenkin. Se on ihan söpöä kyllä..!!!
Vierailija kirjoitti:
Creepy ketju...
Mistä moinen..? Onko sellainen painostava tunnelma..???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatut vilkuilee 🤭 onkohan suhteet kunnossa kotosalla.
On on, se on kuulema normaalia hakea eroottisia virikkeitä parisuhteen ulkopuolelta ja sitten käydä kuin puolisonsa kimppuun kuin sika limppuun.
Mä en osaa kanavoida mun tunteita ihmisestä toiseen, vaikka niin käsketään tehdä. En oo koskaan ymmärtänyt tuota.
En minäkään, mutta täällä joku selitti, että se on ihan normaalia. Ymmärrän sen, että varsinkin miehet kiihottuvat yleensä visuaalisesti ja näin. Jos olisin suhteessa jossa se kipinä haetaan aina nurkan takaa, niin onhan se selvä merkki, että siinä parisuhteessa pitää tehdä asialle jotain.
Varmasti nauttivat kun tekevät hyviä havaintoja. Jatka vain samaan tapaan! 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatut vilkuilee 🤭 onkohan suhteet kunnossa kotosalla.
Varmasti kattovat että onneksi en tollaista valinnut. Hyvänen aika tuota sinunkin ylimielisyyttäsi.
Itsekseen hihittely täyttää hullun merkit, joten ei ihme että katsovat pitkään.
Hei, nyt vähän loukkaannuin! Tuossa tapauksessa kysymyksessä voisi olla myös sairas ihminen! Että joko hullu tai sairas. Kato aina kummasta on kyse. 🙄
Vierailija kirjoitti:
T.K. 🧡
Teemulle?
Ihastunut mies ottaa nokkiinsa, kun huomaa, ettei saakaan naista, jonka haluaa ja jonka on luullut saavansa ja jota on kohdellut kuin harvinaista kukkaa kämmenellä. Tilanteen ymmärrettyään mies muuttuu ylimieliseksi naista kohtaan ja näyttää naiselle naisen paikan. Se onnistuu helposti esimerkiksi sivuuttamalla nainen arkisissa tilanteissa tai osoittamalla huomiota muille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettää ikävöidä näin paljon ihmistä, joka ei eväänsäkään minun suuntaani liikauta. Miten voi joku olla näin pelle. Ja koska tämä loppuu? Haluaisin itsekunnioitukseni takaisin.
Et ole yksin, mä sain estot kun kyselin kuulumisia kaverilta. 😁👍melkoista pelleilyä nämä ihmisuhteet toisinaan.
Joo niinpä...!!! Onnea!
Mammoille selvästikin nälkä😊
Osaat se sinäkin, sen jalon taidon 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Nimeä kolme asiaa, joista juuri nyt olet kiitollinen?
Ihmissuhteet; läheiset, vanhat ja uudet frendit.
Ihana koti, jossa asuu rakkaus ja ihastukseni ajatuksissa.
Vakituinen, mieleinen työ ja tulevaisuuden näkymät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.K. 🧡
Teemulle?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso kengurun loikkaa..mies on löytänyt sen..
No niinpä, ei ole ennen tullut vastaan.
No niinpä, ei voinut löytää aikaisemmin...!!! Ihmeiden aika ei ole ohi.. Oletko ihmeidentekijä...??? Vai teekkö ylipäätään mitään? Maleksit vailla päämäärää tai määränpäätä? Päämäärättömästi muka niin päämäärätieroisena päsmärinä..??!!
Vierailija kirjoitti:
Demonit on ihmisiä.
Helvetti on tyhjä, koska kaikki pirut kulkevat nykyään joukossanne
Vierailija kirjoitti:
Haluan sut vaan syliin, mitä merkitystä millään muulla edes on..
Feel u.
Vierailija kirjoitti:
No, mä en vastaa sulle enää ikinä.
Varo ettei kolahda omaan nilkkaas.
Juurikin näin. Ei maksa vaivaa..!!!