Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Varatut vilkuilee 🤭 onkohan suhteet kunnossa kotosalla.
On on, se on kuulema normaalia hakea eroottisia virikkeitä parisuhteen ulkopuolelta ja sitten käydä kuin puolisonsa kimppuun kuin sika limppuun.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole, kiitos kysymästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On on, se on kuulema normaalia hakea eroottisia virikkeitä parisuhteen ulkopuolelta ja sitten käydä kuin puolisonsa kimppuun kuin sika limppuun.
Mä en osaa kanavoida mun tunteita ihmisestä toiseen, vaikka niin käsketään tehdä. En oo koskaan ymmärtänyt tuota.
Jos joku on tieten tahtoen veemäinen niin taitaa viesti olla ihan että pysyppä loitolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Nimeä kolme asiaa, joista juuri nyt olet kiitollinen?
Kaivattu, perhe ja terveys.
Katso kengurun loikkaa..mies on löytänyt sen..
Netti toimii taas! 😊
-tosis
Odotan, että tulee päivä, kun kyyneleet vaihtuvat onnenkyyneliksi. Sinun silmiäsi muistellen...
Vierailija kirjoitti:
Punastelitko tänään?
Mulla nousee aina puna poskille, jos kaivattu näköpiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en osaa kanavoida mun tunteita ihmisestä toiseen, vaikka niin käsketään tehdä. En oo koskaan ymmärtänyt tuota.
En minäkään, mutta täällä joku selitti, että se on ihan normaalia. Ymmärrän sen, että varsinkin miehet kiihottuvat yleensä visuaalisesti ja näin. Jos olisin suhteessa jossa se kipinä haetaan aina nurkan takaa, niin onhan se selvä merkki, että siinä parisuhteessa pitää tehdä asialle jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vi##umaisuus on ikävä piirre ihmisessä, en halua tulla sellaiseksi, joten nähdään jos nähdään. Tykkäsin susta aidosti ####.
-mies
Mää taas vähän tykkään olla. Siitä saa hyvää mieltä. Varsinkin nykyisin nautin ihan sadistina. IMO.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti kattovat että onneksi en tollaista valinnut. Hyvänen aika tuota sinunkin ylimielisyyttäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti kattovat että onneksi en tollaista valinnut. Hyvänen aika tuota sinunkin ylimielisyyttäsi.
Itsekseen hihittely täyttää hullun merkit, joten ei ihme että katsovat pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Punastelitko tänään?
Varmasti loppuelämänsä, sen verran pahaksi on päässyt. Peittelepä sitä sitten. Nykyisin ei tarvitse värisilmään enää lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Hävettää ikävöidä näin paljon ihmistä, joka ei eväänsäkään minun suuntaani liikauta. Miten voi joku olla näin pelle. Ja koska tämä loppuu? Haluaisin itsekunnioitukseni takaisin.
Et ole yksin, mä sain estot kun kyselin kuulumisia kaverilta. 😁👍melkoista pelleilyä nämä ihmisuhteet toisinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selitys se on sekin. Ei auta tunnetaidon kurssit. Mikäpä avuksi? No elämä tietenkin!
Eipäs nyt pilata hyvää tunnelmaa!