Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
On ilta
Cowgirl ratsastaa aasilla pastellinväriseen auringonlaskuun
Hän ei ooooooo
Oikea cowboy
Näin kerran unen, jossa kaunis tyttö odotti mäntyisessä niemessä järvenrannalla, ja aasi käveli vetten päällä häntä kohti. Valitettavasti en nähnyt unen loppua. Mutta se aasi oli hyvin mieleenpainuva näky. Kavio upposi vain sentin verran veteen ja vesi läiskähteli sen astellessa järven pintaa pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Anna joku merkki josta tiedän
🚫
Vierailija kirjoitti:
Hytkyn
...siellä omaa kivaa jo pidetään. Nice...
Vierailija kirjoitti:
Sinä. Edelleen.
Still loving you!
En kirjoita sinulle tänne enää niin usein kuin ennen, mutta aina välillä sitä on vain pakko tulla säveltämään sinä mielessäni jotain, koska suoraan ei mitenkään voi.
Siispä.
Ajatus hellästä ja pitkästä suudelmasta kanssasi tuntuu unelmissani samalta kuin Neil Armstrongin ensiaskel Maan ulkopuolella. Niin romanttinen hetki, että olen varma ettei sellaista ole tapahtunut itselleni koskaan aiemmin. Tunne, jonka sinä saat ylipäätään minussa aikaan on vain verrattavissa kuukävelyyn. Se on mieltä keventävä ja jännittävä samaan aikaan joka kerralla kun sinä valtaat ajatukseni<3
Ei kai sinua haittaa että mulla on semmonen koira lauma. 😳
Monesti sitä ihmetellään että miksi mulla on niitä. Tähän voin sanoa että ne on mun perhe ja mulla ei ole enään muuta elämässä. Jos ei lukuun oteta mun vanhempia ja sisaruksia.
Mulla on ollut aina koiria. En tiedä elämästä ilman niitä.
Alkaa olla kova ikävä sinua. 🥺
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle.
Hyvää yötä ja kauniita unia rakas mister jay man.
Nukuhan hyvin. 🥰😘
Love M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Sinä. Edelleen.
Jep
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
Yökyöpeliltä yölliset halit ja suukottelut sinulle, rakas. Olet ihana. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Jotain tuntomerkkejä naisesta?
Kaunis, vanha ja väsynyt. Odotan viestiä. 🐍
Tavallaan sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat?
Unelmieni naisen
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat?
Rakastella ja nukkua kaivatun vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat?
Hyvät ja ystävälliset välit.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat?
En mitään..!?!
Haluan tehdä olevaksi sen, mikä kuuluu tehdä olevaksi.
🙂