Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Jos pihlajat voivat "mennä sekaisin" ja kukkia uudelleen intiaanikesän syksyllä, niin voisinkohan minäkin kukkia uudelleen?
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
Millä sian saa ulos
Riippuu kysymyksen asettelusta:
Jos haluat ulos suhteesta potki persuuksille.
Jos haluat suhteeseen ole aloitteellinen itse.
Uups! Olen kokeillut molempia.🐒🦗
Edelleen sinkku 🐆
Oli muuten kivaa niin kauan ku oli kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole onnellinen. En kai mä nyt täällä palstalla olis, jos oisin onnellinen.
Pidän rehellisyydestäsi.
Entä jos rehellinen vastaus on että en ole onneton?
Vierailija kirjoitti:
Ka-lin-KAKKA-lin-KAKKA-lin-KAKKA-lin.
PRÖÖÖÖT.
Hauskuutan itseäni kuvittelemalla nämä kaivattuni kirjoittamiksi. En tiedä oonko väistäny jotain, vai en.
Kuinkahan kauan jaksaa huijata itseään, kun toivoo, että mahdottomasta tulee mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan seesteistä elämää. Ja sinua välillä Mies💙.
Toivomukseni: voisimme jutella. Ei sen tarvitse mihinkään johtaa.
Samat aatokset kanssasi nainen.
Vierailija kirjoitti:
🐒
Piti testata roikkuuko tuo hepokatti hännässäni 😂
Vierailija kirjoitti:
Mikset vastaa mihinkään?
Ai kuka muka...???
Sian kanssa samassa veneessä ja pohjassa reikä eikä!!! Pitää varmaan alkaa rukoilee jos se Jeesus tulee ja pelastaa.
🐃 Riitaunia jatkossakin, ei kestä
En saanut arvioitasi, kulta.
Yhteisen maailman. Sen voisimme luoda. Sinne ei otettaisi eikä tarvittaisi muita. Sieltä voisi sit käydä tutkimusmatkoilla muissa maailmoissa ja aina palata takaisin kotiin.
Vinkkinä: en viehäty.
-extroverteistä
-en enää perhe-elämästä
-en kosteista illan vietoista
-en kiireellisestä elämästä
-epäaidoista ihmissuhteista
Jäljelle ei jää montaa, joka olisi voinut päästä sydämeeni.
Kaipaan vaan kaivattua, rakkaut ja lakanoissa pyörimistä. Kaikki muu elämässä on vaan kiva bonus.
Vierailija kirjoitti:
Oli muuten kivaa niin kauan ku oli kivaa.
Oli ihan törkeen kivaa. Ja nyt ei oo yhtään kivaa kun ei enää ole kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudun aina kuukausia prosessoimaan asiaa, ennen kuin minkään kanssa tapahtuu mitään. Viime vuosi oli hiljainen ja hän otti ensimmäisen askeleen. Sen takia asia meni näin. Vuosiahan sitä jo tulikin mietittyä. Nyt kaduttaa ja suoraan sanottuna vtuttaa.
Hyvähän se on, ettei hätäile. Vai olitko jo jotenkin sulkenut asian mielestäsi ja lyönyt lukkoon, ja sitten hänen aloitteensa sekoitti pakan totaalisesti ja nyt olet hämmentynyt etkä tiedä, antaako vihreää valoa (mieli tekisi), vai vastatako kylmästi (koska ärsyttää, että jouduit niin pitkään odottamaan)?
Sivusta
Hän otti askeleen. Minä tein aloitteen. Varattu.
Oliko se askel niin pieni, ettei se vie juttua eteenpäin? Eri asiahan on, jos askel on vaikkapa kuulumisten kyselyä kuin jos se on ilmoitus siitä, että laitoinpa muuten just sun takiasi avioeron vireille. Olipa niin tai näin, sun juttusihan kaivattusi kanssa edistyy, joten mikä se ongelma oli?
Hän otti askeleen, minä tein aloitteen. Eikö se mennyt tuolla eteenpäin? En minä hänen eroistaan tiedä, mutta suoraakaan ei osannut sanoa, mikä tilanne. En minä häntä ole kaivannut, jutella olisin halunnut. Siinä nyt vaan yksi keskikokoinen mutta mukana.
Hei, joku palstalaisista tekee sentään aloitteita! Eri
Sanoppa muuta...!!! 👍
Hei, joku palstalaisista tekee sentään aloitteita! Eri