Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tästä tulee?
A) Realistinen arvio?
B) Idealistinen arvio?
A) Ei mitään/juttelu
B) Juttelu/kevytsuhde
C) ???
Vierailija kirjoitti:
Millä sian saa ulos
Tryffelillä.
-Aasi
Vierailija kirjoitti:
Ei koolla ole väliä vaan sillä, miten sitä käyttää.
Kyllä koollakin on merkitystä. Vahva mies vetää naisia puoleensa, ihan tutkitusti
Vierailija kirjoitti:
Millä sian saa ulos
Vie pihalle tähteitä ja maiskuttele suuta. Jos on miessellainen, pistä kaljakoppa pihalle, avaa ovi, maiskuttele suuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä sian saa ulos
Vie pihalle tähteitä ja maiskuttele suuta. Jos on miessellainen, pistä kaljakoppa pihalle, avaa ovi, maiskuttele suuta.
Hei! Mun pihalla oli tämmönen perjantaina. Vain kaljakoppa puuttui, mutta oli tuo jostain tonkinut kaljakätkön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä sian saa ulos
Hei! Mun pihalla oli tämmönen perjantaina. Vain kaljakoppa puuttui, mutta oli tuo jostain tonkinut kaljakätkön.
Ok. :D
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tästä tulee?
A) Realistinen arvio?
B) Idealistinen arvio?
A) hyvä ammatillinen yhteistyö
B) hyvä ammatillinen yhteistyö ja ystävyys
Meille ei tule koskaan yhteisiä öitä eikä päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Millä sian saa ulos
Jos joudut täältä kyseleen niin et millään, tai sitten jotenkin nolosti köpösti hirveän numeron asiasta tekemällä eli avaudut selän takana aiheesta lähipiirille ja sitten joku operaatio Julli Kartanolle jossa muut hoitaa likaisen työn ja sinä vikiset "vastuuttomana"..
Ihana miniloma takana. Olisi ollut täydellinen, jos olisit ollut mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko elämässäsi onnellinen?
Olen tyytyväinen ja kiitollinen siitä mitä vielä on jäljellä, mutta haluan vielä rakkaani, kaipaamani naisen.
Kuka hän on?
Vierailija kirjoitti:
Meitsi paikalla😽
XD
En ole onnellinen. En kai mä nyt täällä palstalla olis, jos oisin onnellinen.
Jos pihlajat voivat "mennä sekaisin" ja kukkia uudelleen intiaanikesän syksyllä, niin voisinkohan minäkin kukkia uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tästä tulee?
A) Realistinen arvio?
B) Idealistinen arvio?A) Etäisyys säilyy, en koskaan en edes puhu kanssasi.
B) Puhun joskus kanssasi.
Olen tyytyväinen ja kiitollinen siitä mitä vielä on jäljellä, mutta haluan vielä rakkaani, kaipaamani naisen.