Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt eroottisia unia kaivatustasi?
En ole. Olen nähnyt paljon eroottisia unia, joita kaivattuni nyt toteuttaa - tietämättä unista, joita näin ennen kuin tiesin hänen olemassaolostaan. Pitänee kertoa hänelle unien todeksi tekemisestä.
Mistä tiedät hänen toteuttavan uniasi? Olet siis kertonut hänelle eroottisista unistasi, ja hän on kertonut sinulle seksielämästään?
Sivusta
Vaatii sisälukutaitoa... tietämättään toteuttaa ( nyt mieti, toiset meistä elää irl.)
Vierailija kirjoitti:
Meille ei tule koskaan yhteisiä öitä eikä päiviä.
Älä sano koskaan ei koskaan
Vierailija kirjoitti:
Millä sian saa ulos
Laulaa nuotin vierestä diamonds in the sky
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko elämässäsi onnellinen?
Olen tyytyväinen ja kiitollinen siitä mitä vielä on jäljellä, mutta haluan vielä rakkaani, kaipaamani naisen.
Kuka hän on?
SXXX
Sexy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tästä tulee?
A) Realistinen arvio?
B) Idealistinen arvio?A) hyvä ammatillinen yhteistyö
B) hyvä ammatillinen yhteistyö ja ystävyys
😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudun aina kuukausia prosessoimaan asiaa, ennen kuin minkään kanssa tapahtuu mitään. Viime vuosi oli hiljainen ja hän otti ensimmäisen askeleen. Sen takia asia meni näin. Vuosiahan sitä jo tulikin mietittyä. Nyt kaduttaa ja suoraan sanottuna vtuttaa.
Hyvähän se on, ettei hätäile. Vai olitko jo jotenkin sulkenut asian mielestäsi ja lyönyt lukkoon, ja sitten hänen aloitteensa sekoitti pakan totaalisesti ja nyt olet hämmentynyt etkä tiedä, antaako vihreää valoa (mieli tekisi), vai vastatako kylmästi (koska ärsyttää, että jouduit niin pitkään odottamaan)?
Sivusta
Hän otti askeleen. Minä tein aloitteen. Varattu.
Oliko se askel niin pieni, ettei se vie juttua eteenpäin? Eri asiahan on, jos askel on vaikkapa kuulumisten kyselyä kuin jos se on ilmoitus siitä, että laitoinpa muuten just sun takiasi avioeron vireille. Olipa niin tai näin, sun juttusihan kaivattusi kanssa edistyy, joten mikä se ongelma oli?
Hän otti askeleen, minä tein aloitteen. Eikö se mennyt tuolla eteenpäin? En minä hänen eroistaan tiedä, mutta suoraakaan ei osannut sanoa, mikä tilanne. En minä häntä ole kaivannut, jutella olisin halunnut. Siinä nyt vaan yksi keskikokoinen mutta mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumman naisen kanssa. Siis käydä kahvilla.
Vaalean miehen kanssa sopii kahvit vaikka keskellä yötä 🤭Vaikka tossa joenrannalla🥰
Niinpä tietenkin..!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko elämässäsi onnellinen?
Olen tyytyväinen ja kiitollinen siitä mitä vielä on jäljellä, mutta haluan vielä rakkaani, kaipaamani naisen.
Kuka hän on?
SXXX
Sexy?
👍
Vierailija kirjoitti:
Onneton elämä
Se tämä on.
Niin on. Kun pääsisi rakkaan luokse, onnettomuus olisi historiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä sian saa ulos
Vie pihalle tähteitä ja maiskuttele suuta. Jos on miessellainen, pistä kaljakoppa pihalle, avaa ovi, maiskuttele suuta.
Hei! Mun pihalla oli tämmönen perjantaina. Vain kaljakoppa puuttui, mutta oli tuo jostain tonkinut kaljakätkön.
Ok. :D
Ei kannata välittää...!!!
Vierailija kirjoitti:
Tom C. paikalla.
Tomi cunnon cuntface
Teet harhoista totta. Joojoo vanha virsi ja ei kiinnosta enää sekään.
Vierailija kirjoitti:
En ole onnellinen. En kai mä nyt täällä palstalla olis, jos oisin onnellinen.
Pidän rehellisyydestäsi.
Hyvää yötä suloiselle N-miehelle. 😘 Hauvallekin rapsutukset.
SXXX