Juhlatarjoilu, onko ok?
Makeat:
-täytekakkua esim. vadelma-sitruunatäyte
-pavlova marjoilla ja toffeella
-jotain pientä, esim. karkkia, suklaata, keksejä
Suolaiset:
-katkarapuskagen täytteiset leivät
-voileipäkakku tai piirakka?
-jotain suolakeksejä, patonkia jne?
Kommentit (17)
Kaikki kuulostaa herkulliselta, mutta täytekakku ja pavlova sekä skagenleivät ja voileipäkakku ovat toistensa kanssa aika samanlaisia. Tekisin itse ehkä mielummin täytekakun ja esimerkiksi pullaa.
Mikä juhlapäivä nyt on tulossa, kun etusivulla on useampi aloitus juhlatarjoiluista?
Tunnet varmaan vieraasi. Itse en syö makeaa enkä katkarapuja. Voileipäkakku varmaan menisi, kunhan siinä ei ole niitä rapuja.
Kahvia juovana kaipaan aina jotain kuivaa ja kiinteää täytekakun lisäksi, esimerkiksi kuivakakkua. Täytekakku ja pavlova ovat aika kosteita. Samaten skagen ja voileipäkakku.
Vierailija kirjoitti:
Mikä juhlapäivä nyt on tulossa, kun etusivulla on useampi aloitus juhlatarjoiluista?
Vainojen uhrien muistopäivä viikonloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Porvoo juhlii.
Vierailija kirjoitti:
Tunnet varmaan vieraasi. Itse en syö makeaa enkä katkarapuja. Voileipäkakku varmaan menisi, kunhan siinä ei ole niitä rapuja.
Olin juuri sanomassa samaa, että katkaravut ällöttää ja niin ällöttää ne voileipäkakutkin.. Suomessa ei vissiin tunneta muuta kuin märkää leipää täytteellä
Jos saisin kadottaa jonkun asian maailmasta, niin se olisi noi voileipäkakut
Ihan kamala tarjoilu. Ei karkkia voi tarjota juhlissa. Missä suolaiset ja muut ruuat. Missä alkoholit?
Ihanat tarjoilut. Harmi etten taida olla vieraslistalla.
Onko tilaisuus missä kakkuja ei pitkään seisotetaan? Pavlova ei pitkään pysy herkullisena ja täytteet pitää laittaa juuri ennen tarjoilua.
Täytetytleivät ja voileipäkakku samassa tarjoilupöydässä, ei ole hyvä idea. Kokonaisuuden miettiminen loistaa poissaolollaan
Ok.