Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipuu jatkukoon 💕
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Olen kaivattuni naisen kanssa samanpituinen. Kummatkin 170 cm +, en tiedä onko tästä enemmän hyötyä vai haittaa. Itseäni ei ainakaan haittaa, saisi pitää korkkareitakin jos haluaisi. M -> N
Sama mut toisinpäin. Ja joo, joskus haluan olla iso ja vahva, toisinaan olen pieni ja heikko. Yhtäläinen pituus antaa mahdollisuuden kaikenlaiseen, erimittaisuudessa on aina jonkinlainen asetelma valmiina.
Aina voi keksiä tekosyyn. Paras olisi kuitenkin vaan sanoa: "Tahtoisin jutella kanssasi. Milloin sinulla olisi hetki aikaa?" Jos on toiselle tärkeä, hän kyllä varaa sitä aikaa enemmänkin kuin vain hetken.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun ei oo mitään tekosyytä tulla jutteleen sulle
Tekosyy löytyy aina jos vain on halua.
Vierailija kirjoitti:
Siinä ostosten lomassa kyselet vaan, onko tämä hyvää vessapaperia.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan pihan, jossa kasvaa päärynäpuu. Mä ojennan sulle siitä päärynän illan hämärtyessä, alastonna. Kiedon itseni sen ympärille käärmeen tavoin. Seuraa mua salaiseen puutarhaan.
Harmi, mulla vaan luumupuu, jossa nyt satoja valkoisia kauniita kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan pihan, jossa kasvaa päärynäpuu. Mä ojennan sulle siitä päärynän illan hämärtyessä, alastonna. Kiedon itseni sen ympärille käärmeen tavoin. Seuraa mua salaiseen puutarhaan.
Mun pihalla kasvaa päärynäpuu.
Mulla on ollu vain ja ainoastastaan ollut asiaa. En tiennyt enää, mistä päästä alkaa asiaa ratkomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ostosten lomassa kyselet vaan, onko tämä hyvää vessapaperia.
En käytä vessapaperia. Pitää varmaan kysyä, että käyttääkö se.
Jos tarvii "miettii" tekosyitä ei ole oikeesti mitään juteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt eroottisia unia kaivatustasi?
En ole. Olen nähnyt paljon eroottisia unia, joita kaivattuni nyt toteuttaa - tietämättä unista, joita näin ennen kuin tiesin hänen olemassaolostaan. Pitänee kertoa hänelle unien todeksi tekemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tarvii "miettii" tekosyitä ei ole oikeesti mitään juteltavaa.
Enemmänkin varmaa leikkaa niin tyhjää, ettei keksi mitään juteltavaa. Kaikki meistä ei osaa eikä jaksa länkyttää turhanpäiten menemään, vaikka viehättävä piirre sekin ihmisissä toisinaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinun syliin ois kiva hypätä. 🥰😘
alli hoppa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt eroottisia unia kaivatustasi?
En ole. Olen nähnyt paljon eroottisia unia, joita kaivattuni nyt toteuttaa - tietämättä unista, joita näin ennen kuin tiesin hänen olemassaolostaan. Pitänee kertoa hänelle unien todeksi tekemisestä.
Mistä tiedät hänen toteuttavan uniasi? Olet siis kertonut hänelle eroottisista unistasi, ja hän on kertonut sinulle seksielämästään?
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aasi, kenellä sinä voisit ratsastaa.
Kivaa! Aasit on somia. Jos asuisit mun partsilla?