Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipuu jatkukoon 💕
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettää ikävöidä näin paljon ihmistä, joka ei eväänsäkään minun suuntaani liikauta. Miten voi joku olla näin pelle. Ja koska tämä loppuu? Haluaisin itsekunnioitukseni takaisin.
Sama mulla. Kelvattaiskohan sirkukseen?
Mää palkkaan just uusia.
Mä voin tulla ruokapalkalla!
Kertoisit vain nyt unistasi. Mulla ei ole kerrottavaa, kun en pääse koskaan lähelle unissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: mitä muuta ihastelet kaivatussasi kuin ulkonäköä? Onko mies vai nainen kyseessä?
Hän on kyllä karismaattinen ja valloittava! Ihastelen sitä, miten hän lähestyy ihmisiä ja sitä, mitä hän on saanut aikaan. Tuohon ei moni poika pysty.
En tiedä, voitko pojitella, kun olen sinua vanhempi. Vain hyvin säilynyt.
Poika mikä poika! Olen kuullut sinun puhuvan tyttölöistä.
Ah, joku muu sitten. Minä en tytöttele aikuisia naisia.
Mä en oo saanu elämäs mitään aikaan ainakaan mitään millä olisi ollut mitään merkitystä. Mut mulle se oli tarpeeks ennenku lakkas olemasta. Mitätöinti tekee tehtävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Voitais puhua koko yö ja saisin vihdoinkin rauhan.
Puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan.
Palsta sulkeutuu, kun yö alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt eroottisia unia kaivatustasi?
Olen. Mutta eroottiset valveunet vatsallani hänen allaan voittaa ne mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisit vain nyt unistasi. Mulla ei ole kerrottavaa, kun en pääse koskaan lähelle unissa.
En viitsi. Ne ovat liian pervoja tälle palstalle. Kaipauksessa on aspekteja, joita ei ole tarpeen tuoda julkisesti esille. Seksuaalisuus on nimenomaan se osa-alue, joka paljastetaan vain silloin, kun ilmapiiri on just oikea. Luottamuksellinen, tuttu, turvallinen, leikkisä, rauhallinen, kiireetön.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia. Kerran ratsastin aasilla luoksesi linnaan, missä olit asetellut shakkinappulat valmiiksi laudalle johonkin itsellesi edulliseen muodostelmaan ja kutsuit mua peliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni täällä edes vaihtanut muutamaa sanaa useampaa kaivattunsa kanssa?
No just muutamia sanoja on tullut vaihdettua. Ja se risoo, koska tiedän, että meillä olisi vaikka mitä keskusteltavaa. Tiedän paljon häntä kiinnostavista asioista ja hän tietää paljon minua kiinnostavista asioista.
Juuri näin. Ja sitten toisaalta huomasin, että olet sanojen suhteen yhtä harkitseva kuin minäkin.
Mä haluan pihan, jossa kasvaa päärynäpuu. Mä ojennan sulle siitä päärynän illan hämärtyessä, alastonna. Kiedon itseni sen ympärille käärmeen tavoin. Seuraa mua salaiseen puutarhaan.
Kaipaan turvallisuutta osaksi elämääni. Beibi pliis come back!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia. Kerran ratsastin aasilla luoksesi linnaan, missä olit asetellut shakkinappulat valmiiksi laudalle johonkin itsellesi edulliseen muodostelmaan ja kutsuit mua peliin.
Oikein mukava uni.
Vierailija kirjoitti:
No sitten mies lähestyt viestillä. Mulla on lomaa nyt joitakin päiviä.
C
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan pihan, jossa kasvaa päärynäpuu. Mä ojennan sulle siitä päärynän illan hämärtyessä, alastonna. Kiedon itseni sen ympärille käärmeen tavoin. Seuraa mua salaiseen puutarhaan.
Jos teippaan päärynän kiinni puuhun niin päästään vähän nopeammin asiaan.😌