Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt eroottisia unia kaivatustasi?
En. Ihan kilttejä vain.
Vierailija kirjoitti:
G: mitä muuta ihastelet kaivatussasi kuin ulkonäköä? Onko mies vai nainen kyseessä?
Ulkonäkö nyt ei ole edes top 20:ssä, vaikka kyllä hän miellyttävän näköinenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni täällä edes vaihtanut muutamaa sanaa useampaa kaivattunsa kanssa?
No just muutamia sanoja on tullut vaihdettua. Ja se risoo, koska tiedän, että meillä olisi vaikka mitä keskusteltavaa. Tiedän paljon häntä kiinnostavista asioista ja hän tietää paljon minua kiinnostavista asioista.
Sama juttu! Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Ihan kilttejä vain.
En usko... Epäilen vahvasti..!!
Vierailija kirjoitti:
Hävettää ikävöidä näin paljon ihmistä, joka ei eväänsäkään minun suuntaani liikauta. Miten voi joku olla näin pelle. Ja koska tämä loppuu? Haluaisin itsekunnioitukseni takaisin.
Sama mulla. Kelvattaiskohan sirkukseen?
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun lemppari Turtles oli?
Donatello.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tärkeä 88, kyllä vai ei?
Vuoteen ja valokuvaan myös liittyy iso elämäntapahtuma, joka on ollut käänteentekevä asia elämässäni. Positiivinen.
Luulenpa arvaavani. Vaihtoehtoja on lähinnä kaksi.
Saa arvata, mutta en kumoa enkä vahvista kumpaakaan.
Arvaukseni olisivat: joko vanhempiesi avioero, tai sitten muutto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: mitä muuta ihastelet kaivatussasi kuin ulkonäköä? Onko mies vai nainen kyseessä?
Hän on kyllä karismaattinen ja valloittava! Ihastelen sitä, miten hän lähestyy ihmisiä ja sitä, mitä hän on saanut aikaan. Tuohon ei moni poika pysty.
Vierailija kirjoitti:
En. Nukun näkemättä mitään unia.
Pelle tirehtöörinä meidän sirkuksessa
Minä surullinen klovni
Sellanen lepoviikko sitten. Entistä väsyneempi olen. Ja sinua kaipaan kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettää ikävöidä näin paljon ihmistä, joka ei eväänsäkään minun suuntaani liikauta. Miten voi joku olla näin pelle. Ja koska tämä loppuu? Haluaisin itsekunnioitukseni takaisin.
Sama mulla. Kelvattaiskohan sirkukseen?
Mää palkkaan just uusia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen, vaikka en missään nimessä haluaisi. Ihan kauheaa. Ja älkää udelko miksi, koska on vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on kyllä karismaattinen ja valloittava! Ihastelen sitä, miten hän lähestyy ihmisiä ja sitä, mitä hän on saanut aikaan. Tuohon ei moni poika pysty.
En tiedä, voitko pojitella, kun olen sinua vanhempi. Vain hyvin säilynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Kaikki hänestä näkemäni unet ovat epämukavia. Aina on jokin ikävä tilanne tai kiistoja meidän välillä.
Näen harvoin hänestä unta, enkä koskaan mitään eroottista. En näe ylipäänsä eroottisia unia, vaikken mikään aseksuaali olekaan.
Boop the snoot. 🥰😘
Tykkään sun nenusta.
Voitais puhua koko yö ja saisin vihdoinkin rauhan.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on tavallinen sunnuntaipäiväsi?
Tänään ja yleensä paljon yksinoloa (tai koiran kanssa), päänsärkyä ja vähän puutarhahommia. Viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Joskus harvoin krapulassa, hyvinå päivinä rakkaiden seurassa.
Kysytkin vielä..!!!