Mitä vaatteita olet ostanut kesäksi?
Mä ostin pellavamekon, yhdet valkoiset kengät, t-paidan, collarit, pitkähihaisen t-paidan nyt ihan lähiaikoina kesää varten.
Kommentit (19)
Alusmekon koska kaikki vaatteet ovat nykyään surkeaa läpinäkyvää kangasta.
Vierailija kirjoitti:
Alusmekon koska kaikki vaatteet ovat nykyään surkeaa läpinäkyvää kangasta.
Mäkin olen semmosta harkinnut. Omat mekkoni tosin on melko paksua pellavaa ja tummemmän värisiä, niin en välttämättä tarvitse.
Ostin jo talvella pari kaunista mekkoa.
Uutena juoksulenkkejä varten lippiksen. Ison kasan kesävaatteita (erityisesti mekkoja) kirppikseltä.
Ihan hillittömän kasan viskoosipuseroita. Käytettynä, tietysti, ei mitään elastaaneja.
Ostin tänään yksivärisen T-paidan Tokmannilta. Oli tarjouksessa 5e, ja on 100% puuvillaa (Pola). En välttämättä osta muuta. Ehkä vielä yhden hihattoman vastaavan, jos nyt sattuu eteen osumaan sopivasti, niin jakun tai neuletakin kanssa pidettäväksi.
Kaksi puuvillaista t-paitaa. Kahdet normipituiset ja kahdet capripituiset legginsit. Valkoisen oversize paitapuseron.
Useampia mekkoja kirppikseltä. Viime kesänä käytin vain housuja, tänä kesänä iski mekkoinnostus. Nilkkasukkia olen ostanut myös.
Mun mielestä naiset on mukavia, kun voi puhuu tämmösistä tavallisista vaateasioista ja nauttia niistä. m
En niin yhtään mitään. En ole ostanut tänä vuonna yhden yhtä rättiä.
M53
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä naiset on mukavia, kun voi puhuu tämmösistä tavallisista vaateasioista ja nauttia niistä. m
Totta!
Vierailija kirjoitti:
Naisten vaatteiden laatu on mennyt hirveäksi kuraksi, niistä on siksikin pakko puhua, jos etsii mukavuutta. Täällä on menossa salapoliisityö puuvillasukkien löytämiseksi, ilman 20-25% hiostavia keinokuituja. 5% on varmaan siedettävä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on collarit?
Etkö arvaa?
Vain sandaalit, kaikki muu on löytynyt ilmaiseksi kierrätyskekuksen Saa ottaa -osastolta. Monta mekkoa löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on collarit?
Etkö arvaa?
En.
Ostin lippiksen ja hyvän käytetyn hupparin. Vielä kun löytyisi t-paita, joka ei kiristä kaulasta.