Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hani, lähetäänkö kumpikin ketjusta lopullisesti? Miksi enää kiusata itseä tai toista, koska mitään ei voi muodostua ja tuskin koskaan enää nähdäänkään.
Pysytään täällä, tavataan ja mennään naimisiin.
Juodaan nyt kahvit kuitenkin ensin ja testataan mun kingsize bed.
Mitä, luulin, että sinussa on riskinottokykyä sen verran, että suorilla naimisiin? Just kidding.
Ps. Et muuten uskaltaisi.
Hemmetin hyvä vastaus! En uskaltaisi sillä en kokisi sen olevan hyväksi minulle. Terävä kaveri liikenteessä!
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten "kannustit" minua. Muistatko? Silloin olin varma, että tässä on jotakin. Olin suht pilvissä.
Muistan. Se olikin kivaa aikaa kun oltiin tekemisissä, tykkäsin seurastasi vaikka toisinaan olinkin jäässä enkä keksinyt mitään sanottavaa.
Nyt kun oon estoinen niin en voi muuta kuin toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjakkuutta ei ole olemassa. On vain vuosien ja taas vuosien harjoittelun ja kehittymisen seurauksena syntyvää muokkautumista. Pääomaa siellä, missä harjaantumattomilla sitä ei ole.
Höpön höpön. Lahjakkuus on synnynnäinen aivojen ja kenties hermoston ominaisuus. Joidenkin aivot vaan on paremmat joissakin asioissa. Toki lahjattomimmat yleensä menestyy ainakin taideaineissa.
Laiskojen selitystä. En osannut kaikkea nyt osaamaani leikki-ikäisenä, en edes yläasteikäisenä.
Eihän se pelkkä lahjakkus riitäkään. Mielellään sitä pitäis olla ja sitten tehdä töitä. Harvalta taitaa onnistua, lahjattomat ja keskinkertaiset viitsivät tehdä työtä enemmän tai pärjäävät muuten elämässä paremmin saaden suhteilla kaiken. Tietäisit tuon, jos tietäisit mitään.
En minä ole viitannut sanallakaan menestymiseen, vaan ainoastaan lahjakkuuteen. Mielestäni lahjakkuutta ei ole.
Se ei ole mielipidekysymys ollenkaan, tampio lehmä.
😄 No jopas ottaa koville. Totta, oikeassa lienet. Se ei ole mielipidekysymys, vaan totuus, että lahjakkuutta ei ole.
Uskon, varmaan harmittaa kovasti. Miten sä selität sen, että samalla harjoittelun määrällä toinen osaa lopulta ratkaista jonkin matemaattisen yhtälön tai jäljentää jonkin kuuluisan maalauksen, mutta toinen ei koskaan? Tai oppii soittamaan soitinta tai säveltämään jotakin, mikä liikuttaa suurta ihmisjoukkoa? Sit on tietysti vielä sellaiset ekspressiivisemmät tuotokset, mitä ei voi mitata millään muulla kuin ihmisten reaktioilla. Mitä, tyhmä lehmä? Mitäs tuumaat.
Mammuleille tietovisa kysymys. Älkää luntatko. Kuinka syvä meri on keskimäärin?
Vierailija kirjoitti:
Terveiset miehelle
Kiitos. Terveiset takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kaunista teille herkkäsieluiselta naiselta, olkaa hyvät! Haluan täyttää loppuelämäni hyvillä asioilla. Tämä on jatkumoa useita vuosia sitten alkaneelle ajanjaksolle.
Kappas tuli väärä linkki.
Tässä oikea.
Aika montaa kaipaajaa on kunkin kaivattu kaksi vuotta sitten kannustanut. Omani ei vielä ilmoittautunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N. sun perseen syvyinen.
Voi sua.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakkuutta ei ole olemassa. On vain vuosien ja taas vuosien harjoittelun ja kehittymisen seurauksena syntyvää muokkautumista. Pääomaa siellä, missä harjaantumattomilla sitä ei ole.
Valhe. Äärimmäisiä luonnonlahjakkuuksia on harvassa ja he ovat ihmisiä kuten muutkin mutta heillä on luontaisen lahjakkuuden vuoksi hieman erilainen oppiläksy sekä -määrä.
Joitain asioita on opeteltava sillä vaikka joihinkin asioihin olisi luontaista lahjakkuutta on muistettava inhimillisyys joka tarkoittaa sitä että toisinaan on tehtävä myös fyysisesti vaativampia asioita joita ei voi tehdä kerrasta täydellisesti tai saada kerralla tädellistä lopputulosta.
Harjoittelussakaan ei ole mitään pahaa mutta joskus taas sekään ei vain auta syytä tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Aika montaa kaipaajaa on kunkin kaivattu kaksi vuotta sitten kannustanut. Omani ei vielä ilmoittautunut.
Missä asiassa hän kannusti? Opinnoissa? Eroamisessa? Maratonjuoksussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N. sun perseen syvyinen.
Ja ikää oli rapiat 15 vai eikö äiti opettanut käytöstapoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asiassa hän kannusti? Opinnoissa? Eroamisessa? Maratonjuoksussa?
"Kannusti" liikkumisessa. 😀
No naiset on arkoja tuomaan omia ajatuksiaan esille. Meren keskimääräinen syvyys on 3 795 metriä.
Yllättävän syvä..
Vierailija kirjoitti:
Et ollut töissä tänään.
Toivottavasti kaikki ok?
Keskiviikko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N. sun perseen syvyinen.
Ja ikää oli rapiat 15 vai eikö äiti opettanut käytöstapoja?
Lopeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpön höpön. Lahjakkuus on synnynnäinen aivojen ja kenties hermoston ominaisuus. Joidenkin aivot vaan on paremmat joissakin asioissa. Toki lahjattomimmat yleensä menestyy ainakin taideaineissa.
Laiskojen selitystä. En osannut kaikkea nyt osaamaani leikki-ikäisenä, en edes yläasteikäisenä.
Eihän se pelkkä lahjakkus riitäkään. Mielellään sitä pitäis olla ja sitten tehdä töitä. Harvalta taitaa onnistua, lahjattomat ja keskinkertaiset viitsivät tehdä työtä enemmän tai pärjäävät muuten elämässä paremmin saaden suhteilla kaiken. Tietäisit tuon, jos tietäisit mitään.
En minä ole viitannut sanallakaan menestymiseen, vaan ainoastaan lahjakkuuteen. Mielestäni lahjakkuutta ei ole.
Se ei ole mielipidekysymys ollenkaan, tampio lehmä.
😄 No jopas ottaa koville. Totta, oikeassa lienet. Se ei ole mielipidekysymys, vaan totuus, että lahjakkuutta ei ole.
Uskon, varmaan harmittaa kovasti. Miten sä selität sen, että samalla harjoittelun määrällä toinen osaa lopulta ratkaista jonkin matemaattisen yhtälön tai jäljentää jonkin kuuluisan maalauksen, mutta toinen ei koskaan? Tai oppii soittamaan soitinta tai säveltämään jotakin, mikä liikuttaa suurta ihmisjoukkoa? Sit on tietysti vielä sellaiset ekspressiivisemmät tuotokset, mitä ei voi mitata millään muulla kuin ihmisten reaktioilla. Mitä, tyhmä lehmä? Mitäs tuumaat.
Se kokonaisharjoittelun määrä ei vain yksinkertaisesti ole läheskään sama. Eikä motivaation. Olen sitä omin silmin paljon nähnyt. Toiset kartuttavat valmentavia esitaitoja harjoittelemalla jo lapsina ja nuorina, toiset kattovat telkkua.
Woopsie daisy xD