Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
7681/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahjakkuutta ei ole olemassa. On vain vuosien ja taas vuosien harjoittelun ja kehittymisen seurauksena syntyvää muokkautumista. Pääomaa siellä, missä harjaantumattomilla sitä ei ole.

Höpön höpön. Lahjakkuus on synnynnäinen aivojen ja kenties hermoston ominaisuus. Joidenkin aivot vaan on paremmat joissakin asioissa. Toki lahjattomimmat yleensä menestyy ainakin taideaineissa.

Laiskojen selitystä. En osannut kaikkea nyt osaamaani leikki-ikäisenä, en edes yläasteikäisenä.

Eihän se pelkkä lahjakkus riitäkään. Mielellään sitä pitäis olla ja sitten tehdä töitä. Harvalta taitaa onnistua, lahjattomat ja keskinkertaiset viitsivät tehdä työtä enemmän tai pärjäävät muuten elämässä paremmin saaden suhteilla kaiken. Tietäisit tuon, jos tietäisit mitään.

En minä ole viitannut sanallakaan menestymiseen, vaan ainoastaan lahjakkuuteen. Mielestäni lahjakkuutta ei ole.

Se ei ole mielipidekysymys ollenkaan, tampio lehmä.

😄 No jopas ottaa koville. Totta, oikeassa lienet. Se ei ole mielipidekysymys, vaan totuus, että lahjakkuutta ei ole.

Uskon, varmaan harmittaa kovasti. Miten sä selität sen, että samalla harjoittelun määrällä toinen osaa lopulta ratkaista jonkin matemaattisen yhtälön tai jäljentää jonkin kuuluisan maalauksen, mutta toinen ei koskaan? Tai oppii soittamaan soitinta tai säveltämään jotakin, mikä liikuttaa suurta ihmisjoukkoa? Sit on tietysti vielä sellaiset ekspressiivisemmät tuotokset, mitä ei voi mitata millään muulla kuin ihmisten reaktioilla. Mitä, tyhmä lehmä? Mitäs tuumaat.

Se kokonaisharjoittelun määrä ei vain yksinkertaisesti ole läheskään sama. Eikä motivaation. Olen sitä omin silmin paljon nähnyt. Toiset kartuttavat valmentavia esitaitoja harjoittelemalla jo lapsina ja nuorina, toiset kattovat telkkua.

Aivan, sä olet tää joka hiki hatussa väänsi ja väänsi samalla kun lahjakkaat söi räkää hiekkalaatikolla ja veti susta ohi. Keskinkertainen tampio.

Ei vaan oon se stipendeitä vetänyt "lahjakkaaksi" sanottu.

Stipendeitä vetänyt xD emmä tiiä mitä sä oot vetänyt, mutta joko sä nyt simppaat jotakin lahjakkuusdenialistia (isi, äiskä?) tai sitten sun on vaan vaikeeta hyväksyä et olet artesaani etkä taiteilija. TAI olet narsisti, ja haluat jotenkin väkisin korostaa miten sä olet niin kaikkes antanut. Säälittävä takakireä hikari joka tapauksessa.

Vierailija
7682/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen luontainen arkuus, juontaa vuosituhansien taakse, jolloin nainen pääasiallisesti keräili mansikoita ja kukkia, mies taas metsästi aktiivisesti suurriistaa.

🤣

Evoluutio on muokannut nykypäivään mennessä naisista amazoneja, jotka metsästää aktivisesti suurriistaa, eli miehiä.

Evoluutio kehittää sekä planeettaa että ihmiskuntaa. Nykyisin kaikki on suhteellisen helpoksi tehty joten ihmisen fysiikka on erilainen koska ole tarvetta niin vahvalle keholle. Jos keho on kovilla koko ajan sen on oltava rakenteellisesti vahva. Tänäkin päivänä ihmisissä on eroja sisäisesti, ulkoisesti sekä jokaisella on erilainen elämä jossa mm. työ on erilainen. Loogisesti ajateltuna hyvin sirorakenteinen nainen ei voisi nostella painoja tai kantaa raskaita tavaroita ilman että keho kärsii tai se muokkautuu.

Ei liity kaipaukseen. Hölinäketjuun, mars!

Jotakin järkevämpää teille kateellisille läyhääjille tänne. Alapeukutatte kaiken mikä menee yli hilseen. Jatkakaa rauhassa perseenne jakamista, siinä teille oma taideaine! XD

Eli oot myös neitsyt :D ei yllätä. Sulle tuli muuten vähän väärä ketju.

Oo rauhassa vaan. Tää ketju oli jo täällä! XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7683/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus yleensä kyl must lahjakkaat on muutenkin älykkäitä, sä olet tyhmä etkä osaa vttu edes kirjoittaa.

Vierailija
7684/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin nyt ketjun tarkoitusperän muotoilua pilkuntarkasti ja tämän ketjun perimmäinen tehtävänanto on lähettää *terveisiä* kaivatulle ei niinkään välttämättä kaipausviestejä. Terveisien laatua kukaan ulkopuolinen ei voi määritellä 🤔

Just niin! Terveiset voivat olla mitä tahansa. Vaikkapa: tule syömään, käy kaupassa, vedetäänkö varvit varastossa huomenna, se sitten Vegaskin pääsi jatkoon, haluaisin puristella meijereitäsi jne. Mutta tämähän palstapoliiseille käy, kun terveisiksi kelpuutetaan vain ällöimelät Disney-satukaipaushuokailut.

Vierailija
7685/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tämähän ei palstapoliiseille käy

Vierailija
7686/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis hei, käsityöläisyydessä ei ole mitään vikaa! Mutta ei pidä kieltää totuuksia.

Vierailija
7687/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon täällä siksi kun tiedän et säkin oot

Vierailija
7688/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan kollegaani.

Kivaa vapaata. Ehkä perjantaina?

t. tavallinen työkaveri

Vierailija
7689/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikä on yli 40, voitte heittää kirveen kaivoon romanttisten haaveidenne suhteen.

Vierailija
7690/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin nyt ketjun tarkoitusperän muotoilua pilkuntarkasti ja tämän ketjun perimmäinen tehtävänanto on lähettää *terveisiä* kaivatulle ei niinkään välttämättä kaipausviestejä. Terveisien laatua kukaan ulkopuolinen ei voi määritellä 🤔

Just niin! Terveiset voivat olla mitä tahansa. Vaikkapa: tule syömään, käy kaupassa, vedetäänkö varvit varastossa huomenna, se sitten Vegaskin pääsi jatkoon, haluaisin puristella meijereitäsi jne. Mutta tämähän palstapoliiseille käy, kun terveisiksi kelpuutetaan vain ällöimelät Disney-satukaipaushuokailut.

Ja kaivattu ei välttämättä ole ihastus tai joku jonka kanssa haluaisi olla "silleen".

Vierailija
7691/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja terveisiä voi myös olla ne persoonallisuuspohdinnat, joista minua aina canceloidaan. Jokaisella on oma tyylinsä ilmaista niin sanotusti terveisiään. Minulle se terveisien kertominen on sen kertomista mikä mielen päällä kulloinkin on. Sana siis vapaa lakien puitteissa.

Vierailija
7692/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ikä on yli 40, voitte heittää kirveen kaivoon romanttisten haaveidenne suhteen.

Vain nuorikot kelpaavat?

Vierailija
7693/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaivattu ei välttämättä ole ihastus tai joku jonka kanssa haluaisi olla "silleen".

Tämä on myös hyvä huomio!

Vierailija
7694/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirves on ollut kaivossa jo pitkään. Laskin sinne, että varsi turpoaisi kiinni. Kyllä siitä vielä saa ottavan pelin, kun kunnolla tahkoaa. 😁

Vierailija
7695/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yli 40

Vierailija
7696/27486 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempille terkkuja ja kivaa iltaa!

Vierailija