Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen luontainen arkuus, juontaa vuosituhansien taakse, jolloin nainen pääasiallisesti keräili mansikoita ja kukkia, mies taas metsästi aktiivisesti suurriistaa.
🤣
Evoluutio on muokannut nykypäivään mennessä naisista amazoneja, jotka metsästää aktivisesti suurriistaa, eli miehiä.
Evoluutio kehittää sekä planeettaa että ihmiskuntaa. Nykyisin kaikki on suhteellisen helpoksi tehty joten ihmisen fysiikka on erilainen koska ole tarvetta niin vahvalle keholle. Jos keho on kovilla koko ajan sen on oltava rakenteellisesti vahva. Tänäkin päivänä ihmisissä on eroja sisäisesti, ulkoisesti sekä jokaisella on erilainen elämä jossa mm. työ on erilainen. Loogisesti ajateltuna hyvin sirorakenteinen nainen ei voisi nostella painoja tai kantaa raskaita tavaroita ilman että keho kärsii tai se muokkautuu.
Ei liity kaipaukseen. Hölinäketjuun, mars!
Jotakin järkevämpää teille kateellisille läyhääjille tänne. Alapeukutatte kaiken mikä menee yli hilseen. Jatkakaa rauhassa perseenne jakamista, siinä teille oma taideaine! XD
Eli oot myös neitsyt :D ei yllätä. Sulle tuli muuten vähän väärä ketju.
Oo rauhassa vaan. Tää ketju oli jo täällä! XD
Plus yleensä kyl must lahjakkaat on muutenkin älykkäitä, sä olet tyhmä etkä osaa vttu edes kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin nyt ketjun tarkoitusperän muotoilua pilkuntarkasti ja tämän ketjun perimmäinen tehtävänanto on lähettää *terveisiä* kaivatulle ei niinkään välttämättä kaipausviestejä. Terveisien laatua kukaan ulkopuolinen ei voi määritellä 🤔
Just niin! Terveiset voivat olla mitä tahansa. Vaikkapa: tule syömään, käy kaupassa, vedetäänkö varvit varastossa huomenna, se sitten Vegaskin pääsi jatkoon, haluaisin puristella meijereitäsi jne. Mutta tämähän palstapoliiseille käy, kun terveisiksi kelpuutetaan vain ällöimelät Disney-satukaipaushuokailut.
*tämähän ei palstapoliiseille käy
Ja siis hei, käsityöläisyydessä ei ole mitään vikaa! Mutta ei pidä kieltää totuuksia.
Oon täällä siksi kun tiedän et säkin oot
Kaipaan kollegaani.
Kivaa vapaata. Ehkä perjantaina?
t. tavallinen työkaveri
Jos ikä on yli 40, voitte heittää kirveen kaivoon romanttisten haaveidenne suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin nyt ketjun tarkoitusperän muotoilua pilkuntarkasti ja tämän ketjun perimmäinen tehtävänanto on lähettää *terveisiä* kaivatulle ei niinkään välttämättä kaipausviestejä. Terveisien laatua kukaan ulkopuolinen ei voi määritellä 🤔
Just niin! Terveiset voivat olla mitä tahansa. Vaikkapa: tule syömään, käy kaupassa, vedetäänkö varvit varastossa huomenna, se sitten Vegaskin pääsi jatkoon, haluaisin puristella meijereitäsi jne. Mutta tämähän palstapoliiseille käy, kun terveisiksi kelpuutetaan vain ällöimelät Disney-satukaipaushuokailut.
Ja kaivattu ei välttämättä ole ihastus tai joku jonka kanssa haluaisi olla "silleen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja terveisiä voi myös olla ne persoonallisuuspohdinnat, joista minua aina canceloidaan. Jokaisella on oma tyylinsä ilmaista niin sanotusti terveisiään. Minulle se terveisien kertominen on sen kertomista mikä mielen päällä kulloinkin on. Sana siis vapaa lakien puitteissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ikä on yli 40, voitte heittää kirveen kaivoon romanttisten haaveidenne suhteen.
Vain nuorikot kelpaavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaivattu ei välttämättä ole ihastus tai joku jonka kanssa haluaisi olla "silleen".
Tämä on myös hyvä huomio!
Vierailija kirjoitti:
Kirves on ollut kaivossa jo pitkään. Laskin sinne, että varsi turpoaisi kiinni. Kyllä siitä vielä saa ottavan pelin, kun kunnolla tahkoaa. 😁
Lempille terkkuja ja kivaa iltaa!
Vierailija kirjoitti:
Oon yli 40
Eilisestä asti? 😏
Vierailija kirjoitti:
😘🧡 T.
Kiitos kiitos, taas pusuja satelee meikämandoliinille. Halinusuttelut takas 😆
Stipendeitä vetänyt xD emmä tiiä mitä sä oot vetänyt, mutta joko sä nyt simppaat jotakin lahjakkuusdenialistia (isi, äiskä?) tai sitten sun on vaan vaikeeta hyväksyä et olet artesaani etkä taiteilija. TAI olet narsisti, ja haluat jotenkin väkisin korostaa miten sä olet niin kaikkes antanut. Säälittävä takakireä hikari joka tapauksessa.