Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan haku päällä.
Sinä se ennätät. Mitäs tällä kertaa on tullut tehtyä? Kesällä voi pakoilla vaikka metsässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hani, lähetäänkö kumpikin ketjusta lopullisesti? Miksi enää kiusata itseä tai toista, koska mitään ei voi muodostua ja tuskin koskaan enää nähdäänkään.
Pysytään täällä, tavataan ja mennään naimisiin.
Juodaan nyt kahvit kuitenkin ensin ja testataan mun kingsize bed.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin pelkkä laastari. Haaveilet toisesta. Aina olet haaveillut enemmän siitä toisesta, joka mielessäsi on alati kauniina ja seksikkäänä.
Päädyit ilmeisesti sänkyyn hänen kanssaan?
Pakko ihan automaatiolla. Ei voinut mitään !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hani, lähetäänkö kumpikin ketjusta lopullisesti? Miksi enää kiusata itseä tai toista, koska mitään ei voi muodostua ja tuskin koskaan enää nähdäänkään.
Nauroin, sopisi jotenkin täydellisesti tähän draamankaareen.
Tai sit just sopivasti väärtepäin !
Okei, pilasin taas hyvät bileet. 😩 Moro !
Vierailija kirjoitti:
Kuinni?
Pari vuotta sitten "kannustit" minua. Muistatko? Silloin olin varma, että tässä on jotakin. Olin suht pilvissä.
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva selvittää. Jossakin muualla.
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten "kannustit" minua. Muistatko? Silloin olin varma, että tässä on jotakin. Olin suht pilvissä.
Millä tavalla tarkoitat?
Kannustitko sinä häntä?
Pitäisikö teidän keskustella kasvotusten?
Vierailija kirjoitti:
Otit silloin lähemmäksi mua, pidit lähempänä, halusit pitää. Kuin hänelle kirjoittaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juodaan nyt kahvit kuitenkin ensin ja testataan mun kingsize bed.
Mitä, luulin, että sinussa on riskinottokykyä sen verran, että suorilla naimisiin? Just kidding.
Ps. Et muuten uskaltaisi.
Naisen luontainen arkuus, juontaa vuosituhansien taakse, jolloin nainen pääasiallisesti keräili mansikoita ja kukkia, mies taas metsästi aktiivisesti suurriistaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisen luontainen arkuus, juontaa vuosituhansien taakse, jolloin nainen pääasiallisesti keräili mansikoita ja kukkia, mies taas metsästi aktiivisesti suurriistaa.
🤣
Lahjakkuutta ei ole olemassa. On vain vuosien ja taas vuosien harjoittelun ja kehittymisen seurauksena syntyvää muokkautumista. Pääomaa siellä, missä harjaantumattomilla sitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Se halus vaan pesää. Jotkut vaan tekee niin antaumuksella kaiken
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä on pysäyttävintä mitä kaivattu on sinulle sanonut?Moi
Siihen se sitten jäikin.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakkuutta ei ole olemassa. On vain vuosien ja taas vuosien harjoittelun ja kehittymisen seurauksena syntyvää muokkautumista. Pääomaa siellä, missä harjaantumattomilla sitä ei ole.
Höpön höpön. Lahjakkuus on synnynnäinen aivojen ja kenties hermoston ominaisuus. Joidenkin aivot vaan on paremmat joissakin asioissa. Toki lahjattomimmat yleensä menestyy ainakin taideaineissa.
Et ollut töissä tänään.
Toivottavasti kaikki ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣
Evoluutio on muokannut nykypäivään mennessä naisista amazoneja, jotka metsästää aktivisesti suurriistaa, eli miehiä.
Nauroin, sopisi jotenkin täydellisesti tähän draamankaareen.