Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Eikö saa olla kaipausketjussa jos ei masentele? Onko tämä joidenkin ryttynaamojen oma mesta? En ole sellainen, olen mielummin hyväntuulinen. Tietenkään kukaan ei ole hymyssä suin koko ajan jos masentaa mutta joillakin elämäntyyli on ankea, näkyy koko maailmankuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietittekö edes ikinä sitä, mitä teillä olisi tarjottavana kaivatullenne? Voisitteko tarjota henkistä tasapainoa, taloudellisesti turvallista elämää, luotettavuutta, aikaa, yhteisiä aktiviteetteja, sitoutumista, hellyyttä, viihtyisyyttä, estetiikkaa, erotiikkaa? Vai olisitteko enemmän ottajan roolissa ja kaivattunne huolia lisäämässä?
Olisin ystävä, kuuntelija, kanssakokija, seikkailukaveri, yhteisuneksija, kanssaharrastaja, seksikumppani, vitsailija, siivouskaveri.. you name it.
Haluan sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö, sinä olet tähti. 😇
Ennemminkin kellarin kinkku.
Kellarin, jossa tapahtui kummia? 🤓
Esimerkiksi. Miten olis ullakko/vintti? 🤔
Tapahtuuko jänniä asioita?
Sinua kaipaan keskellä aamupäivää kevään vihreän verhon takaa. Lentosuukko vuoren yli! 😘
Vierailija kirjoitti:
Liisa, eilen äitienpäivänä tuli ykskaks mieleen että sanoit suhteemme aikana että haluisit minulle tehdä lapsen. Se jäi sit kuitenkin puheiden asteelle kun kävi niin kuin kävi.
No lapset on nyt tehty mutta sinut yhä haluaisin <3
MM
Et auttanut tekemään? Ei Liisa siihen yksin kykene. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras kirjain 👍
Kirjain vai kirjain?
Tajusko joku? Anyone?
Yritän ymmärtää, mutta voihan joku kiusatakkin.
C
Rohkeasti vain vastailemaan, niin minäkin teen. Kirjasimeksikin sanottu. Piti olla hauska kevyt läppä vain, ei hätää. En tykkää kiusata ihmisiä. Nää nyt on näitä juttuja..
Vierailija kirjoitti:
🤔
Mitä pohtii hän 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ketkä?
Aika iso sisäpiiri tietää jos ei jo puoli pitäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä?
Aika iso sisäpiiri tietää jos ei jo puoli pitäjää.
No haittaako se? Mitä se sitten haittaa? Tai ketä? Ja miksi? 🤔
Tietäjät valmiina päivän työhön. 🌟
Vierailija kirjoitti:
Eikö saa olla kaipausketjussa jos ei masentele? Onko tämä joidenkin ryttynaamojen oma mesta? En ole sellainen, olen mielummin hyväntuulinen. Tietenkään kukaan ei ole hymyssä suin koko ajan jos masentaa mutta joillakin elämäntyyli on ankea, näkyy koko maailmankuvassa.
Ei muakaan ahdista eikä masenna, ihastus on ollut pelkästään iloinen asia elämässäni. Ketjuun olen kirjoitellut sen mitä mielellä on ollut, ei koskaan mitään vihaista tai murheellista. Nyt on ihastus jo aika lailla laantunut, eikä ketjullekaan ole enää varsinaista tarvetta. Tavan vuoksi lueskelen ja joskus vastailen joillekuille.
Ja siis todellakin saa täällä kirjoitella. Mielestäni ketju on kaikille kaipaajille ja kaikelle ihastelulle. Myös niille negoille, joita itsenikin joskus vaikea tajuta (mutta heidän myös varmaan minua).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö, sinä olet tähti. 😇
Ennemminkin kellarin kinkku.
Kellarin, jossa tapahtui kummia? 🤓
Esimerkiksi. Miten olis ullakko/vintti? 🤔
Tapahtuuko jänniä asioita?
Ullakko ja vintti ei tule kyseeseen tässä casessä.
Tapahtui unohtumattomia asioita 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muakaan ahdista eikä masenna, ihastus on ollut pelkästään iloinen asia elämässäni. Ketjuun olen kirjoitellut sen mitä mielellä on ollut, ei koskaan mitään vihaista tai murheellista. Nyt on ihastus jo aika lailla laantunut, eikä ketjullekaan ole enää varsinaista tarvetta. Tavan vuoksi lueskelen ja joskus vastailen joillekuille.
Ja siis todellakin saa täällä kirjoitella. Mielestäni ketju on kaikille kaipaajille ja kaikelle ihastelulle. Myös niille negoille, joita itsenikin joskus vaikea tajuta (mutta heidän myös varmaan minua).
Kiva kuulla, samaa mieltä! Ei muakaan kukaan haittaa täällä, jokainen kirjoittaa mitä haluaa. Jos ihan päälle käy niin pakko vastata tietenkin. Mullakaan ei ole ihastusta, kunhan pyörin ja ihmettelen elämän menoa!
Kirjoitellaan!
Vierailija kirjoitti:
😳
Mitäpä ihmettelet?
Vierailija kirjoitti:
Ei näkyisi minuakaan missään, paitsi pakolliset työkuviot.
Pitäisin myös huolen siitä, että pian vaihtuisi työpaikka.
Suosittelen tässä tapauksessa.
Huh, ja vielä naapurit ...