Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Älä ujostele mua, jooko?
Yritän, mutta ei se helppoo oo. Oon ujo ja sä oot maailman ujostuttavin.
Ihana S 💖 tuli jo ikävä. Kohta nähdään taas.
Vierailija kirjoitti:
Routa porsaan kotia ajaa 🐒
Yritys voi olla hyvä ajatus, mutta aina sekään ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tehdä ihmiselle aloitetta ilman, että ottavat sen romanttisessa mielessä. Vai pitäisikö sitä sanoa "ihan vaan noin niinku kaverillisesti, niinku oikeesti"?
Kannattaa sanoa, selvyyden vuoksi, jos ei itse muuta halua.
Mutta ku iholle haluais kuitenki. Oisko se sit niinku "ihan kaverillisesti, mut eduilla"? Kukaan maailmanhistoriassa ei ole tehnyt aloitetta näin tyhmästi.
No eihän se ole ollenkaan tyhmä aloite, jos vastapuolelle sopiikin moinen järjestely. Siitähän se vain on kiinni. Esim mulle kävis oikein hyvin. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Onnea, Tiina
Onko Tiina sama kuin Tipu?
Jaksanko odottaa? Pakko. 😊 💕
Vierailija kirjoitti:
Jaksanko odottaa? Pakko. 😊 💕
Kuinka pitkään sun on odotettava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tehdä ihmiselle aloitetta ilman, että ottavat sen romanttisessa mielessä. Vai pitäisikö sitä sanoa "ihan vaan noin niinku kaverillisesti, niinku oikeesti"?
Mutta ku iholle haluais kuitenki. Oisko se sit niinku "ihan kaverillisesti, mut eduilla"? Kukaan maailmanhistoriassa ei ole tehnyt aloitetta näin tyhmästi.
No eihän se ole ollenkaan tyhmä aloite, jos vastapuolelle sopiikin moinen järjestely. Siitähän se vain on kiinni. Esim mulle kävis oikein hyvin. Eri.
Ongelmaksi muodostuu se, että kumpikaan ei ole rehellinen...
Kurjet huutavat, ja minä ajattelen sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas miten käsitellä asia joka koskee minua ja häntä.
Ja hän ei halua viestiä, jutella tai kommunikoida mitenkään.
Miten tästä eteenpäin?
-hauras pyyntöVaikuttaa siltä, että tunne ei ole molemminpuolinen, eli asia koskee vain sinua. Sinun pitää käsitellä tilanteen aiheuttamat tunteet omassa mielessäsi ja antaa hänen elää omaa elämäänsä niin kuin parhaaksi katsoo.
Vastaisin täysin samalla tavalla. Myös omat tunteet on omia ja ei saa niistä syyttää ketään muuta. Lapsellista puhua pahaa toisista vain koska kiukuttaa ja on paha olotila.
Me ei voida tietää, mikä se yhteinen asia on. Se voi olla yhteinen koti tai lapsi tai lemmikki tai joku muu vastaava. Lähtökohtaisesti tällainen yhteinen asia pitäisi pystyä yhdessä käsitellä ja sitten lähteä eri teilleen. On henkistä väkivaltaa jättää toinen selviytymään yhteisistä vastuista yksin tai jättää asiat roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmaksi muodostuu se, että kumpikaan ei ole rehellinen...
Suhdemuotohan on just se miten se sovitaan, siinä ei ole mitään epärehellistä. Ulkopuoliset kun ei näitä kenellekään määrittele.
Vierailija kirjoitti:
Kurjet huutavat, ja minä ajattelen sinua.
Niin minäkin sinua 💓
Vierailija kirjoitti:
Pääsisikin juttelemaan sun kanssa, olisi niin paljon kerrottavaa ja kysyttävää.
Ulkoilen 6-8 kertaa päivässä tietystä syystä niin tule juttelemaan kun seuraavan kerran näet :)
Viime päivinä on ollut useammat jäähyväiset. Jos niistä joku oli sinulta, kuittaatko tähän viestiin tunnisteellisesti viimeisen tunnin aikana.
Ei haittaa, vaikka tämä olisi yksipuolista. Olen asian kanssa sinut (ei tarttee kommentoida, jos tiedät ettei ole sulle).
Vaikuttaa siltä, että tunne ei ole molemminpuolinen, eli asia koskee vain sinua. Sinun pitää käsitellä tilanteen aiheuttamat tunteet omassa mielessäsi ja antaa hänen elää omaa elämäänsä niin kuin parhaaksi katsoo.