Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
huomenta💖
huomentA 😇
Vierailija kirjoitti:
Hyvää työpäivää unelmieni naiselle 💕
Helliä aamuhalauksia ja lentopusuja 🤗🤗🤗😘😘
Kiitos eilisestä hyvän yön toivotuksesta! Nukahdin aikaisin.
Kiitos. Kiva, että sait nukuttua hyvin. 💕
Lämpimät aamu halaukset ja lentosuukkoja sikinsokin. 🤗🤗🤗😘😘
Vierailija kirjoitti:
Paras kirjain 👍
Kirjain vai kirjain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä linjapäätös on olla näkymättömissä? Haluaisin nähdä, vaikket haluaisi ehkä tulla nähdyksi.
Nyt on monimutkaista. Selitäpäs vähän.
Ei sen monimutkaisempaa kuin että miksihän sinua näkee niin harvoin?
Tämän viestin huomasin ensimmäisenä eiliseltä illalta. Jos olet oikea henkilö niin tiedät tähän vastauksen ilman kyselyjäkin.
Keskität nyt kaiken huomiosi uuteen ihastukseesi, pidät huolen, että katsot hänen kauniisiin silmiin mahd. usein ja näet hänet monta kertaa päivässä. Ajattelet hänestä kauniisti ja kirjoitat tänne kivoja viestejä jotka saavat hänet hyvälle mielelle. Toivottavasti et tee samoja virheitä hänen kanssaan mitä teit minulle. Rakkauden täyteistä kesää teille kahdelle. Teidän elämässä on enemmän yhdistäviä tekijöitä mitä meillä olisi ollut.
P.S Olen ollut jo pitkän aikaa täysin väärässä viestiketjussa joten jatkossa et minun viestejä täältä enää löydä. Sama koko av- palstalle, elämäni on jatkossa irl 🖐Johan pomppasi. Rakkaus ei pääty sillä vain kohde vaihtuu. Mukavia kesäpäiviä sinulle! 👋
Niin, sinulla vaihtui kohde ja rakkaus jatkuu. Minulla sitä rakkautta ei koskaan ollutkaan. Vielä parempaa kesää teille !! 🖐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä sinulle, vaikka et enää oikeastaan olekaan ketjun kohderyhmää minulle. Ei oikein ole mitään kirjoiteltavaa enää. Ja hyvä niin - minulla on oma elämäni ja sinulla omasi. Vaikka ne joiltakin osin sivuavatkin toisiaan varmasti vielä pitkään, niin näiltä osin ne tulevat aina olemaan erilliset.
Olet silti parhaita tuntemiani ihmisiä.
Kiitti täst masennuksest näin äitienpäivän loppuun.
Ei se sulle ollut.
Vaan kenelle? Nyt liian moni omii tämä, ei hyvä. Voitko selventää, miehelle/naiselle jne.
En halua selventää millään tunnisteilla, eikä mun tarvitsekaan. Hänelle tuossa ei olisi mitään masisteltavaa, eikä koko tekstillä edes ole hänelle mitään uutisarvoa. Ei siis ole sinulle.
Turhaan muutenkaan mitään ikinä omitte täältä, koska jos kaipaukset kohtaisi niin eihän niitä käsiteltäisi täällä vaan tosielämässä. Siten mikään täällä ei ole kenellekään täällä.
Sad people
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä linjapäätös on olla näkymättömissä? Haluaisin nähdä, vaikket haluaisi ehkä tulla nähdyksi.
Nyt on monimutkaista. Selitäpäs vähän.
Ei sen monimutkaisempaa kuin että miksihän sinua näkee niin harvoin?
Tämän viestin huomasin ensimmäisenä eiliseltä illalta. Jos olet oikea henkilö niin tiedät tähän vastauksen ilman kyselyjäkin.
Keskität nyt kaiken huomiosi uuteen ihastukseesi, pidät huolen, että katsot hänen kauniisiin silmiin mahd. usein ja näet hänet monta kertaa päivässä. Ajattelet hänestä kauniisti ja kirjoitat tänne kivoja viestejä jotka saavat hänet hyvälle mielelle. Toivottavasti et tee samoja virheitä hänen kanssaan mitä teit minulle. Rakkauden täyteistä kesää teille kahdelle. Teidän elämässä on enemmän yhdistäviä tekijöitä mitä meillä olisi ollut.
P.S Olen ollut jo pitkän aikaa täysin väärässä viestiketjussa joten jatkossa et minun viestejä täältä enää löydä. Sama koko av- palstalle, elämäni on jatkossa irl 🖐Johan pomppasi. Rakkaus ei pääty sillä vain kohde vaihtuu. Mukavia kesäpäiviä sinulle! 👋
Niin, sinulla vaihtui kohde ja rakkaus jatkuu. Minulla sitä rakkautta ei koskaan ollutkaan. Vielä parempaa kesää teille !! 🖐
Kiitti ja samoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras kirjain 👍
Kirjain vai kirjain?
S-naista tarkoitin 💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras kirjain 👍
Kirjain vai kirjain?
S-naista tarkoitin 💖
Se on kyllä kiva se S 🌹
Kappale tähän aamuun Bess - Tempo 🌹😍
Ansku...
miksi teet niin kuin teet?
Vierailija kirjoitti:
Kappale tähän aamuun Bess - Tempo 🌹😍
Just sopivasti tulikin vielä tää Bessin en pysty lopettaa mieleen, kuuntele jos haluat! 😍
Huomenta mies,
Tänä aamuna en ole herätessäni parhaimmillani, tunnen itseni pohjattoman väsyneeksi lähes päänsäryn jyskyttäessä aivoverenkierrossani. Onkohan ukkosta ilmassa?
Ehkä kuppi kahvia auttaa heräilemään, vaikka tee tai kaakao olisi nyt lempeämpi vaihtoehto.
Tämän päivän työt kun jaksan niin sitten olisi hieman vapaata.
Mukavaa alkanutta viikkoa Sulle, toivottavasti viikkosi alkaa terhakammin.
Vierailija kirjoitti:
Ansku...
miksi teet niin kuin teet?
Pakko jakaa että pääsen eroon. Kuhan jakelen tosta noin.. 👍
Nyt lähden parvekekahville! 🌟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras kirjain 👍
Kirjain vai kirjain?
S-naista tarkoitin 💖
Se on kyllä kiva se S 🌹
Ilman muuta ja muut ilman. Kaunein nainen maan päällä rakastuneen silmin katsottuna 💗
Johan pomppasi. Rakkaus ei pääty sillä vain kohde vaihtuu. Mukavia kesäpäiviä sinulle! 👋