Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan toiminut väärin kaivattuasi kohtaan tai loukannut häntä jotenkin?
En varsinaisesti väärin, mutta olen laittanut hänelle viestiä huonoon aikaan (ei yöllä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muru haluaisin laittaa sinulle viestiä, mutta en kuitenkaan kykene 🥵💓
Miksi et? 😧
Annat selekää.
Nope 😨
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan toiminut väärin kaivattuasi kohtaan tai loukannut häntä jotenkin?
Olen varmastikin, molempia. En halua häntä loukata tai satuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joo mutta ei lasketa koska olen rasittava ja säälittävä ja häntä ei kiinnosta. Paino sanalla säälittävä
Vierailija kirjoitti:
Olen siinä asiassa, kun hän on lähestynyt minua. Olen mennyt paniikkiin ja paennut äkkiä paikalta. Hän saattoi elää ajatuksessa, että en välitä hänen seurastaan.
Asiat on jo paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Jos olen niin tuskin on edes huomannut. Eli ei välitä.
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Paljon lämpimiä halauksia ja lentosuukkoja 🤗🤗🤗😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
En tietääkseni. Hän sen sijaan on kerran loukannut minua, mutta sekin on jo selvitetty.
Vierailija kirjoitti:
Olin epäkohtelias mutta pyysin anteeksi kohteliaasti ja rehellisesti eli sitä todella tarkoittaen. Jatkossa en enää toiminut epäkohteliaasti sillä se ei kannata, tulee itsellekin paha mieli ja olotila. On paljon mukavempi toimia rehdisti oikein. Se myös säästää aikaa sekä energiaa, omaa sekä toisten.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan liian suoraan kerroin irl viestillä tunteistani, mutta tokkopa olisi kiinnostanut muutenkaan.
Sokerimuru sulamassa yön kuumuudessa.
Kaivattu on toiminut mua kohtaan erittäin rumasti.
Vierailija kirjoitti:
Aamunkajossa
kanssani herättele
päivän pakasta
-HaiKu
Olen ajoissa
Lupaan sen
Myöhästele en
-sivu
Sokerimuru käristymässä päivänpaahteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, mutta hän itse on kyllä useammankin kerran tylyttänyt minua vähän turhan täpäkästi.
Minä haaveilen hyvästä seurasta ja läheisyydestä.