Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Illan sinessä
öisen taivaan rannalle
iltayö tulla.
-HaiKu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas on porukka aivan tillin tallin. Naisille ei viina sovi. Jutut on taas kaukana kaipauksesta😟
Paitsi mä oon selvinpäin kuten aina pe, la, su. Kokeilkaas samaa!
Kummassa työskentelet, baarissa vai kirkossa?
En kummassakaan.
Äitienpäivänä lapset kotona. Idylli kasassa taas. Ei meillä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on niin turvatonta. Sinäkään et vastaa.
Paitsi hevonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laita vahvistusta irl? 🤨
En uskalla tulla 😔
😭
Voisinpa muurata ympärille muurin, joka estäisi hyökkäykset, joita koko ajan tulee. Silloin sinäkin tosin jåisit sen muurin ulkopuolelle, koska sisällekään et halua tulla.
Olen siirtänyt sinut pois, tavoittamaton. Arkistoinut otsikolla haluan mutten koskaan saa.
Vierailija kirjoitti:
Halusin vaan kertoa että kaipasin yhtä tyyppiä nimeltä täällä vuoden, salaa superihastuneena. Ja nyt me seurustellaan.
Elämä on ihanaa<3
T
Onnea. Olisikohan kaksi lisäksesi muistini mukaan saanut kaivattunsa, olet kolmas.
Vierailija kirjoitti:
Illan sinessä
öisen taivaan rannalle
iltayö tulla.
-HaiKu
Ilman sinua
vain yö vastassa
minua
-sivu
Vierailija kirjoitti:
Olen siirtänyt sinut pois, tavoittamaton. Arkistoinut otsikolla haluan mutten koskaan saa.
Miehelle vai naiselle?
Nähdään ensi elämässä 💗 aika jättää hyvästit 😊
Taas viikko mennyt, tuletko vielä takaisin lämmittämään käsiäsi mun puseron alla? Antaisin lujan halauksen ja sä sanoisit mulle että, voisin vaan jäädä tähän. T: teini😘
Vierailija kirjoitti:
Kenelle jätät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskonnollisessa yhteisössä kasvaneena harmittaa aina niiden aivan tavallisten ihmisten puolesta, joiden maineen nämä hörhöuskikset pilaavat.
Kysymys ei ole mistään hörhöydestä, vaan väitteiden totuusarvosta. Joko Jumala vastaa rukouksiin tai sitten ei. Jos ei vastaa, silloin koko se jeesusteluhomma on täysin turhaa, suorastaan huijausta, joka pitäisi kieltää.
Jumala vastaa omalla tavallaan. Ei tule antamaan sulle tussua tai rahaa, mutta kuulee rukouksesi.
Anteeksi nyt vaan, mutta tuo on ihan pskaa. Jos hän on kaikkivaltias, hän voi tehdä haluamallaan tavalla joka tapauksessa - ihan riippumatta siitä, rukoilenko häntä vai en. Mutta jos annetaan ymmärtää, että hän kuulee rukouksia ja vastaa niihin, silloin hänen on tehtävä se sillä tavalla, että minä tunnistan sen, että rukoukseni on kuultu ja siihen on vastattu. Pallo on koko ajan hänellä. Jumala on itse sanonut, ettei ihmisen ole hyvä olla yksin ja että pitäisi lisääntyä ja täyttää maa. Jos siis rukoilee kumppania ja sellaista ei kuitenkaan anneta, niin kyse on siitä, että jumala on joko kyvytön tai haluton vastaamaan rukoukseen. Kumpaa hän on: kyvytön vai haluton? Ainoa tapa saada ihminen vakuuttuneeksi siitä, että rukoilu ylipäätään kannattaa on se, että vastaa niihin rukouksiin ja osoittaa teoillaan, että häntä kannattaa rukoilla.
HALUTON
Miksi Jumala toimittaisi jollekin kaiken mitä hän haluaa yksinoikeudella?
Karma sanelee kuinka toimitaan ja Jumalhahmo on kaikki oppaamme yhdessä.
Ei tarvitse rukoilla mutta saat jos haluat.
Avain - Karma
Terv. J
Nuo karmalöpinät nyt ovat vielä suurempaa potaskaa kuin jeesusteluhommat. Eikä ollut kyse siitä, että "toimittaisi kaiken mitä joku haluaa yksinoikeudella", vaan siitä, ettei jumala vastaa edes sellaisiin rukouksiin, jotka olisivat kristinuskon sisäisessä ajattelussa relevantteja suhteessa siihen, mitä opetetaan kristillisestä elämästä. Jos konteksti on se, että jumala haluaa ihmisten pariutuvan ja lisääntyvän ja sitten rukoilee sitä, niin se ei ole mitään ihmisen omaa tahtoa tai mielivaltaista halua. Se on juuri sen haluamista, johon jumala on kehottanut. Mutta ei hän vastaa sellaisiinkaan rukouksiin. Jos rukouksiin ei vastata, rukoilu on turhaa.
Tietysti jumala ei vastaa sellaisiin rukouksiin, jossa esim. anotaan maallista mammonaa, autoja ja yksityislentokoneita. Ei hänen sellaisiin tarvitse vastata, koska hän ei ole sellaisia kehottanut tavoittelemaankaan. Aivan eri asia.
Et ole tainnut perehtyä karmaan. Juontaa edellisiin elämiin.
Lue karmasta enemmän niin ymmärrät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle jätät?
J:lle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle jätät?
Tämä on näitä tapauksia, joka jättänyt täällä hyväisiä jo kuukausitolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illan sinessä
öisen taivaan rannalle
iltayö tulla.
-HaiKu
Ilman sinua
vain yö vastassa
minua
-sivu
Yksinäni oon
maailman rasittavin
riippakivi vaan.
-HaiKu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle jätät?
Tämä on näitä tapauksia, joka jättänyt täällä hyväisiä jo kuukausitolkulla.
Ei, kyllä tämä on ihan ensimmäinen kerta ja viimeinen.
Erinomainen kysymys.
Sivusta vain huutelen.