Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Mä kaipaan mun aviomiestä. Ollaan me naimisissa vielä vaikka sulla on sun säädöt ja mulla mun, ja odotellaan vaan loppua ja uusia alkuja.
Kaipaan sua ja vihaan sitä naista.
Miksi et laita vahvistusta irl? 🤨
Vierailija kirjoitti:
Lukisitpa näitä ja vastaisit.
Tunnisteiden määrä vähän puutteellinen.
Vierailija kirjoitti:
Halusin vaan kertoa että kaipasin yhtä tyyppiä nimeltä täällä vuoden, salaa superihastuneena. Ja nyt me seurustellaan.
Elämä on ihanaa<3
T
Onnea! Mikä hänen nimensä on? Ehkä muistetaan sun kaipailut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukisitpa näitä ja vastaisit.
Tunnisteiden määrä vähän puutteellinen.
Olikin enempi tuollainen puuskahdus tuuleen.
Vierailija kirjoitti:
Sait mut hymyilemään, vaikka olin katkipoikkiväsynyt. Kaduttaa.
Ymmärrän. Itsekin ottaisin yhden hymyn ja katseen takaisin, jos voisin.
Yksi arvo on yli muiden joka on jaettava: empaattinen vahvuus. Mikään ei ole seksikkäämpää kuin empaattisesti vahva nainen 💋💞🌸💕
Vierailija kirjoitti:
Olet niin rakas, rakas.
Millainen hän on? Mihin rakastuit hänessä?
Olen kammannut partaani niin paljon, että harjaisin sinun hiuksiasi ammattitaidolla.
Vierailija kirjoitti:
Olen kammannut partaani niin paljon, että harjaisin sinun hiuksiasi ammattitaidolla.
t Mies?
Kuka muuten olet?
Vierailija kirjoitti:
Halusin vaan kertoa että kaipasin yhtä tyyppiä nimeltä täällä vuoden, salaa superihastuneena. Ja nyt me seurustellaan.
Elämä on ihanaa<3
T
Onnea. Itse en ole hänen nimeään tänne kirjoittanut, eikä meistä koskaan mitään tule. Toinen T
Sulla on jotain kevätnaisia kierroksessa, kun olit juurtunut puhelimeen ?
Hyviä kalastussäitä sinne <3
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laita vahvistusta irl? 🤨
En uskalla tulla 😔
Vierailija kirjoitti:
Yksi arvo on yli muiden joka on jaettava: empaattinen vahvuus. Mikään ei ole seksikkäämpää kuin empaattisesti vahva nainen 💋💞🌸💕
Omin tämän nyt itselleni, ihan ammatinkin puolesta. Tai ehkä ne kulkeekin käsi kädessä. Kumpi oli ennen: muna vai kana.
Herkkyydellä, mikä liittyy vahvasti empatiaan on myös varjopuolensa. Sitä kun pitää monesti piilotella.
Vierailija kirjoitti:
Kerropa, millainen parta sulla on nyt? Oot mallista aika tarkka. Hiusten harjaamistaitoa en epäile tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sama parrakas tumma mies, joka lenkkeilit eilen katsellen kahdesti talolleni?
Kaikki on niin turvatonta. Sinäkään et vastaa.
Antakaa Iidalle hali, jos jossakin törmäätte. Ei ku tuli vaan mieleen, että hän saattaisi tarvita.