Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palasin Tinderiin 4kk tauon jälkeen

Vierailija
24.02.2025 |

Huvitti, kun jo parissa päivässä kävin runsaasti profiileja läpi, niin vastaan tuli ainakin neljä miestä, joiden kanssa olen käynyt treffeillä 1-2 vuotta sitten ja yhtä lukuunottamatta muut antoivat minulle pakit joko ekojen tai toisten treffien jälkeen. Eli ei heilläkään ole ollut ilmeisesti helppoa löytää tyttöystävää. Toki voihan se olla, että heillä oli ollut vaikka vuoden kestänyt parisuhde, joka on päättynyt ja he ovat ihan vasta vähän aikaa sitten palanneet Tinzeen.

Muutenkin siellä oli paljon tuttuja profiileja, joita olen nähnyt tai jopa jutellut niiden kanssa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet, joista mainitsin, löytyivät vasta ihan "korttipinon" lopusta, kun olin jo paljon swaippaillut profiileja, niin tarkoittaako se sitä, että he eivät ole suosittuja Tinderissä, siis saavat vain vähän tykkäyksiä? Ovatko ekana korttipinossa suosituimmat miehet? 

Ap

Vierailija
2/12 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miten korttipino toimii. Tinder oli valtava pettymys. Liikaa tuntua ja kaikki epäsopivia. Liikaa valeprofiileja ja varattuja.

Minäkin tulin n 4 kk sitten pois, kun tapasin tanssilattialla kivan ja komean miehen. Ei tapailla usein, mutta laatu korvaa määrän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miten korttipino toimii. Tinder oli valtava pettymys. Liikaa tuntua ja kaikki epäsopivia. Liikaa valeprofiileja ja varattuja.

Minäkin tulin n 4 kk sitten pois, kun tapasin tanssilattialla kivan ja komean miehen. Ei tapailla usein, mutta laatu korvaa määrän.

..tunkua.. kuka jaksaa seuloa satoja huonosti tehtykään profiileja. Oli vielä kallein versio ja huonot ominaisuudet. Ei ikinä enää nettideitteihin!

Sama

Vierailija
4/12 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko sitten halunnut suhteeseen sellaisen miehen kanssa joka ei oikeasti halua olla kanssasi? Vai siis mikä siinä sinua huvitti? 

Vierailija
5/12 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko sitten halunnut suhteeseen sellaisen miehen kanssa joka ei oikeasti halua olla kanssasi? Vai siis mikä siinä sinua huvitti? 

Se monia huvitti, että minä en kelvannut heille tapailusuhteeseen ja sitten he eivät kuitenkaan löydä parempaa naista.

Ap

Vierailija
6/12 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se monia huvitti, että minä en kelvannut heille tapailusuhteeseen ja sitten he eivät kuitenkaan löydä parempaa naista.

Ap

Ei kyse varmastikaan ole paremmuudesta vaan sopivuudesta. 

Edelleen en ymmärrä, miksi sinä haluaisit tapailusuhteeseen sellaisen miehen kanssa joka ei halua sinua? 

Vierailija
7/12 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/12 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta jos etsivät jotain erityyppistä? Itse laitan Tinderissä vasemmalla moni varmasti hyviä miehiä, jotka ovat fiksun, mukavan ja hauskan oloisia ja vielä hyvännäköisiäkin. Mutta jos he ovat profiilinsa perusteella vaan liian erilaisia mitä itse olen, tai jos muuten tuntuu, ettei sovittaisi yhteen. Tai jos asuvat kaukana, heillä on lemmi tai pieniä lapsia, ovat monisuhteisia, tms. Ei ole kyse siitä, että he olisivat minusta "huonoja", vaan he vain eivät ole sitä, mitä minä haen.

Vierailija
9/12 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin tehtävä ei ole auttaa löytämään puolisoa, vaan koukuttumaan swaippailuun ja myymään kalliimpia versioita.

10/12 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos etsivät jotain erityyppistä? Itse laitan Tinderissä vasemmalla moni varmasti hyviä miehiä, jotka ovat fiksun, mukavan ja hauskan oloisia ja vielä hyvännäköisiäkin. Mutta jos he ovat profiilinsa perusteella vaan liian erilaisia mitä itse olen, tai jos muuten tuntuu, ettei sovittaisi yhteen. Tai jos asuvat kaukana, heillä on lemmi tai pieniä lapsia, ovat monisuhteisia, tms. Ei ole kyse siitä, että he olisivat minusta "huonoja", vaan he vain eivät ole sitä, mitä minä haen.

Hyvin sanottu.

Vierailija
11/12 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

deitti.net

Ja homma toimii. 

Vierailija
12/12 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aviomiehen bongasi kaveri Tinzestä.

Olen nyt vedättänyt kuukauden kaverin profiililla.

Äijä käy suihkussa, kävi parturissa eikä mätä enää herkkuja kaksin käsin.

En halua kertoa enää ollenkaan.

Ärsyttää sitten se vetämätön naama.

Joopa joo muna vai kana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan