Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Kaivatulle kiitos hyvistä kaffeista - kiva kun tänään nähdään peräti kahdesti, jaksaa viikonlopun yli.
Aika poistua
Vaivaamasta Teitä niin
Rauha laskeutuu
Ketjun kaipailijoiden
Sydämen sopukoihin
Järki pysyy aika helpolla päässä, kun muistaa ettei kaikki aina liity itseensä. Niin, kuinka monta asiaa joita teet liittyy minuun? Aivan. Minä en ole kenenkään maailman napa ja olen kuule tottunut siihen, koska en koskaan ole ollutkaan. Toisin kuin sinä :) Siinäkin on eroavaisuus meissä kahdessa. Mikäköhän sua nyt taas kiristää?
Ahdistaa liiat
Huomionosoitukset
Vähempi riittää
Kevyt kuin marenki
painava kuin tykinkuula,
se kaipaus.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa liiat
Huomionosoitukset
Vähempi riittää
jos ahdistaa, niin ota etäisyyttä, mikä tahansa mikä ahdistaa ei ole hyväksi, haloo
Kaipaan sua. Keskittymisvaikeuksia.
Wirginia Wolfin sanoin:
In case you ever foolishly forget: I am never not thinking of you.
Vierailija kirjoitti:
Kevyt kuin marenki
painava kuin tykinkuula,
se kaipaus.
Kaipaus on: Toivo Kuula
Sä huomioit mut taas. Aamulla pysähdyit ovensuussa ja käännyit erikseen tervehtimään. 🥰
Katseemme kerran jumittui.
Pökerrytti.
Pystyssä pysyin vaivoin.
Horjun vieläkin.
Valkoinen ja pinkki.
Olit vanhalla paikalla naulakoilla.
Älä vaan turhaa vaivaa päätäsi minulla. Mikään maailman mahti ei vaikuta minuun nyt missään mielessä. Olen nyt zen, eikä tilanne ole muuksi muuttumassa vielä aikoihin. Ole ja elä rauhassa. Se ei ole minulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan turhaa vaivaa päätäsi minulla. Mikään maailman mahti ei vaikuta minuun nyt missään mielessä. Olen nyt zen, eikä tilanne ole muuksi muuttumassa vielä aikoihin. Ole ja elä rauhassa. Se ei ole minulta pois.
Jaahas-jaahas. Kenelles tämmöinen viesti?
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä nyt sitten pitäisi tulkita...? Uhka vai mahdollisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä nyt sitten pitäisi tulkita...? Uhka vai mahdollisuus?
Varmaan siten kun siinä lukee, että älä vaivaa päätäs ja elä elämääs? Eri
Vierailija kirjoitti:
Rauhaa sinullekin.
Tämä oli hyvällä sanottu ja toivottu.
Just sopivan väsynyt mennä nukkumaan Narniaan.
Herätä ja lähteä töihin.
Siinä fiilikset tähän päivään.
Huomenna paremmat,
vapaa pitkä
viikonloppu
odotettu!