Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Ja huomenta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevyt kuin marenki
painava kuin tykinkuula,
se kaipaus.Kaipaus on: Toivo Kuula
Nyt on tasokasta sanailua! Lupaan, että nauroin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Ja huomenta
Huomenna!
Sori, että olen huono ihmehöpisijä ja häpeilevä ahdistuja. Tänne kirjoittelu ahdistaa, joten varmaan järkevintä lopettaa? 😞
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan turhaa vaivaa päätäsi minulla. Mikään maailman mahti ei vaikuta minuun nyt missään mielessä. Olen nyt zen, eikä tilanne ole muuksi muuttumassa vielä aikoihin. Ole ja elä rauhassa. Se ei ole minulta pois.
Enpä ole vaivannutkaan tai elämättä jättänytkään. Kaipaus on mulle pelkkä kepeä piriste päivään, en ole suinkaan mitenkään varannut itseäni just hänelle.
Toivottavasti hän ei myöskään kuvittele mitään sellaista 🤔 no tuskin. Olisi vähän omahyväistäkin ajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Häveliäisyys
Säädyllisyyden merkki
Älä murehdi
😍
Pitäisiköhän perustaa oma ketju kaikille mielen ja psyykkeen asioille? No, elämän koko kirjolle? Olisiko mukaan lähtijöitä?
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa liiat
Huomionosoitukset
Vähempi riittää
Miksi ne ahdistavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa liiat
Huomionosoitukset
Vähempi riittääMiksi ne ahdistavat?
Ujo tai väärältä ihmiseltä?
Pieni maailmani
Jatkaa kutistumistaan
Somepaastossa
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua. Keskittymisvaikeuksia.
Wirginia Wolfin sanoin:
In case you ever foolishly forget: I am never not thinking of you.
Turmion ketju! #😍
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen ja pinkki.
Olit vanhalla paikalla naulakoilla.
Ihana mielikuva tästä! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen ja pinkki.
Olit vanhalla paikalla naulakoilla.Ihana mielikuva tästä! :)
Kerrohan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä voi kertoa ihan kaiken tai ihan mitä tahansa. Kukaan ei saa tietää. Anonyymi foorumi. Jos joku harhoissaan luulee tunnistavansa, kaiken voi aina kiistää: Mikä palsta? Mikä foorumi? Ei ole aavistustakaan mistä puhut.
Mieti kauhuskenaariota, että kaikki palstalle kirjoittamasi lävähtäisi eteesi 10 000 sivun tekstitiedostona. Kauhistuisitko vai alkaisitko ideoida bestselleriä elokuvakäsikirjoituksen pohjaksi?
-sivusta
Mitä kauhuskeneä siinä olisi? Päinvastoin olisi kiinnostavaa lukea omat vanhat tekstinsä, en muista puoliakaan. Tuskin siitä tajunnanvirrasta mitään järkevää aikaan saisi, mutta itselle vois olla liikkistä ja söpöä.
EriTuossa pari vuotta sitten törmäsin 15 vuoden takaisiin nettikirjoituksiini , enkä tosiaankaan löytänyt niistä mitään liikkistä enkä söpöä. Enemmänkin komiikkaa. Olin hölmö ja parantumaton yltiöromantikko jo silloinkin. Hävettää olla minä
Ei kannata loppuelämäänsä märehtiä vanhoja asioita. Voihan ne hävettää ja varsinkin aikansa mutta kun projektoi näitä asioita niistä pääsee etrenpäin. Vitsi kun mun tekisi niin mieleni auttaa sinua sillä minua kiehtoo suunnattomasti ihmisen mieli! Ottaisin sinutkin projektikseni enemmän kuin mielelläni.
Ja hän siis eri kuin se kenen perään kirjoitettiin. Minulla ei ole tarvista ottaa ihmisiä projekteikseni, vaikka vanhoja mielellään nostalgisoinkin.
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan turhaa vaivaa päätäsi minulla. Mikään maailman mahti ei vaikuta minuun nyt missään mielessä. Olen nyt zen, eikä tilanne ole muuksi muuttumassa vielä aikoihin. Ole ja elä rauhassa. Se ei ole minulta pois.
Niinpä niin, mä tiedän tän tunteen. Koko maailma tottelee minun käskyjäni minun mielessäni. Koko legioona!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä nyt sitten pitäisi tulkita...? Uhka vai mahdollisuus?
Uhkakin on mahdollisuus, joskus jopa mahdollisuutta suurempi tilaisuus!
My love is selfish. I cannot breathe without you.
Aattelin kaivata vähän tähän väliin. Jatkan kohta töitä.
Mikäs päivä?