Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Ja huomenta
Ehdit myöhemmin nukkua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Ja huomenta
Huomenna!
Paitsi että ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan turhaa vaivaa päätäsi minulla. Mikään maailman mahti ei vaikuta minuun nyt missään mielessä. Olen nyt zen, eikä tilanne ole muuksi muuttumassa vielä aikoihin. Ole ja elä rauhassa. Se ei ole minulta pois.
Enpä ole vaivannutkaan tai elämättä jättänytkään. Kaipaus on mulle pelkkä kepeä piriste päivään, en ole suinkaan mitenkään varannut itseäni just hänelle.
Toivottavasti hän ei myöskään kuvittele mitään sellaista 🤔 no tuskin. Olisi vähän omahyväistäkin ajattelua.
Hyvin sanottu, huomasin saman..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa liiat
Huomionosoitukset
Vähempi riittääMiksi ne ahdistavat?
Ujo tai väärältä ihmiseltä?
Ihminen voi alkaa ujostella kun häntä hävettää. Hän ei katso silloin minuun päin. Näen mutta en koskaan kehu turhaan enkä koskaan mielistele sinua. Paitsi että leikilläni. Tilannetaju ratkaisee. Älä enää koskaan ole minulle ilkeä tai varsinkaan loukkaa minua ihmisenä. Saat rauhasi, ole hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Pieni maailmani
Jatkaa kutistumistaan
Somepaastossa
Haittaako se mua?
En osaa enää nauttii
Yksinolosta
Seurannälkä suunnaton
Kurnii alati mieles
Jos sitä oppis
Itseänsä arvostaa
Ongelma poistuis
Muikkuselle pusu.
Nuppuselta 😘🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä voi kertoa ihan kaiken tai ihan mitä tahansa. Kukaan ei saa tietää. Anonyymi foorumi. Jos joku harhoissaan luulee tunnistavansa, kaiken voi aina kiistää: Mikä palsta? Mikä foorumi? Ei ole aavistustakaan mistä puhut.
Mieti kauhuskenaariota, että kaikki palstalle kirjoittamasi lävähtäisi eteesi 10 000 sivun tekstitiedostona. Kauhistuisitko vai alkaisitko ideoida bestselleriä elokuvakäsikirjoituksen pohjaksi?
-sivusta
Mitä kauhuskeneä siinä olisi? Päinvastoin olisi kiinnostavaa lukea omat vanhat tekstinsä, en muista puoliakaan. Tuskin siitä tajunnanvirrasta mitään järkevää aikaan saisi, mutta itselle vois olla liikkistä ja söpöä.
EriTuossa pari vuotta sitten törmäsin 15 vuoden takaisiin nettikirjoituksiini , enkä tosiaankaan löytänyt niistä mitään liikkistä enkä söpöä. Enemmänkin komiikkaa. Olin hölmö ja parantumaton yltiöromantikko jo silloinkin. Hävettää olla minä
Ei kannata loppuelämäänsä märehtiä vanhoja asioita. Voihan ne hävettää ja varsinkin aikansa mutta kun projektoi näitä asioita niistä pääsee etrenpäin. Vitsi kun mun tekisi niin mieleni auttaa sinua sillä minua kiehtoo suunnattomasti ihmisen mieli! Ottaisin sinutkin projektikseni enemmän kuin mielelläni.
Ja hän siis eri kuin se kenen perään kirjoitettiin. Minulla ei ole tarvista ottaa ihmisiä projekteikseni, vaikka vanhoja mielellään nostalgisoinkin.
Täällä ei aina tiedä kuka heittää kommentin, ei kannata ottaa vakavasti. Monia kiinnostaa sama asia, tiedän sen. Nostalgialle malja viikonloppusi kunniaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä voi kertoa ihan kaiken tai ihan mitä tahansa. Kukaan ei saa tietää. Anonyymi foorumi. Jos joku harhoissaan luulee tunnistavansa, kaiken voi aina kiistää: Mikä palsta? Mikä foorumi? Ei ole aavistustakaan mistä puhut.
Mieti kauhuskenaariota, että kaikki palstalle kirjoittamasi lävähtäisi eteesi 10 000 sivun tekstitiedostona. Kauhistuisitko vai alkaisitko ideoida bestselleriä elokuvakäsikirjoituksen pohjaksi?
-sivusta
Mitä kauhuskeneä siinä olisi? Päinvastoin olisi kiinnostavaa lukea omat vanhat tekstinsä, en muista puoliakaan. Tuskin siitä tajunnanvirrasta mitään järkevää aikaan saisi, mutta itselle vois olla liikkistä ja söpöä.
EriTuossa pari vuotta sitten törmäsin 15 vuoden takaisiin nettikirjoituksiini , enkä tosiaankaan löytänyt niistä mitään liikkistä enkä söpöä. Enemmänkin komiikkaa. Olin hölmö ja parantumaton yltiöromantikko jo silloinkin. Hävettää olla minä
Ei kannata loppuelämäänsä märehtiä vanhoja asioita. Voihan ne hävettää ja varsinkin aikansa mutta kun projektoi näitä asioita niistä pääsee etrenpäin. Vitsi kun mun tekisi niin mieleni auttaa sinua sillä minua kiehtoo suunnattomasti ihmisen mieli! Ottaisin sinutkin projektikseni enemmän kuin mielelläni.
Ja hän siis eri kuin se kenen perään kirjoitettiin. Minulla ei ole tarvista ottaa ihmisiä projekteikseni, vaikka vanhoja mielellään nostalgisoinkin.
Täällä ei aina tiedä kuka heittää kommentin, ei kannata ottaa vakavasti. Monia kiinnostaa sama asia, tiedän sen. Nostalgialle malja viikonloppusi kunniaksi!
Senhän takia selvensinkin. Älä säkään ota vakavasti :)
Rakastan miestäni enemmän kuin ketään muuta.
Tämä M-alkuiselle tiedoksi. En aio erota enkä karata tästä liitosta. Toivottavasti meni perille.
Vierailija kirjoitti:
Perjantaibiisi hukassa, heittäisitkö soimaan jonkun?
Vierailija kirjoitti:
Mikä fiilis?🤍
Pitkästä aikaa mahtava fiilis. Olen tänään saanut perjantain kunniaksi hyviä uutisia ja hyvää seksiä. Mitäpä sitä ihminen muuta tarvitsee. :)
Sitähän sä kysyit?
Vierailija kirjoitti:
Perjantaibiisi hukassa, heittäisitkö soimaan jonkun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sivusta
En nyt varsinaisesti märehdikään ja asiassa auttaa, ettei ole nähty yli kymmeneen vuoteen paitsi kerran vilaukselta. Nolotti vaan lukea kaikkia vanhoja lapsellisia tekstejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä fiilis?🤍
Pitkästä aikaa mahtava fiilis. Olen tänään saanut perjantain kunniaksi hyviä uutisia ja hyvää seksiä. Mitäpä sitä ihminen muuta tarvitsee. :)
Sitähän sä kysyit?
Projektimme päätöksen kunniaksi haistamme leuhkaa koville ottamista ja valkoisia valheita. Itsehän en viitsi julkisesti kertoa intiimejä asioitani varsinkaan pönkittääkseni egoani. Not my type, I'm classy. En haluaisi julkisesti sanoa mutta vähän noloa. Mutta vain vähän sillä reaktorini tekevät havaintoja siitä että meidän ihmisten ei kannattaisi luoda fantasioita tositapahtumista vaan perehtyä asioihin ja analysoida niitä todellisten asioiden pohjalta. Hyvää viikonloppua sinulle kuka oletkin!
Nyt on mustikkapiirakka uunissa ja ihastus mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on mustikkapiirakka uunissa ja ihastus mielessä.
Kuulostaa terveeltä! Mustikkasuille makeita terveisiä täältä jostakin!
Mother Fu*king Friday