Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
2921/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisit minkälainen magneetti niin ihan täyttä vastuuta en voi ottaa sinuun ihastumisesta. Sä olet alusta asti katsonut mua tavalla mihin ei ole ilman rehellisiä aikeita lupaa. Vannon, että näin silmissäsi sellaisen väläyksen seisoessasi siinä edessäni ensimmäistä kertaa ja itselläni kesti paljon, paljon kauemmin ajatella sua muuna kuin mukavana uutena tuttavuutena. Sun katseet, sun kosketukset, ne on ne mitkä ovat saaneet mut riuhtomaan itseni syvemmälle hämähäkinverkkoon ja tiedän, ettei mulla enää ole mitään mahdollisuutta rimpuilla siitä irti. Sä olet mukava, ihastuttava, helposti lähestyttävä tiettyyn pisteeseen asti enkä epäile lainkaan, että suhun ihastutaan tämän tästä. Mutta en kyllä kaikkea syyllisyttä tästä omille harteilleni ota.

Et voi syyttää toista hänen katseestaan sillä sinähän tulkitsen itse, kuten jokainen. Olet analysoinut mielessäsi tämän kokemuksesi. Se ei perustu välttämättä totuuteen, jos haluat varmistua totuudesta, kysy häneltä oletko aistinut oikein? Joskus varsinkin naiset hullaantuvat miesten katseista mutta eivät ymmärrä heitä ollenkaan.

En väitä "ymmärtäväni" miehiä. Mutta tottahan erotan sen, miten kukakin mies seurassani käyttäytyy ja osaan verrata heitä toisiinsa. Ja katseet nyt tässä olivat vain alku.

Pointti olikin se että vertaat kaikkea kokemukseesi. Et aisti täysin luonnollisesti. Intentioni oli heittää asiallinen kommentti joten olisi hyvä miettiä hetki omaasi sekä sitä miksi otat itseesi niin herkästi? Ehkä olin sitten vain väärässä, sorry about that. Elämä jatkuu.

Vierailija
2922/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2923/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea olla ilman.

Vierailija
2924/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea olla ilman sinua.

Vierailija
2925/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kaipaan 15 vuoden takaa opiskeluaikojeni ihastusta, jolle en koskaan uskaltanut tunnustaa tunteitani, vaikka hän kyllä yritti bileissä muutaman kerran iskeä mua. Olin aivan rakastunut häneen, mutta olin jo parisuhteessa ja hän oli liian täydellinen, liian ihana ja pelkäsin että hän särkee sydämeni. Jäin siis silloiseen suhteeseen ja salasin todelliset tunteeni. Se oli elämäni pahin virhe, koska sain onnettoman elämän, jossa mua petettiin miehen toimesta mennen, tullen ja palatessa.

Ihastukseni on nykyään naimissa ja kahden lapsen isä ja toivon, että hänelle kävi elämässä paremmin ja että hän on onnellinen. Kaipaan niitä pitkiä syvällisiä keskusteluja hänen kanssaan ja tuntikausien lounastaukoja luentojen välissä. Hän hurmasi minut keskustelutaidoillaan. Toki oli myös valovoimainen persoona muutenkin. Ihastun hyvin harvoin ja vieläkin näen hänestä unia. Kaipaan sua, M,, olen ajatellut sua usein ja sulla ei varmasti ole siitä aavistustakaan.

Sinne meni sekin sitten. Kiva kun jaoit!

Jaoin siksi että kukaan ei toistaisi samaa virhettä kuin mä. Jos joku herättää suuria tunteita niin kertokaa hänelle.

Vierailija
2926/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän ajatelma:

Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.

- Sören Kierkegaard

Mun yks motto on se, että reaalimaailma on vakavasti häiriöitynyt joten on parempi elää omassa vaihtoehtomaailmassa elämäänsä.

Mielenkiintoista. Mitä se pitää sisällään?

Vierailija
2927/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy weekend my darling soft spot😘

Vierailija
2928/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä fiilis?🤍

Vierailija
2929/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljoa en tiedä, mutta sen tiedän, että ei ole sinua kauniimpaa.

Olisi jonkun elämän ikimuistoinen tähtihetki jos kertoisit tuon hänelle. Surullista, jos hän ei koskaan saa tietää.

Täh? Onko sulle ikimuistoinen tähtihetki, kun joku sulle epäkiinnostava kehuu sua kauneimmaksi tietämäkseen? Aika heikko itsetunto, jos näin on.

Kandee taas muistaa, että kaipaajat näitä kirjottelee, ei kaivatut..

Eri

Sivusta. Minulle ei ainakaan ole ikimuistoinen tähtihetki. Pahimmillaan todella ahdistava hetki, jos se toinen on joku kuvotus. Ahdistaa olla sellaisen kiiluvien silmien kohde. 

Täähän on se kaipaajan pahin kauhu, ja juuri siksi monet ei uskalla tehdä mitään, vaan jää kitumaan pitkiksi ajoiksi. Etkö itse ole koskaan hullaantunut järjettömästi? Eikö sulta riitä Myötätuntoa yhtään?

Kyse oli siitä, että onko kenen tahansa kehu muka joku ikimuistoinen tähtihetki. Ihan silleen pientä liioittelun makua, koska yleensä nuo on nimenomaan unohdettavia nollahetkiä, koska henkilö on väärä.

Myötätunto ei edes liity, mutta terve järki liittyy. Kannattaa aloittaa kiinnostuksen tunnustelu vähän matalammalta.

Edeltä jostain

Muistan kaikki kehut, vaikka eivät olleet "oikeilta" henkilöitä. Periaatteessa ne on ikimuistoisia tähtihetkiä, koska muistelen lämmöllä silti 💗 ihmeellistä ahdistua kehuista. Sehän on hieno juttu, että uskaltaa kertoa mitä ajattelee. Tulipahan näin sivusta mieleen erilainen mielipide, ettei vaan joku nyt näiden kirjoitusten perusteella uskalla enää kehua.

Vierailija
2930/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vointajuta pEntu, kuinka paljon olet vienyt aivokapasiteettiani. Onneksi tämä kaikki pska loppuu reilun kk päästä. Ei ikinä enää. Riuhtaisen itseni niin irti kuin ihminen voi. Tällä kertaa se onnistuu. Siitä olen varma ja sitä varten on hyvät pläänit.

Kyllä sä irti pääset ajan kanssa. Varmaan turhauttavaa olla kiinni jossain pennussa eli sulle liian nuoressa? Silloin varsinkin on päästettävä irti, ja se onnistuu kyllä, usko siihen.

Vierailija
2931/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä fiilis?🤍

Huono 💗

Vierailija
2932/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vointajuta pEntu, kuinka paljon olet vienyt aivokapasiteettiani. Onneksi tämä kaikki pska loppuu reilun kk päästä. Ei ikinä enää. Riuhtaisen itseni niin irti kuin ihminen voi. Tällä kertaa se onnistuu. Siitä olen varma ja sitä varten on hyvät pläänit.

Kyllä sä irti pääset ajan kanssa. Varmaan turhauttavaa olla kiinni jossain pennussa eli sulle liian nuoressa? Silloin varsinkin on päästettävä irti, ja se onnistuu kyllä, usko siihen.

Kyllä onnistuu, olen varma siitä. Ap

Vierailija
2933/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan täyttää sut.

Vierailija
2934/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisit minkälainen magneetti niin ihan täyttä vastuuta en voi ottaa sinuun ihastumisesta. Sä olet alusta asti katsonut mua tavalla mihin ei ole ilman rehellisiä aikeita lupaa. Vannon, että näin silmissäsi sellaisen väläyksen seisoessasi siinä edessäni ensimmäistä kertaa ja itselläni kesti paljon, paljon kauemmin ajatella sua muuna kuin mukavana uutena tuttavuutena. Sun katseet, sun kosketukset, ne on ne mitkä ovat saaneet mut riuhtomaan itseni syvemmälle hämähäkinverkkoon ja tiedän, ettei mulla enää ole mitään mahdollisuutta rimpuilla siitä irti. Sä olet mukava, ihastuttava, helposti lähestyttävä tiettyyn pisteeseen asti enkä epäile lainkaan, että suhun ihastutaan tämän tästä. Mutta en kyllä kaikkea syyllisyttä tästä omille harteilleni ota.

Et voi syyttää toista hänen katseestaan sillä sinähän tulkitsen itse, kuten jokainen. Olet analysoinut mielessäsi tämän kokemuksesi. Se ei perustu välttämättä totuuteen, jos haluat varmistua totuudesta, kysy häneltä oletko aistinut oikein? Joskus varsinkin naiset hullaantuvat miesten katseista mutta eivät ymmärrä heitä ollenkaan.

En väitä "ymmärtäväni" miehiä. Mutta tottahan erotan sen, miten kukakin mies seurassani käyttäytyy ja osaan verrata heitä toisiinsa. Ja katseet nyt tässä olivat vain alku.

Pointti olikin se että vertaat kaikkea kokemukseesi. Et aisti täysin luonnollisesti. Intentioni oli heittää asiallinen kommentti joten olisi hyvä miettiä hetki omaasi sekä sitä miksi otat itseesi niin herkästi? Ehkä olin sitten vain väärässä, sorry about that. Elämä jatkuu.

En minä ota itseeni tuntemattomien ihmisten kommentteja anonyymillä palstalla. Tätä kutsutaan projektioksi. Onko vielä muita täysin ilmeisiä asioita, joista tunnet tarvetta luennoida tänään vai jatketaanko elämiämme?

Vierailija
2935/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan täyttää sut.

Haluaisin sun täyttävän mut kaikilla tavoilla mitä on.

Vierailija
2936/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä fiilis?🤍

Huono 💗

Mikä syynä?

Vierailija
2937/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä, mitä kaikkea edes haluaisin, joten kerron, että kokonaispaketin nimeltä Sinä.

Vierailija
2938/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ota itseeni tuntemattomien ihmisten kommentteja anonyymillä palstalla. Tätä kutsutaan projektioksi. Onko vielä muita täysin ilmeisiä asioita, joista tunnet tarvetta luennoida tänään vai jatketaanko elämiämme?

Mutta itsehän sä tulit tänne kokemuksiasi jakamaan, kai niihin voi kommentoida? - sivusta

Vierailija
2939/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän ajatelma:

Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.

- Sören Kierkegaard

Mun yks motto on se, että reaalimaailma on vakavasti häiriöitynyt joten on parempi elää omassa vaihtoehtomaailmassa elämäänsä.

Mielenkiintoista. Mitä se pitää sisällään?

En osaa sitä sanoittaa, mutta mieleni niin sanotusti kilttiyttää kaiken harjoitushuoneeksi, jossa lapsoset leikkivät roolileikkejään.

Vierailija
2940/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain jaksa. Nukkuisin päivät pitkät.

Ketju on lukittu.