Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perjantaibiisi hukassa, heittäisitkö soimaan jonkun?
Waiting in vain
-Bob Marley
Joo kiitti. Heti helpotti!
Syön omenan päivässä mutta toivoisin lääkärin silti tulevan liki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Narniaan! Perjantai!!!
(loppuu se tämäkin työviikko)
ja terveiset kaipaamalleni henkilölle tietysti <3
Happy friday bitches! Terkkuja kuumikselle!
Kiitos päivän nauruista. Joskus käynyt mielessä, kuinka hölmistynyt esimerkiksi sinulla olisi ilme, kun näkisitkin yhtäkkiä oikeasti henkilön, jolle juuri vastasit
-vilkkaan mielikuvituksen omaava nyymi, Narniasta
Viettäkää kiva päivä ja hyvä viikonloppu, rakkaat💛 Usein on vaikeaa tällä hetkellä, mutta kyllä sitä minäkin vähän piristyn ja tunnen kiitollisuutta kun hellitään näin ihanilla kesäsäillä jo nyt. Uskon, että suakin piristää kun pimeä ja kylmä on väistynyt.
Istun auringossa, katselen koivujen lehtiverhoa ja ajattelen sinua.
Mä kaipaan 15 vuoden takaa opiskeluaikojeni ihastusta, jolle en koskaan uskaltanut tunnustaa tunteitani, vaikka hän kyllä yritti bileissä muutaman kerran iskeä mua. Olin aivan rakastunut häneen, mutta olin jo parisuhteessa ja hän oli liian täydellinen, liian ihana ja pelkäsin että hän särkee sydämeni. Jäin siis silloiseen suhteeseen ja salasin todelliset tunteeni. Se oli elämäni pahin virhe, koska sain onnettoman elämän, jossa mua petettiin miehen toimesta mennen, tullen ja palatessa.
Ihastukseni on nykyään naimissa ja kahden lapsen isä ja toivon, että hänelle kävi elämässä paremmin ja että hän on onnellinen. Kaipaan niitä pitkiä syvällisiä keskusteluja hänen kanssaan ja tuntikausien lounastaukoja luentojen välissä. Hän hurmasi minut keskustelutaidoillaan. Toki oli myös valovoimainen persoona muutenkin. Ihastun hyvin harvoin ja vieläkin näen hänestä unia. Kaipaan sua, M,, olen ajatellut sua usein ja sulla ei varmasti ole siitä aavistustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aivan poikki, sekä fyysisesti että psyykkisesti. Yks ihastu minuun enkä vastannut tunteisiin. Nyt hän haukkuu ja syyllistää mua. Oon alkanu vihata sitä ihmistä! Kuuntelen täysillä kunnon viharäppiä.... En jaksa enää.
Ja sit tää tulee sun bunkkaan, heittäytyy viereen ja ottaa luvatta sun toisen korvanapin. Sit nää katsahtaa toisiansa hätkähtäen, hymyilevät ilkikurisesti ja jatkavat maailman parantamista sekä ajan tappamista. Terkut!
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tää.
Tähän jää.
Meen pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Waiting in vain
-Bob MarleyJoo kiitti. Heti helpotti!
Ole hyvä
Päivän ajatelma:
Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.
- Sören Kierkegaard
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisit minkälainen magneetti niin ihan täyttä vastuuta en voi ottaa sinuun ihastumisesta. Sä olet alusta asti katsonut mua tavalla mihin ei ole ilman rehellisiä aikeita lupaa. Vannon, että näin silmissäsi sellaisen väläyksen seisoessasi siinä edessäni ensimmäistä kertaa ja itselläni kesti paljon, paljon kauemmin ajatella sua muuna kuin mukavana uutena tuttavuutena. Sun katseet, sun kosketukset, ne on ne mitkä ovat saaneet mut riuhtomaan itseni syvemmälle hämähäkinverkkoon ja tiedän, ettei mulla enää ole mitään mahdollisuutta rimpuilla siitä irti. Sä olet mukava, ihastuttava, helposti lähestyttävä tiettyyn pisteeseen asti enkä epäile lainkaan, että suhun ihastutaan tämän tästä. Mutta en kyllä kaikkea syyllisyttä tästä omille harteilleni ota.
Et voi syyttää toista hänen katseestaan sillä sinähän tulkitsen itse, kuten jokainen. Olet analysoinut mielessäsi tämän kokemuksesi. Se ei perustu välttämättä totuuteen, jos haluat varmistua totuudesta, kysy häneltä oletko aistinut oikein? Joskus varsinkin naiset hullaantuvat miesten katseista mutta eivät ymmärrä heitä ollenkaan.
En väitä "ymmärtäväni" miehiä. Mutta tottahan erotan sen, miten kukakin mies seurassani käyttäytyy ja osaan verrata heitä toisiinsa. Ja katseet nyt tässä olivat vain alku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trilluminati-Ylikansallinen kusetus
Okei okei mä katson sitten itse. Jatka vain sitä mitä sitten ikinä olitkaan tekemässä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin mutta vain kuuman lääkärin! Kummista tykkäät muuten enemmän punaisista vai vihreistä omenoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Narniaan! Perjantai!!!
(loppuu se tämäkin työviikko)
ja terveiset kaipaamalleni henkilölle tietysti <3
Happy friday bitches! Terkkuja kuumikselle!
Kiitos päivän nauruista. Joskus käynyt mielessä, kuinka hölmistynyt esimerkiksi sinulla olisi ilme, kun näkisitkin yhtäkkiä oikeasti henkilön, jolle juuri vastasit
-vilkkaan mielikuvituksen omaava nyymi, Narniasta
Niinpä tai toisin päin. Ei sitä sitten tiedä!
Vierailija kirjoitti:
Päivän ajatelma:
Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.
- Sören Kierkegaard
Mun yks motto on se, että reaalimaailma on vakavasti häiriöitynyt joten on parempi elää omassa vaihtoehtomaailmassa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin mutta vain kuuman lääkärin! Kummista tykkäät muuten enemmän punaisista vai vihreistä omenoista?
Mulle se lääkärin lämpötila on se ja sama. Jos on kylmä, voin lämmittää.
Tykkään kotimaisista luomuomenista.
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaan 15 vuoden takaa opiskeluaikojeni ihastusta, jolle en koskaan uskaltanut tunnustaa tunteitani, vaikka hän kyllä yritti bileissä muutaman kerran iskeä mua. Olin aivan rakastunut häneen, mutta olin jo parisuhteessa ja hän oli liian täydellinen, liian ihana ja pelkäsin että hän särkee sydämeni. Jäin siis silloiseen suhteeseen ja salasin todelliset tunteeni. Se oli elämäni pahin virhe, koska sain onnettoman elämän, jossa mua petettiin miehen toimesta mennen, tullen ja palatessa.
Ihastukseni on nykyään naimissa ja kahden lapsen isä ja toivon, että hänelle kävi elämässä paremmin ja että hän on onnellinen. Kaipaan niitä pitkiä syvällisiä keskusteluja hänen kanssaan ja tuntikausien lounastaukoja luentojen välissä. Hän hurmasi minut keskustelutaidoillaan. Toki oli myös valovoimainen persoona muutenkin. Ihastun hyvin harvoin ja vieläkin näen hänestä unia. Kaipaan sua, M,, olen ajatellut sua usein ja sulla ei varmasti ole siitä aavistustakaan.
Sinne meni sekin sitten. Kiva kun jaoit!
Kyllä, olit jo aamulla aikaisin kaunis ja hymysi loisti kauas. Uudet muutokset elämässäsi on tehnyt sinulle vain hyvää. 😊
Et vointajuta pEntu, kuinka paljon olet vienyt aivokapasiteettiani. Onneksi tämä kaikki pska loppuu reilun kk päästä. Ei ikinä enää. Riuhtaisen itseni niin irti kuin ihminen voi. Tällä kertaa se onnistuu. Siitä olen varma ja sitä varten on hyvät pläänit.
Trilluminati-Ylikansallinen kusetus