Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Loppu.18.the.end💙
3some
Vierailija kirjoitti:
En ole luovuttanut vielä tämän miehen suhteen. Meissä on niin paljon samaa, että olisi suorastaan surullista, jos emme olisi ollenkaan tekemisissä.
Lisäksi Aitous ja lämpö välillämme.
Minkä miehen?
Hei söpönen tuleva juttukaveri et kai harmistunut. En saakaan unta. Sano vielä jotain kivaa.
Tunnen olevani vain kauhea sotku, enkä tiedä mistä suunnasta tätä vyyhtiä lähtisi purkamaan.
Kauniita unosia rakkaalleni kaunosieluiselle miehelle. Halaan sinua ja nukahdan jälleen viekkuusi kuten kaikkien päivieni iltoina, joina olen sinut tuntenut. Nähdään unessa <3
Oletpas sä onnellisen näköinen uudessa kuvassas.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unosia rakkaalleni kaunosieluiselle miehelle. Halaan sinua ja nukahdan jälleen viekkuusi kuten kaikkien päivieni iltoina, joina olen sinut tuntenut. Nähdään unessa <3
t. Tuleva juttukaverisi
Lähtisitkö kanssani Lappiin vai Välimeren aurinkoon?
Vierailija kirjoitti:
Rakas olet yhä, E. Ihsm mitä minä yritän, mutten pääse tuon asian yli.
Milloin tapasitte ensimmäisen kerran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä annoin periksi jo kauan sitten. Prkele että pitikin mennä vielä vanhoilla päivillään tällä tavoin sekoamaan. Olisin ihan sujuvasti lasketellut hautaan ilman haaveita rakkaudesta, mutta hänet kohdattuani ymmärsin taas mitä ilman joudun elämään nämä jäljellä olevat vuodet. Toivottavasti niitä vuosia ei ole enää kovin montaa.
Kenestä olet seonnut?
Miehestä, joka on ihan kymppi mun makuuni.
Ethän sinä nyt niin vanha ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas olet yhä, E. Ihsm mitä minä yritän, mutten pääse tuon asian yli.
Milloin tapasitte ensimmäisen kerran?
Naiselta oli
Vierailija kirjoitti:
Tunnen olevani vain kauhea sotku, enkä tiedä mistä suunnasta tätä vyyhtiä lähtisi purkamaan.
Puretaan yhdessä. Ota yhteyttä
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia kerrallaan, kyllä se sitten siitää lähtee avautumaan
Vierailija kirjoitti:
Kumpi vain passaa, kun saisi olla kaksin.
Miten helvetissä mä oon tänne aikanaan eksyny. Akan perässä tietysti..Nämä ei oo kyllä ihan terveitä🙁
Kuinka voit? Toivottavasti hyvin. Voisimmepa nukahtaa toistemme lämpöön.
Sanailusi saavat mut sanattomaksi, mutta vain koska olen tästä päivästä väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä tiedät. Lappi on kaunis keväälläkin.
On vieläkin valoisaa. Voisit olla vieressäni, jos asiat olisivat niin somasti. Kauniita unia.