Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Kun olet sinut meidän jutun kanssa - mikä se sitten onkaan - niin pistä viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten näytät tunteesi kaivatulle?
Puraisen hellästi Marjaanan 🍑:aa!
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Mutta hän lukenee minua hyvin. On varmasti aavistanut, että oli minulle niin tärkeä. Olen huono kusettamaan. Ilmeet ja silmät kertovat paljon. Mutta eipä kiinnosta, koska koskaan ikinä ei enää nähdä. Jos hän näki jotakin, sittenpä näki ja toivottavasti ei saanut siitä traumoja. :) nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä mietin, mitä sinun päässäsi liikkui noin kaksi vuotta sitten?
Kaksi vuotta sitten asiat olivat jo melko pielessä, eikä tilanne ole sen koommin parantunut. Silti jotenkin silloin olin vielä hieman optimistinen tulevaisuuden suhteen. Enää en ole. Pitäisi taas tehdä jonkinlaisia uusia ratkaisuja oman elämän suhteen, mutta ei ole enää oikein mitään näköaloja mihinkään suuntaan, joten kannattaisiko se sitten mitään muuttaa kuitenkaan? Ehkä yritän raahustaa tätä polkua yhä eteenpäin kuitenkin, vaikkei se mihinkään mua vie kuitenkaan.
Just näin. Anna kaiken vain olla. Älä tee yhtään mitään!
Luulet olevasi fiksukin, huoh. Se nyt vain on niin, että jos riittävän monta kertaa tekee muutoksia, vaihtaa alaa, vaihtaa kaupunkia, vaihtaa uskontoa jne. jne. ja ikinä ei tule kuin paskaa käteen, niin jossain vaiheessa sitä tajuaa, että ei ne suunnanmuutokset mitään auta. Lopputulos on sama joka tapauksessa. Elämässä ei ole aikaa rajattomasti, ja jos tietyssä vaiheessa asiat menevät pieleen, ne ovat sitä loppuun asti.
Pyh. Muutoksia ei tehtäisi ellei niillä pyrittäisi parempaan. Suurin motivaattori - jopa kiitollisuutta suurempi on tulevaisuuden toiveet ja suunnitelmat. Uskontokunnan muutoksella en susko olevan vaikutusta onnellisuuteen tai e ainakaan positiivista vaikutusta, mutta työpaikan, ammatin yms vaihdoksilla on täysin mahdollista muuttaa elämän suuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä mietin, mitä sinun päässäsi liikkui noin kaksi vuotta sitten?
Kaksi vuotta sitten asiat olivat jo melko pielessä, eikä tilanne ole sen koommin parantunut. Silti jotenkin silloin olin vielä hieman optimistinen tulevaisuuden suhteen. Enää en ole. Pitäisi taas tehdä jonkinlaisia uusia ratkaisuja oman elämän suhteen, mutta ei ole enää oikein mitään näköaloja mihinkään suuntaan, joten kannattaisiko se sitten mitään muuttaa kuitenkaan? Ehkä yritän raahustaa tätä polkua yhä eteenpäin kuitenkin, vaikkei se mihinkään mua vie kuitenkaan.
Just näin. Anna kaiken vain olla. Älä tee yhtään mitään!
Luulet olevasi fiksukin, huoh. Se nyt vain on niin, että jos riittävän monta kertaa tekee muutoksia, vaihtaa alaa, vaihtaa kaupunkia, vaihtaa uskontoa jne. jne. ja ikinä ei tule kuin paskaa käteen, niin jossain vaiheessa sitä tajuaa, että ei ne suunnanmuutokset mitään auta. Lopputulos on sama joka tapauksessa. Elämässä ei ole aikaa rajattomasti, ja jos tietyssä vaiheessa asiat menevät pieleen, ne ovat sitä loppuun asti.
Olemme vastakohdat. Ei sinulla ole toivoa. Olet kyllä ruma puheissasi, pidä tunkkisi, en varmasti vastaa sinulle kyllä enää. Toivoton tapaus.
Pyysinkö minä sinulta mitään kommentteja? Et ole kaivattuni - ja vaikka olisitkin, en haluaisi mitään kommentteja täällä. Joten voit tosiaan sivuuttaa kommenttini ja olla vastaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Pysyn mahdollisimman kaukana hänen ylhäisyydestään.
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisin, kun vaan nähtäisiin. Mulla on nin paljon varastossa häntä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan ainoa mies, jota naisen kiihkon aistiminen miellyttää ihan metatasolla ja vieläpä niin, että kummallakin on normaali arkivaatetus päällä eikä välillä ole mitään varsinaista seksuaalista kanssakäymistä?
Mitä sinä teit kyseiselle naiselle vaatteet päällä, että sait oikein kiihkon aistittua? Mielenkiintoista, koska yleensä naista ei ole helppoa saada tuohon tilaan arkisissa tilanteissa.
Kyllä sen voinee herkkänä ihmisenä joskus harvakseltaan sopivassa tilanteessa huomata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä tästä tulee?
Muisto.
Ja hiton epämukava sellainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä tästä tulee?
Ikuinen arpi sydämeen.
Arpiin tottuu ja sitten niihin ei enää jaksa kiinnittää huomiota.
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään tietenkään. Ei me olla missään yhteyksissä toistemme kanssa.
Huomaa kyllä, kenen prseeseen täällä sattuu, kun joillan tuntuu tapahtuvan ihmisrintamalla enemmänkin. Aikamoista katkeruutta, eikä se kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan ainoa mies, jota naisen kiihkon aistiminen miellyttää ihan metatasolla ja vieläpä niin, että kummallakin on normaali arkivaatetus päällä eikä välillä ole mitään varsinaista seksuaalista kanssakäymistä?
Et, mutta olet varmaan ainoa, kuka asiaa miettii.
Mitä tarkoitat?
Eivätkö muut miehet mieti tällä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Kevät on mennyt niitä peitellessä.
Aikaisemmin tarjosin herkkuja ja pieniä lahjoja esim. jouluna, pääsiäisenä jne.
Vierailija kirjoitti:
Oon kertonut. Huolehdin. Huomioin. Pidän yhteyttä kun ei nähdä saattaakseni tietoonsa, että on mun ajatuksissa. 💛🌞
Vierailija kirjoitti:
Kerroin suoraan viestillä.
Voitais kävellä käsikädessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä teit kyseiselle naiselle vaatteet päällä, että sait oikein kiihkon aistittua? Mielenkiintoista, koska yleensä naista ei ole helppoa saada tuohon tilaan arkisissa tilanteissa.
Kyllä sen voinee herkkänä ihmisenä joskus harvakseltaan sopivassa tilanteessa huomata.
Kyllä varmasti. Sitten kun ei oo niin herkkä niin huomaa aina paljon enemmän. Hyvin pyyhkii. 👍
Vierailija kirjoitti:
Voitais kävellä käsikädessä
Ihmisten edessä?
Sekaisinhan tässä on. Kun käy katsomassa peiliin ja katsoo hieman ympärilleen kämpässä, niin pitäisi olla päivänselvää, ettei kukaan ihana nainen voisi ikinä minusta kiinnostua.