Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipuu jatkukoon 💕
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoit oveni lukkoon.
Kaipaus päättynyt?
Laittoi minut lukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Nopeasti nyt! On jo kiire! Vielä ehdit! Sinua odotetaan!
Täs on hyvä. Ei tarvi rynniä.
Etkö näe omia sun tekemisiä virheitäsi? En toki itsekään mikään täydellinen ole. miehelle menee
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä ja paljon haleja omalle rakkaalle sinne iltavuoroon!
Kaikki on hyvin, me pelataan koko ilta pokeria. Kivaa työiltaa!
Niin joko 4 tuntia tai nelisen sataa kilometriä. En muista kumpi.
En tiedä kumpaa haluan enemmän; että et ottaisi yhteyttä vaiko että ottaisit joskus yhteyttä. Joskus toivoin että ottaisit, nykyään en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Etkö näe omia sun tekemisiä virheitäsi? En toki itsekään mikään täydellinen ole. miehelle menee
Näen toki. Ei olis pitänyt luottaa ihmisiin. Olis pitänyt pitää ajatukset omana tietona. Mutta siinä tilanteessa janosin saada asioista enemmän tietoja, joten yritin provosoida tiettyjä tahoja kommentoimaan. Virhehän se oli. Ei pitäisi ikinä laskea muitten varaan yhtään mitään, vaan ottaa itse selville kaikki mikä selvitettävissä on.
Vierailija kirjoitti:
Ei nekään aina näe. Ne miehetkään nimittäin.
Vierailija kirjoitti:
Enhän mä varmaan muuta teekään kuin virheitä. Ihastuminen ei kylläkään ollut virhe, sen tunnustamisesta en tiedä, vaikka yksipuoliseksi jäikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen toki. Ei olis pitänyt luottaa ihmisiin. Olis pitänyt pitää ajatukset omana tietona. Mutta siinä tilanteessa janosin saada asioista enemmän tietoja, joten yritin provosoida tiettyjä tahoja kommentoimaan. Virhehän se oli. Ei pitäisi ikinä laskea muitten varaan yhtään mitään, vaan ottaa itse selville kaikki mikä selvitettävissä on.
Virheistä oppii. Oppia ikä kaikki. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattusi paikalla etuajassa, tarkassa ajassa, myöhästelijä?
Saapuu paikalle viimeisellä hetkellä tai muutaman minuutin myöhässä.
Hehei! _o/
Sivusta
Nyt vois juoda rommia, vaikka en pidä sen mausta.
Oon jäässä 🥶🥶🥶
Vierailija kirjoitti:
Nainen, tuo luomakunnan höpöliini.
Sinä höppänä, minun oma höpsykkäni! 😍 Hui hai sentään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän mä varmaan muuta teekään kuin virheitä. Ihastuminen ei kylläkään ollut virhe, sen tunnustamisesta en tiedä, vaikka yksipuoliseksi jäikin.
Voi hyvänen aika, ei nää kato ymmärrä. Elämä on ja se jatkuu! Mietihän niitä nössöjä jotka ei pysty edes rakkautta ilmaisemaan? Niinpä. Nokka kohti uusia pettymyksiä!
Vierailija kirjoitti:
Miss you Miss Isotissi. Anteeksi.
Hä? Ketäs oot? Ketäs toi on?
Nopeasti nyt! On jo kiire! Vielä ehdit! Sinua odotetaan!