Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Jaaha nyt taas sitten haluat musta irti? Mitrn ihmeeasä voisin luottaa?
Sun juttusi alkaa oleen mulle liikaa. Siksi ja sivusta, samaan ajatukseen vastausta eräälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin mietin, etten todellakaan tarvitse vittuilevaa savolaismiestä elämääni, koska teitä on koettu tarpeeksi viittä elinikää kohden. Mutta toettuani kyllä tajusin, että tahaton loukkaaminen on merkki kiinnostuksesta (enkä kiinnostustasi ole koskaan epäillytkään) ja tunnenhan mä sut. Et osaa puhua naisille lainkaan eikä sulla ole hippustakaan geimiä. Toisaalta tämä on hyväkin. Olet vilpitön ja rehellinen, ja nämä ovat molemmat sellaisia piirteitä, jotka käyvät ihmisissä jatkuvasti harvinaisemmiksi.
Mutta mulla ei ole lainkaan niin paksu nahka kuin mitä ehkä kuvittelet. Varon sua, koska odotan, että tavalla tai toisella muhun kuitenkin sattuu.
Muuten omisin, mutta en ole savolaismies.
Mikäänhän ei estä sua ottamasta opiksesi, vaikka et savolaismies olisikaan.
Pakko myöntää, että sattuu. Valitsit olla tekemättä mitään ja tunnen oloni mitättömäksi, vaikka ei pitäisi. Enhän sun valinnoillesi mitään mahda, omilleni vain. Jäät menneisyyteen ja elämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WA/
Mukavaa kesää! 😎👍En enää roiku täällä, muru.
Et niin. Mut pidät mua blokattuna WA:ssa.
Sivueri 😆
Ootko kokeillu? Eri
Kiva, että tekee mieli. Milloin ja missä saan helpottaa oloasi? Tänään klo 16?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WA/
Sivueri 😆
Ootko kokeillu? Eri
Juu, tsekkaan aika ajoin. Ei näy profiilikuvaa enää siellä. Hän on toki voinut alkaa käyttää esim. Signalia sen rinnalla, mutta en usko, että olisi kokonaan poistanut Whatsappin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WA/
Sivueri 😆
Ootko kokeillu? Eri
Parempi kyllä ettei yllytä kokeilemaan ketään joka edes epäilee olevansa estetty.. estämiseen on ihan syynsä ja estäjällä oikeus olla rauhassa
Sivusta myös
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt niin syrjäisessä paikassa, että tänne ei niin vain sieltä singahdetakaan. Muuten kyllä. ;)
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskaltanut silloin katsoa, en todella uskaltanut mutta aistin läsnäolosi. Se yllätti, yllätti eri tunteiden vyöry. Olin selkeästi loukkaantunut, mutta samalla olisi tehnyt mieli halata ja kohdata.
Mulla on ollut ihan samanlainen tilanne. Se oli naulakoilla ja eräässä kahvitilaisuudessa. Naulakoilla tuntui kuin kehoni olisi halunnut suorastaan hyökätä halaamaan. Pakotin itseni hillitsemään kroppani, vilkaisemaan nopeasti kohti ja ähkäisemään "moi" tai jotain. Sitten siinä vedin takkia niskaan muka muina miehinä vaikka sisällä kuohui.
Mikä kahvitilaisuus?
Eri toiveissaan.
Ärsyttää. Kesäkelit alkavat ensi viikolla, sait minut innostumaan ja haaveilemaan, sitten vedit liinat kiinni. Miksi edes otit yhteyttä? Tai miksi minä olen niin typerä, että annan satuttaa itseäni toistuvasti.
Tällä vetovoimalla seksi olis ollut varmaan taivaallista. Harmi, ettei pääse kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskaltanut silloin katsoa, en todella uskaltanut mutta aistin läsnäolosi. Se yllätti, yllätti eri tunteiden vyöry. Olin selkeästi loukkaantunut, mutta samalla olisi tehnyt mieli halata ja kohdata.
Mulla on ollut ihan samanlainen tilanne. Se oli naulakoilla ja eräässä kahvitilaisuudessa. Naulakoilla tuntui kuin kehoni olisi halunnut suorastaan hyökätä halaamaan. Pakotin itseni hillitsemään kroppani, vilkaisemaan nopeasti kohti ja ähkäisemään "moi" tai jotain. Sitten siinä vedin takkia niskaan muka muina miehinä vaikka sisällä kuohui.
Mikä kahvitilaisuus?
Eri toiveissaan.
Se oli sellainen ryhmävierailu. Tavallaan yhden paikan "toimipisteen" väen vierailu saman organisaation eri paikallisosaston luo toiselle paikkakunnalle. Itse en kuulunut kumpaankaan, vaan olin muista syistä paikalla. Hän oli vierailijoiden mukana työn puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Tällä vetovoimalla seksi olis ollut varmaan taivaallista. Harmi, ettei pääse kokeilemaan.
Ajattele mikä elämä tiedossa. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi enää kaivata mutta niin vaan taas heräsin kanki jäykkänä, sua unissa ajateltuani.
Enlä edes nähnyt mitään seksiunia. Näin unta, että hait uuteen työpaikkaan asuinpaikkakunnalleni. Sitten soitit kuin ei mitään ja kysyit minua avuksesi. Lupasin tulla ja sitten hait minut talon edestä. Ajaessa käytiin hommat läpi. Käytiin jossain, hoidettiin hommat. Takaisin tullessa sanoit: "Nii-i, voitaishan sitä joskus jutella vaikka." Sitten oltiinkin jossain ravintolan pöydässä. Katsoin kirkkaisiin silmiisi ja iski hirveä boneri. Oli vaikea olla, heiluin tuolilla puolelta toiselle. Juuri kun olin sanomassa miksi on vaikea olla, heräsin.
Sama
Kuulostaa just siltä käsikirjoitukselta, jonka olen kaivattuni ja mun varalle kirjoittanut. Ainoa tunniste kuitenkin vain "kirkkaat silmät". Hmmmm ... onkohan mulla?
Siellä taas trollataan... hän ei tosiaan vaihtaisi työpaikkaa minun - tai tuskin kenenkään - takia. Hänellä on kaikki palikat lähes tulkoon kohdallaan siellä missä on.
Tarkoitin kyllä lähinnä sitä juttelutoivetta ja ravintola-osuutta...
t. Nainen jolla kaikki palikat lähes tulkoon kohdallaan täällä, mutta silti ikävä kaivattua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WA/
Sivueri 😆
Ootko kokeillu? Eri
Juu, tsekkaan aika ajoin. Ei näy profiilikuvaa enää siellä. Hän on toki voinut alkaa käyttää esim. Signalia sen rinnalla, mutta en usko, että olisi kokonaan poistanut Whatsappin.
Jos poistaa WAn lukee siellä, että kutsu henkilö käyttämään WhatsAppia. Osa voi poistaa myös pelkän sovelluksen, mutta ei tiliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo jää kyllä harmittamaan. Tuskin tulee vastaan ikinä samanlaista. Ensimmäinen ja viimeinen laatuaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun työt loppuu vasta tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo jää kyllä harmittamaan. Tuskin tulee vastaan ikinä samanlaista. Ensimmäinen ja viimeinen laatuaan.
Joskus käy niinkin..